Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6 kk sinkkuna, käsitys naisista mennyt paljon negatiivisempaan suuntaan

Vierailija
09.12.2015 |

Pitkä parisuhde päättyi ja nyt olen muutaman kuukauden hakenut aktiivisesti seuraa yöelämästä, tinderistä jne. Aiemmin ajattelin että naiset ovat yleisesti ottaen mukavia ihmisiä ja kohtelevat miehiä hyvin. Enää en ajattele. Se ylimielisyys mitä tuolla "miesten haussa" kohtaa, on ihan järjetöntä. Joo, harva nainen kiroilee tai haukkuu suoraan, mutta se kaikki muu...

Monilla naisilla on esimerkiksi lähtökohtainen oletus, että heitä yritetään aina iskeä. Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista." Sen jälkeen osa nöyrtyy ja osa vetää kauheat herneet nenään ja alkaa haukkua ulkonäköäni.

Sitten jos baarissa menet juttelemaan naiselle ja satut sanomaan alkuun jotain pikkuisen hölmöä, niin mitä seuraa? Naiset ovat ulkoisesti kohteliaita, mutta ilmeisesti pitävät minua niin idioottina, että luulevat etten ymmärrä mitä ne kaverin kanssa vaihdetut katseet tai ylimielisellä teennäisellä äänellä ja ilmeillä annetut vastaukset viestivät. Ihan niinkuin mun otsassa lukisi "vammainen, ei ymmärrä sanatonta viestintää". Naiset voi itse kokeilla että kuinka helppo se on mennä juttelemaan viehättävälle vastakkaisen sukupuolen edustajalle selvinpäin ilman, että mieleen alkaa tulla jotain hölmöjä avausrepliikkejä joilla yrittää voittaa kiinnostuksen. Pitäisi ilmeisesti vaan mennä juttelemaan naisille joita pidän rumina, ettei tulisi mitään typerää ikinä mieleen?

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko veikata että ap:n "ihan tavallisen nätti" nainen tarkoittaa taas jotain Jenni Vartiaisen tai Anna Abreun näköistä "ihan tavallista ja luonnollista naapurin tyttöä"? Sitten ihmetellään kun niille ihan tavallisille ei kelpaa.. kun oikeasti tuon näköiset naiset ei ole tavista nähneetkään (samoin kuin ap ja muut miehet, joille me oikeasti tavikset ollaan silkkaa ilmaa).

Millähän perusteella Anna Abreu ei olisi täysin taviksen näköinen (ilman raskasta meikkiä, hiusten värjäilyä jne mitä kuka tahansa tavis voi harrastaa)? En nyt ala erittelemään tähän hänen ulkonäköään sen kummemmin koska se olisi tylyä (eikä Anna ruma ole) mutta ihan omilta piirteiltään hän on ehkä juuri sitä ihan nätti tai söpö -osastoa.

MOT.

Tuo jolle vastasit oli joku muu.

T.ap

Vierailija
122/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vain silmät avautua, huomaa stten paljon asioita.

Minäkin ihmettelin asiaa, kunnes tein älykkyystestin.  Kun 95 % kaikista ihmisistä, naisistakin, on tyhmempiä niin ei ole ihme että alkaa siltä myös tuntua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset suhtaudu mitenkään vittumaisesti vieraisiin miehiin, ei tietenkään! Kumma kyllä miehenä esiintynyt feministilesbokin joutui toteamaan, että kyllähän he suhtautuvat:

(about puolivälissä videota). En yhtään epäile ap:n kertomusta. Aika veemäisiä naiset ovat nykyään.

Vierailija
124/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää salaisuudeksi, että ap on todellisuudessa yhtä rasittava mitä täälläkin. Ei ihme ettei naisia kiinnosta jutella sinun kanssasi.

Et osaa tuoda itseäsi ilmi hyvin, aiheutat sekaannuksia, jankutat papukaijamaisesti "lue aloitus uudelleen" -mantraasi, vastaat vain sinua miellyttäviin (helppoihin) kysymyksiin ja kaiken kaikkiaan et kykene tarkastelemaan OMAA toimintaasi kriittisesti mm. sen suhteen miten toimit sosiaalisissa tilanteissa ja isketkö liian kauniita naisia.

Eli ilmeisesti mulla on joku velvollisuus vastata kaikkiin kysymyksiin, minun tulisi myöntää olleeni oikeasti törppö vaikken ole ollut (osaan kyllä ottaa toiset huomioon ja noudattaa käytöstapoja) ja tuohon naisten ulkonäköön enosaa sanoa mitään, kun mun nähdäkseni se on täysin subjektiivinen juttu. Mun mielestä mulla on ollu selvästi kauniimpia naisia kuin ne joilta olen usein saanut paskaa. Siitä en osaa sanoa mitä joku "objektiivinen" mittari asiasta sanoo. Ei oikeastaan kiinnostakaan se, mitä joku ihme tasoteoria sanoo.

Ap

Vierailija
125/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jää salaisuudeksi, että ap on todellisuudessa yhtä rasittava mitä täälläkin. Ei ihme ettei naisia kiinnosta jutella sinun kanssasi.

Et osaa tuoda itseäsi ilmi hyvin, aiheutat sekaannuksia, jankutat papukaijamaisesti "lue aloitus uudelleen" -mantraasi, vastaat vain sinua miellyttäviin (helppoihin) kysymyksiin ja kaiken kaikkiaan et kykene tarkastelemaan OMAA toimintaasi kriittisesti mm. sen suhteen miten toimit sosiaalisissa tilanteissa ja isketkö liian kauniita naisia.

Eli ilmeisesti mulla on joku velvollisuus vastata kaikkiin kysymyksiin, minun tulisi myöntää olleeni oikeasti törppö vaikken ole ollut (osaan kyllä ottaa toiset huomioon ja noudattaa käytöstapoja) ja tuohon naisten ulkonäköön enosaa sanoa mitään, kun mun nähdäkseni se on täysin subjektiivinen juttu. Mun mielestä mulla on ollu selvästi kauniimpia naisia kuin ne joilta olen usein saanut paskaa. Siitä en osaa sanoa mitä joku "objektiivinen" mittari asiasta sanoo. Ei oikeastaan kiinnostakaan se, mitä joku ihme tasoteoria sanoo.

Ap

Mikset ole laasasen oppien mukaan elävä tuppisuulassukka? Hyi mikä sika.olet!

Vierailija
126/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap hyvä, kai ymmärrät että tämä on keskustelupalsta. Useimmiten tarkoituksena on saada uusia näkökulmia, mutta jos sinun tarkoituksenasi oli perustaa ketju naisten yksipuoliseen kritisointiin ja vain omaa näkemystäsi tukeviin kommentteihin, niin ihan rauhassa. 

Kuten varmasti myös jonkintasoisen sosiaalisen älykkyyden omaavana henkilönä kenties ymmärrät, jos sinulla ei olisi vaikeuksia saada niitä mielestäsi kauneimpia naisia tuskin olisit tullut itkemään naisten ilkeydestä vauvapalstalle. Niiden vaikeuksien voittamisessa aika oleellista on kyky itsereflektioon, kenties ulkopuolisten kommenttien avustamana.

Vierailija
127/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistäsi saa kuvan että yrität iskeä lähestulkoon jokaista vastakkaiden sukupuolen edustajaa. Olen pahoillani mutta se usein paistaa miehistä läpi jos asian laita näin on, ja henkilökohtaisesti pidän tällaista miestä lähtökohtaisesti säälittävänä ja/tai raivostuttavana. Siitä mahdollinen tympeys.

Vierailija
128/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se katkeruus näkyy susta. Lopeta naisien vihaaminen ja yritä ensin tulla toimeen itsesi kanssa ihmisenä. Mä itse oon kaunis nuori nainen mutta kukaan ei ole koko kesänä ja syksynä tullut iskemään koska mulla on tilapäinen ongelma joka vaikuttaa itsetuntoon, sen takia en osaa kantaa itseäni.

Ai jaa, olet siis pelkkä kuori.   Senvuoksi olet kerännyt kliseitä repullisen ja toistelet niitä papukaijan tavoin.   Äläppä hätäile, olet vain ihan tavallinen nainen.

Vierailija
129/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap hyvä, kai ymmärrät että tämä on keskustelupalsta. Useimmiten tarkoituksena on saada uusia näkökulmia, mutta jos sinun tarkoituksenasi oli perustaa ketju naisten yksipuoliseen kritisointiin ja vain omaa näkemystäsi tukeviin kommentteihin, niin ihan rauhassa. 

Kuten varmasti myös jonkintasoisen sosiaalisen älykkyyden omaavana henkilönä kenties ymmärrät, jos sinulla ei olisi vaikeuksia saada niitä mielestäsi kauneimpia naisia tuskin olisit tullut itkemään naisten ilkeydestä vauvapalstalle. Niiden vaikeuksien voittamisessa aika oleellista on kyky itsereflektioon, kenties ulkopuolisten kommenttien avustamana.

Jos olet huomannut, niin olen vastannut aika moneen kysymykseen siitä, miten olen käyttäytynyt. Olen mä naisia jonkun verran saanutkin baarista mukaan ja suurin osa vähintään samaa tasoa kuin se naisporukka, miltä sitä paskaa keskimäärin tulee. En mä mitään iskuvinkkejä ole täältä hakemassa, vaan ihmettelen että miksi naisilla on nykyään niinusein vittumainen asenne miehiä kohtaan?

ap

Vierailija
130/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstistäsi saa kuvan että yrität iskeä lähestulkoon jokaista vastakkaiden sukupuolen edustajaa. Olen pahoillani mutta se usein paistaa miehistä läpi jos asian laita näin on, ja henkilökohtaisesti pidän tällaista miestä lähtökohtaisesti säälittävänä ja/tai raivostuttavana. Siitä mahdollinen tympeys.

En ole ap, mutta miten helvetissä tämä oikeuttaa yhtään mitään? Tää on suunnilleen sama kuin sanoisi että on oikein huoritella naista, joka harrastaa paljon irtosuhteita.

Vierailija
131/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh. Antaa pillu nainen! Mitä nainen ei anna pillu? Nainen paha! Ugluk menee takasin luola ja laittaa nettiin nainen paha.

Vierailija
132/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:lla on vaan ns huono pelisilmä. Menee juttelemaan väärille naisille. Pitäisi vähän olla tietämystä elekielestä yms. Ehkä kannattaisi vallata vasta se 2. tai 3. nätein tyyppi. Et kai kulje yksin baareissa ja stalkkaile porukkaa? Mene kaveriporukassa ja pidä hauskaa. Naisseuraa aletaan iskeä vasta 02.00 jälkeen. Baaritiskillä voi flirttailla, hymyillä, katsoa silmiin. Vastaisko joku flirttiin?

Niin just. Kyllä katseella seuraamalla huomaa, kuka vastaa katsekontaktiin eli on itsekin etsimässä seuraa. Ne, jotka juttelevat kaverien kanssa, eivätkä kiinnitä muihin huomiota ovat pitämässä hauskaa, kenties varattuja.

Vierailija
133/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ugh. Antaa pillu nainen! Mitä nainen ei anna pillu? Nainen paha! Ugluk menee takasin luola ja laittaa nettiin nainen paha.

Ugh. Tule komea charmikas mies. Mitä ei tule komea charmikas mies? Kohdella tylysti turha mies. Valittaa netissä että miehet on ihan perseestä.

Vierailija
134/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla entistä vakuuttuneempi, että WT todella pyörii täällä tekemässä noita aloituksia.

Vierailija
135/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sitä mitä olen epäillytkin, että monilla naisilla on jotain patoumia miehiä kohtaan ja sitten niitä puretaan. Tiedä sitten kenellä johtuu ex-poikaystävästä ja kenellä siitä että on paineita löytää se oikea.

Vierailija
136/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta miten helvetissä tämä oikeuttaa yhtään mitään? Tää on suunnilleen sama kuin sanoisi että on oikein huoritella naista, joka harrastaa paljon irtosuhteita.

Älä nyt viitsi. :D Kun sanoin käytin sanaa tympeys tarkoitin lähinnä sitä että vastailee lyhyesti eikä lähde miehen flirttiin mukaan/sanoo suoraan että haluaisi nyt olla yksin/kavereiden kesken tmv. Ei tietenkään kuulu hyviin tapoihin olla ilkeä. Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä miehet ne vasta kranttuja on.. Vaikka olisi ihan nätti ja mukava niin ei riitä. Ei haluta olla edes missään tekemisissä, kun täytyy täyttää lähes missin/mallin (mielellään risteytys) kriteerit. Yleistän mutta uskomattoman paljon tällaisia kokemuksia itselläni ja lähipiirilläni.

Vierailija
137/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on niin pitkä etten jaksa ruveta sitä kokonaan lukemaan mutta mua kyllä mietityttää, että mikä on sellainen pikkuisen hölmö kommentti, josta ap puhuu? Pikkuisen hölmöjä kommentteja on aika monenlaisia. Mutta oikeasti suurin osa "pikkuisen hölmöistä" kommenteista, joita itse olen miehiltä baareissa saanut kuulla on ollut todella asiattomia, huonoa harkintaa osoittavia, useimmiten seksistisiä ja loukkaavia. Sitä kannattaa tosiaan miettiä, miten ja millä asenteella ihmisiä lähestyy. Moni mies kuitenkin osaa lähestyä naisia myös asiallisesti ja ystävällisesti. Se myös huomataan todella nopeasti jos kierrät lähestymässä naista toisensa perään. Harvaa kiinnostaa tällaiset tyypit, jotka antavat itsestään kuvan kaikilta vonkaajana.

Vierailija
138/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan on mulkkuja miehiä kohtaan, jos ei miellytä riittävästi ja se miten ne ap:lle ovat vastanneet ja puolustaneet omaa käytöstään, vain vahvistaa tätä. Helvetti kyllä jäätyy ennen kuin suostuvat miettimään, että pitäisikö omaa käytöstä arvioida uudelleen, koska on tottunut syyttämään miehiä aina.

Vierailija
139/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista."

Olet tyypillinen ääliö. Menet juttelemaan mielestäsi kivalle naiselle ja jos sinusta ei kiinnostutakaan, vedät esiin tuon naurettavan "en olis susta tykännytkään"-kortin.

Lue aloitus ajatuksella.

ap

Luin sen nyt uudestaan pari kertaa. En edelleenkään tiedä, miksi joillekin muille olet tässä ketjussa sanonut, ettet ole iskemässä naisia, vaikka aloituksessa sanot "etsiväsi seuraa". Minusta nuo ovat yksi ja sama asia, mutta ilmeisesti sinulle ei.

Myönnän, ettei minun olisi pitänyt nimitellä sinua idiootiksi yhden jutun perusteella. Voihan olla, että olet ihan kivakin mies, joka on vain vähän hukassa seurustelukuvioiden kanssa. Mutta ihan oikeasti ei ole mitään järkeä sanoa solvauksia kellekään. Ei siitä loppujen lopuksi tule sinulle itsellesikään hyvä mieli. Jos nainen on inhottava diiva, nouse tilanteen yläpuolelle. Kiitä seurasta ja siirry toisaalle. Älä vajoa hänen tasolleen.

Et ole vielä pitkään ollut sinkku. Jos olet kohtelias ja kiva, löydät itsellesi seurustelukumppanin.

Vierailija
140/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista."

Olet tyypillinen ääliö. Menet juttelemaan mielestäsi kivalle naiselle ja jos sinusta ei kiinnostutakaan, vedät esiin tuon naurettavan "en olis susta tykännytkään"-kortin.

Lue aloitus ajatuksella.

ap

Luin sen nyt uudestaan pari kertaa. En edelleenkään tiedä, miksi joillekin muille olet tässä ketjussa sanonut, ettet ole iskemässä naisia, vaikka aloituksessa sanot "etsiväsi seuraa". Minusta nuo ovat yksi ja sama asia, mutta ilmeisesti sinulle ei.

Myönnän, ettei minun olisi pitänyt nimitellä sinua idiootiksi yhden jutun perusteella. Voihan olla, että olet ihan kivakin mies, joka on vain vähän hukassa seurustelukuvioiden kanssa. Mutta ihan oikeasti ei ole mitään järkeä sanoa solvauksia kellekään. Ei siitä loppujen lopuksi tule sinulle itsellesikään hyvä mieli. Jos nainen on inhottava diiva, nouse tilanteen yläpuolelle. Kiitä seurasta ja siirry toisaalle. Älä vajoa hänen tasolleen.

Et ole vielä pitkään ollut sinkku. Jos olet kohtelias ja kiva, löydät itsellesi seurustelukumppanin.

Mä en nyt ymmärrä, mutta ehkä se olen vaan mä (ja tämä siis ilman mitään sarkasmia). Elikkä, olen yleisesti hakemassa seuraa, mutta joskus tulee eteen tilanteita, jossa vaikkapa pari kaveriporukkaa yhdistyy ja yritän sitten heittää läppää vieressä istuvalle naiselle, josta en suinkaan aina ole kiinnostunut. Mielestäni kuuluu ihan hyviin tapoihinkin, että yritetään tuollaisessa tilanteessa vähän jutella.

Olen alkanut antaa monille naisille takaisin, koska paska fiilis jää siitäkin kun vaan ottaa vastaan. Mun mielestä parempi palauttaa ikäviä tyyppejä maanpinnalle kuin antaa heidän siirtää oma paskansa muhun ihan miten haluavat. Ja oikeastaanhan tuo ei ole solvaus edes, jos sanon etten ole naisesta kiinnostunut. Samalla tavallahan naisetkin saattavat ilmoittaa näin miehelle, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. 

ap