6 kk sinkkuna, käsitys naisista mennyt paljon negatiivisempaan suuntaan
Pitkä parisuhde päättyi ja nyt olen muutaman kuukauden hakenut aktiivisesti seuraa yöelämästä, tinderistä jne. Aiemmin ajattelin että naiset ovat yleisesti ottaen mukavia ihmisiä ja kohtelevat miehiä hyvin. Enää en ajattele. Se ylimielisyys mitä tuolla "miesten haussa" kohtaa, on ihan järjetöntä. Joo, harva nainen kiroilee tai haukkuu suoraan, mutta se kaikki muu...
Monilla naisilla on esimerkiksi lähtökohtainen oletus, että heitä yritetään aina iskeä. Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista." Sen jälkeen osa nöyrtyy ja osa vetää kauheat herneet nenään ja alkaa haukkua ulkonäköäni.
Sitten jos baarissa menet juttelemaan naiselle ja satut sanomaan alkuun jotain pikkuisen hölmöä, niin mitä seuraa? Naiset ovat ulkoisesti kohteliaita, mutta ilmeisesti pitävät minua niin idioottina, että luulevat etten ymmärrä mitä ne kaverin kanssa vaihdetut katseet tai ylimielisellä teennäisellä äänellä ja ilmeillä annetut vastaukset viestivät. Ihan niinkuin mun otsassa lukisi "vammainen, ei ymmärrä sanatonta viestintää". Naiset voi itse kokeilla että kuinka helppo se on mennä juttelemaan viehättävälle vastakkaisen sukupuolen edustajalle selvinpäin ilman, että mieleen alkaa tulla jotain hölmöjä avausrepliikkejä joilla yrittää voittaa kiinnostuksen. Pitäisi ilmeisesti vaan mennä juttelemaan naisille joita pidän rumina, ettei tulisi mitään typerää ikinä mieleen?
Kommentit (203)
Kuulostaa pahasti siltä, että ap:n ajatuksena oli löytää uusi nainen viikossa-parissa, ja nyt vituttaa kun ei lohjennutkaan niin helposti. Pitkän suhteen jälkeen 6kk on aika lyhyt aika olla sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista."
Olet tyypillinen ääliö. Menet juttelemaan mielestäsi kivalle naiselle ja jos sinusta ei kiinnostutakaan, vedät esiin tuon naurettavan "en olis susta tykännytkään"-kortin.
Lue aloitus ajatuksella.
ap
Luin sen nyt uudestaan pari kertaa. En edelleenkään tiedä, miksi joillekin muille olet tässä ketjussa sanonut, ettet ole iskemässä naisia, vaikka aloituksessa sanot "etsiväsi seuraa". Minusta nuo ovat yksi ja sama asia, mutta ilmeisesti sinulle ei.
Myönnän, ettei minun olisi pitänyt nimitellä sinua idiootiksi yhden jutun perusteella. Voihan olla, että olet ihan kivakin mies, joka on vain vähän hukassa seurustelukuvioiden kanssa. Mutta ihan oikeasti ei ole mitään järkeä sanoa solvauksia kellekään. Ei siitä loppujen lopuksi tule sinulle itsellesikään hyvä mieli. Jos nainen on inhottava diiva, nouse tilanteen yläpuolelle. Kiitä seurasta ja siirry toisaalle. Älä vajoa hänen tasolleen.
Et ole vielä pitkään ollut sinkku. Jos olet kohtelias ja kiva, löydät itsellesi seurustelukumppanin.
Mä en nyt ymmärrä, mutta ehkä se olen vaan mä (ja tämä siis ilman mitään sarkasmia). Elikkä, olen yleisesti hakemassa seuraa, mutta joskus tulee eteen tilanteita, jossa vaikkapa pari kaveriporukkaa yhdistyy ja yritän sitten heittää läppää vieressä istuvalle naiselle, josta en suinkaan aina ole kiinnostunut. Mielestäni kuuluu ihan hyviin tapoihinkin, että yritetään tuollaisessa tilanteessa vähän jutella.
Olen alkanut antaa monille naisille takaisin, koska paska fiilis jää siitäkin kun vaan ottaa vastaan. Mun mielestä parempi palauttaa ikäviä tyyppejä maanpinnalle kuin antaa heidän siirtää oma paskansa muhun ihan miten haluavat. Ja oikeastaanhan tuo ei ole solvaus edes, jos sanon etten ole naisesta kiinnostunut. Samalla tavallahan naisetkin saattavat ilmoittaa näin miehelle, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
ap
Siis jos tapaan jonkun tutun kaveriporukassa miehen. Ja alamme keskustella. Ja sitten se mies yhtäkkiä tokaisisi, että mä en sitten muuten ole susta yhtään kiinnostunut. Niin pitäisin sitä miestä vähän pimeänä.
Koska en mä lähtökohtaisesti ajattele, että jos keskustellaan jonkun miehen kanssa, niin kummankaan pitäisi yhtäkkiä olla toisesta jotenkin kiinnostunut missään mielessä. Kunhan vaan jutellaan. Smalltalkia.
Mä en edes usko minkään kiinnostuksen heräämiseen satunnaisella tapaamisella. Jos joskus törmätään uudestaan ja aletaan jutella ja tuntuu, että jotenkin synkkaa, ehkä sitten voi ajatella, että oli kiva tyyppi, tms.
Oi vitsi, monetkohan kerrat minä olen saanut kuulla olevani vaikka ties mitä, kun en ole miehelle lämmennyt. Moni mies on jostain kumman syystä sitä mieltä, että pakit oikeuttaa vittuilemaan tai haukkumaan naisen. Aikuisen ihmisen pitäisi kyllä tajuta, että vastakkaisella sukupuolella on kaikki oikeus kieltäytyä seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista."
Olet tyypillinen ääliö. Menet juttelemaan mielestäsi kivalle naiselle ja jos sinusta ei kiinnostutakaan, vedät esiin tuon naurettavan "en olis susta tykännytkään"-kortin.
Lue aloitus ajatuksella.
ap
Luin sen nyt uudestaan pari kertaa. En edelleenkään tiedä, miksi joillekin muille olet tässä ketjussa sanonut, ettet ole iskemässä naisia, vaikka aloituksessa sanot "etsiväsi seuraa". Minusta nuo ovat yksi ja sama asia, mutta ilmeisesti sinulle ei.
Myönnän, ettei minun olisi pitänyt nimitellä sinua idiootiksi yhden jutun perusteella. Voihan olla, että olet ihan kivakin mies, joka on vain vähän hukassa seurustelukuvioiden kanssa. Mutta ihan oikeasti ei ole mitään järkeä sanoa solvauksia kellekään. Ei siitä loppujen lopuksi tule sinulle itsellesikään hyvä mieli. Jos nainen on inhottava diiva, nouse tilanteen yläpuolelle. Kiitä seurasta ja siirry toisaalle. Älä vajoa hänen tasolleen.
Et ole vielä pitkään ollut sinkku. Jos olet kohtelias ja kiva, löydät itsellesi seurustelukumppanin.
Mä en nyt ymmärrä, mutta ehkä se olen vaan mä (ja tämä siis ilman mitään sarkasmia). Elikkä, olen yleisesti hakemassa seuraa, mutta joskus tulee eteen tilanteita, jossa vaikkapa pari kaveriporukkaa yhdistyy ja yritän sitten heittää läppää vieressä istuvalle naiselle, josta en suinkaan aina ole kiinnostunut. Mielestäni kuuluu ihan hyviin tapoihinkin, että yritetään tuollaisessa tilanteessa vähän jutella.
Olen alkanut antaa monille naisille takaisin, koska paska fiilis jää siitäkin kun vaan ottaa vastaan. Mun mielestä parempi palauttaa ikäviä tyyppejä maanpinnalle kuin antaa heidän siirtää oma paskansa muhun ihan miten haluavat. Ja oikeastaanhan tuo ei ole solvaus edes, jos sanon etten ole naisesta kiinnostunut. Samalla tavallahan naisetkin saattavat ilmoittaa näin miehelle, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
ap
Siis jos tapaan jonkun tutun kaveriporukassa miehen. Ja alamme keskustella. Ja sitten se mies yhtäkkiä tokaisisi, että mä en sitten muuten ole susta yhtään kiinnostunut. Niin pitäisin sitä miestä vähän pimeänä.
Koska en mä lähtökohtaisesti ajattele, että jos keskustellaan jonkun miehen kanssa, niin kummankaan pitäisi yhtäkkiä olla toisesta jotenkin kiinnostunut missään mielessä. Kunhan vaan jutellaan. Smalltalkia.
Mä en edes usko minkään kiinnostuksen heräämiseen satunnaisella tapaamisella. Jos joskus törmätään uudestaan ja aletaan jutella ja tuntuu, että jotenkin synkkaa, ehkä sitten voi ajatella, että oli kiva tyyppi, tms.
Eihän tuosta ollut kyse, vaan siitä että nainen tuossa tilanteessa ei keskustele kunnolla, vaan käyttäytyy tylysti miestä kohtaan, jonka kuvittelee olevan kiinnostunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstistäsi saa kuvan että yrität iskeä lähestulkoon jokaista vastakkaiden sukupuolen edustajaa. Olen pahoillani mutta se usein paistaa miehistä läpi jos asian laita näin on, ja henkilökohtaisesti pidän tällaista miestä lähtökohtaisesti säälittävänä ja/tai raivostuttavana. Siitä mahdollinen tympeys.
En ole ap, mutta miten helvetissä tämä oikeuttaa yhtään mitään? Tää on suunnilleen sama kuin sanoisi että on oikein huoritella naista, joka harrastaa paljon irtosuhteita.
Älä nyt viitsi. :D Kun sanoin käytin sanaa tympeys tarkoitin lähinnä sitä että vastailee lyhyesti eikä lähde miehen flirttiin mukaan/sanoo suoraan että haluaisi nyt olla yksin/kavereiden kesken tmv. Ei tietenkään kuulu hyviin tapoihin olla ilkeä. Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä miehet ne vasta kranttuja on.. Vaikka olisi ihan nätti ja mukava niin ei riitä. Ei haluta olla edes missään tekemisissä, kun täytyy täyttää lähes missin/mallin (mielellään risteytys) kriteerit. Yleistän mutta uskomattoman paljon tällaisia kokemuksia itselläni ja lähipiirilläni.
Minulla myös! Ihan tavallisen näköiset ja oloiset Petteri Perusinsinöörit kuvittelee, että heillä on joku "oikeus" löytää missi, kun heillä nyt on kerran auto ja rivaripätkä ja ovat niin tasokkaita miehiä.
Varsinkin, kun kerron ammattini, niin kiinnostus lopahtaa jostain syystä. Sitten kysytään esim, missä ja miten asut. Kun kerron, niin todetaan, että niin, sä asut tietty vuokralla, hyvin alentuvaan sävyyn. (No en asu, mutta asenne ärsyttää ). Olen todennut, että miehet on joko ulkonäön tai rahan perässä. Mun ulkonäkö ilmeisesti ei oikein kelpaa. Mutta jos mies näkee autoni, niin sitten juostaan perään ja pyydetään numeroa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus ajatuksella.
ap
ap
Eihän tuosta ollut kyse, vaan siitä että nainen tuossa tilanteessa ei keskustele kunnolla, vaan käyttäytyy tylysti miestä kohtaan, jonka kuvittelee olevan kiinnostunut hänestä.
Mistä tiedät, mitä se nainen kuvittelee? Jos se on ujo, ei keksi sanottavaa ja antaa siksi tylyn vaikutelman?
On tämä kyllä hauska ketju. Mitä tahansa ap vastaakin, kuinka tahansa paljon ap myöntää että vika on hänessä ja naiset ovat kuningattaria, niin siitä huolimatta mammat vaan heittää kuraa naamalle ja miinustelee.
Samaistun ap:n kokemuksiin, mutta en pysty enää lukemaan, seitsemännen sivun kohdalla nauratti naisten reaktiot ja kyvyttömyys itsekritiikkiin jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstistäsi saa kuvan että yrität iskeä lähestulkoon jokaista vastakkaiden sukupuolen edustajaa. Olen pahoillani mutta se usein paistaa miehistä läpi jos asian laita näin on, ja henkilökohtaisesti pidän tällaista miestä lähtökohtaisesti säälittävänä ja/tai raivostuttavana. Siitä mahdollinen tympeys.
En ole ap, mutta miten helvetissä tämä oikeuttaa yhtään mitään? Tää on suunnilleen sama kuin sanoisi että on oikein huoritella naista, joka harrastaa paljon irtosuhteita.
Älä nyt viitsi. :D Kun sanoin käytin sanaa tympeys tarkoitin lähinnä sitä että vastailee lyhyesti eikä lähde miehen flirttiin mukaan/sanoo suoraan että haluaisi nyt olla yksin/kavereiden kesken tmv. Ei tietenkään kuulu hyviin tapoihin olla ilkeä. Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä miehet ne vasta kranttuja on.. Vaikka olisi ihan nätti ja mukava niin ei riitä. Ei haluta olla edes missään tekemisissä, kun täytyy täyttää lähes missin/mallin (mielellään risteytys) kriteerit. Yleistän mutta uskomattoman paljon tällaisia kokemuksia itselläni ja lähipiirilläni.
Miehelle ulkonäkö on tietenkin kriteeri, kun muuta tietoa ei vielä ole. Mutta jos korvienväli alkaa haiskahtaa, niin pitää keksiä äkkiä joku hätävale. Sitten vetästään ne missin kriteerit (joista ei todellisuudessa itsekään pidetä) jotta pääsee jollakin keinolla eroon.
Laitetaan tämä nyt näkyviin siltä varalta, että keskustelussa ehdotetaan tai on ehdotettu miehelle töykeäksi ryhtymistä. Aiheesta kun on keskusteltu aika monta kertaa aiemminkin niin ei tarvitse "oivaltaa" vastauksissa samaa uudelleen ja uudelleen.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2444494/olen_tehnyt_oivalluksen_miten_sa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus ajatuksella.
ap
ap
Ap, millaista läppää sä tapaat heittää? Mä ainakin odotan normaalia sivistynyttä keskustelua vaikka ajankohtaisista asioista tai miehen viimeksi lukemasta kirjasta tms enkä jotain "läppää".
Ja miten keskustelet? Jotkut miehet on kumma n kilpailuhenkisiä. He yrittävät keskustelukumppaninkin jotenkin "voittaa" kumoamalla kaikki hänen mielipiteensä tai mollaamalla hänen harrastuksensa tms. Ja jotenkin joka lauseessa haastavat keskustelukumppanin, aggressiivisesti jopa. Millainen sun keskustelutyyli on?
Samanlaistahan se on toisinkin päin. Miehet eivät ole yhtään sen parempia tuossa, voi siis iik, tuo olmi haluu mua?! Miksi se puhuu mulle?!
Niinpä, ihme muijia.
Jos sun kanssa juttelevat naiset vaikuttaa tympääntyneiltä tai pyörittelevät silmiään niin olet todennäköisesti heidän mielestään jotenkin alempiarvoinen, voin ymmärtää että ärsyttää. Parempi kuitenkin että pidät pään kylmänä ja jätät ne huomiotta, ei kannata alentua idioottien tasolle. Keskityt vaan itse pitämään hauskaa ja juttelet muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertaakaan miettinyt että vika saattaisi olla sinussa, eikä niissä naisissa?
Tuli vaan mieleen...+ kannattaisiko yrittää tutustua naisiin jossain muussa ympäristössä kuin tinderissä tai baareissa.
Lähtökohtaisesti kuka tahansa mies, joka tulee jotain sönköttämään baareissa on naisille iskemis-ja seksimielessä lähestynyt ja tästä syystä ap:n valitsemat kauniit naiset voi suhtautua huonolla, koska ap voi olla se illan 15 vonkaaja...
Kadullako pitäisi mennä iskemään? Työssä ja harrastuksissa en naisia juuri tapaa, toisaalta vaikka tapaisin niin luultavasti kävisin silti baarissa iskemässä, koska ei niissäkään mitään tapahtusi kuin aika harvoin.
ap
Miksei voi kadulla mennä juttelemaan? Ihan hyvä idea. Minua on on aikoinaan muutama mies pyytänyt ulos kun olen ostoksilla ollessa kävellyt kadulla. Ja mieheni tapasin kirjakaupassa. Olemme olleet naimisissa kahdeksan vuotta.
Ap puhuu asiaa, vaikkei ehkä osaa muotoilla sanottavaansa kilttiin naisia miellyttävään olomuotoon. Turhautuminen on ymmärrettävää.
Tässä on aika mielenkiintoinen juttu siitä kun nainen yritti deittailia naisia mieheksi tekeytyneenä ja miten se avasi hänen silmiään.
http://www.theguardian.com/world/2006/mar/18/gender.bookextracts
"Rejection is a staple for guys," said Curtis, laughing as I crumpled into my seat with a humiliated sigh. "Get used to it."
"How do you handle it?"
"Let me tell you a story," he said. "When I was in college, there was this guy Dean, who got laid all the time. I mean this guy had different women coming out of his room every weekend and most week-nights, and he wasn't particularly good-looking. He was fat and kind of a slob. Nice guy, though, but nothing special. I couldn't figure out how he did it, so one time I just asked him. 'How do you get so many girls to go out with you?' He was a man of few words, kind of Coolidge-esque, if you know what I mean. So all he said was: 'I get rejected 90% of the time. But it's that 10%.' "
That made us both cackle and pound the table. "That's the thing about being a guy," Curtis finished. "Rejection is part of the game. It's expected."
To most of the women I dated, even the odd date meant a lot, especially women who had been out roaming the singles scene for years in their mid-30s, trying to find a mate amid the serial daters.
For these women, men as a subspecies - not the particular men with whom they had been involved - were to blame for the wreck of a relationship and the psychic damage it had done them. It's hardly surprising, then, that in this atmosphere, as a single man dating women, I often felt attacked, judged, on the defensive.
I began to feel very sympathetic toward heterosexual men - the pressure to be a world-bestriding colossus is an immensely heavy burden to bear, and trying to be a sensitive new age guy at the same time is pretty well impossible. Expectation, expectation, expectation was the leitmotif of Ned's dating life.
If you have never been sexually attracted to women, you will never quite understand the monumental power of female sexuality, except by proxy or in theory, nor will you quite know the immense advantage it gives us over men. Dating women as a man was a lesson in female power, and it made me, of all things, into a momentary misogynist, which I suppose was the best indicator that my experiment had worked. I saw my own sex from the other side, and I disliked women irrationally for a while because of it. I disliked their superiority, their accusatory smiles, their entitlement to choose or dash me with a fingertip, an execution so lazy, so effortless, it made the defeats and even the successes unbearably humiliating. Typical male power feels by comparison like a blunt instrument, its salvos and field strategies laughably remedial next to the damage a woman can do with a single cutting word: no.
Etkä ole vielä ap. huomannut, naiset lokeroivat sekunnissa miehen. Naisilla on tarjontaa ylikylkien, pakko siinä on jotenkin rajoittaa. Monet alkavat luulla itseään jokskin muuksi kun ovat. Ei niistä kannata välittää, vaikka ne juuri ovat näkyvimpiä.
Se taas , miksi hyviä ei näy, johtuu siitä että ne häipyvät silmänräpäyksessä eivätkä palaa notkumaan.
Sori tää on nyt aika ohis, mutta varattuna on tosi vaivaannuttavaa, jos baarissa tulee joku mies jutteleen. Ku ei voi olla varma yrittääkö se iskee. Jos yrittää ni antaako väärän kuvan, jos juttelee sille ja mitä jos se yrittääki vaan jutella, ni onko tylyy sanoo ettei heti alkuunsa et on varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertaakaan miettinyt että vika saattaisi olla sinussa, eikä niissä naisissa?
Tuli vaan mieleen...+ kannattaisiko yrittää tutustua naisiin jossain muussa ympäristössä kuin tinderissä tai baareissa.
Lähtökohtaisesti kuka tahansa mies, joka tulee jotain sönköttämään baareissa on naisille iskemis-ja seksimielessä lähestynyt ja tästä syystä ap:n valitsemat kauniit naiset voi suhtautua huonolla, koska ap voi olla se illan 15 vonkaaja...
Kerroppa kuule missä naisiin sitten tutustutaan jos ei baarissa tai tinderissä? Ensinnäkin suomalaiset ihmiset liikkuu naama norsunvitulla lähes poikkeuksetta, joten pitää olla jo todella hyvä itsetunto että uskaltaa edes yrittää keskustelua missään. Toisekseen kun täällä ei ole mitään deittailukulttuuria niin ihmiset kieltäytyvät kahvista/numeron vaihtamisesta jne kun eivät ole siihen tottunueet. Valitettavasti tää junttikansa pariutuu vaan kapakassa/bileissä kun viinaa on mukana.
Mä en juo eli en käy kapakoissa, enkä ole tinderissä tai muissakaan seuranhakupalstoilla. Arvaa kuinka monta miestä on vuoden aikana tullut juttelemaan? 1 ja sekään ei tehnyt sitä treffeillepyynnön takia. Ne miehet, jotka on koskaan normaaleissa tilanteissa tulleet iskemään on olleet ihan päissään ja puhuneet rivoja. Tämän purkautumisen tarkoituksena oli, että musta olisi todella mukavaa jos joskus joku normaali, täysijärkinen mies tulisi selvinpäin juttelemaan niitänäitä smalltalkkia ja jos juttu sujuu niin pyytäisi numeroa/ kahville.
Itsellä on niin paska tuuri, että olen aina yrittänyt iskeä varattua naista, kun olen normaalissa paikassa tutustunut. En yritä enää.
Ei apVoisiko sun kaltaiset miehet painattaa käyntikortteja, että voi laittaa viestiä, jos itse tilanteessa jäätyy, kun tuo on niin harvinaista Suomessa, että pyydetään selvinpäin treffeille. Näin ne "varatut" voisi soittaa jos muuttavat mielensä. Sitten on tietenkin oikeastikin varattuja, joten ei kannata inttää vastaan et "etkä oo" vaan antaa se kortti ja sanoa et jos muuttaa mielensä.
Aiemman kirjoittaja
Tämä oli hauska.
"Hei, juttu luistaa sen verran hyvin, että voitaisiin jatkaa juttua vaikkapa illallisen ääressä perjantaina?"
"Sori, oon varattu"
"Okei, no tässä mun käyntikortti, jos vaikka muutat mielesi sen varatun suhteen."
Toimiiko tällainen muka? Äkkiseltään miehenä luulisi, että tulisi lokeroiduksi juuri siihen mainitsemaasi "etkä oo"-kategoriaan.
Käyttäjä156 kirjoitti:
Sori tää on nyt aika ohis, mutta varattuna on tosi vaivaannuttavaa, jos baarissa tulee joku mies jutteleen. Ku ei voi olla varma yrittääkö se iskee. Jos yrittää ni antaako väärän kuvan, jos juttelee sille ja mitä jos se yrittääki vaan jutella, ni onko tylyy sanoo ettei heti alkuunsa et on varattu?
Meillä tiukemmin varatuilla on tuohon tilanteeseen helppo viestintäväline: Vasemman käden nimettömässä oleva sormus. Vaikka et olisikaan naimisissa tai kihloissa niin mikään ei estä sinua käyttämästä baari-iltoina samaa viestintävälinettä. Nostat sitten käden näkyville riittävän varhaisessa vaiheessa keskustelua niin että toinen sen myös näkee.
Nyt ku oon lähes koko ketjun lukenu, ni alkaa käydä ap:tä sääliks :D Voi että tota jankkaamista siitä voiko naiselle jutella ilman että yrittää iskee :D Itse olen välillä tyly miehille, koska oon varattu. Riippuu paljolti siitä miten lähestytään, mutta välillä vaan rupee ärsyttään, jos ollaan muka tositarkoituksella seuraa hakemassa eikä ennen iskemistä viittitä ees kattoa onko naisella sormusta. Tai siinä keskustelun lomassa... Ja tiiän et välillä munki kaverit on vähän tylyjä (yleensä aika mukavia), koska ne on huomannut jo jonkun kiinnostavan miehen eikä haluu et tää mies luulee et niillä on juttua jonku toisen kaa. Useimmiten tulee kyllä höpöteltyä miesten kaa ja sit vaan mahollisimman pian yrittää sen oman miehen ujuttaa keskusteluun ettei tuu väärinkäsityksiä... Kerran kyllä yks mies suuttu ku juttelin sille ja sit kerroin et oon varattu. Tuli kyl myöhemmin jutteleen uudelleen ja vissiin itekki tajus et oli vaan olettanu et oon kiinnostunu "siinä mielessä"...
No jo se, että mies avautuu vauvapalstalla on aika iso turnoff....