Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko harrastaa tänään seksiä tai masturboida?

Vierailija
09.12.2015 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaamiseksi menee aivan varmasti, koska voin lyödä pääni pantiksi, ettei miestä TAASKAAN huvita. Hyvä jos kerran-pari kuukaudessa saa. Jotenkin paradoksaalista, että olen aina ollut seksuaalinen ihminen, haluja piisaisi useammankin kerran päivässä, ja kaikkea olen aina suostunut ainakin kokeilemaan, mitä on sängyssä ehdotettu. Naamastani olen muiden ihmisten kommenttien perusteella ihan kaunis, ja kaiken lisäksi vielä hoikka ja isotissinen blondi (tämä ei ole av-mamman päiväuni, vaan ulkomuotoni). Ikääkin on vasta vähän päälle 30.

Ja sitten mulla on mies joka ei kosketa, ei halua, vittu kieltäytyi viimeksi jopa suihinotosta! Naurattais jos ei itkettäis.

Vmp.

Sit et kyllä oo kovin hyvä suihinottaja, jos mies kieltäytyy.

Päin vastoin. Tuu kokeilee :) Kyse on miehen haluttomuudesta, ei mun taitamattomuudestani.

Vierailija
42/44 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan sen tarpeessa. Onneksi posti toi viime viikolla uutta lelua. <3 Fifty Shades of Masturbating.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettiin jo. Ihanaa oli :)

Vierailija
44/44 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee sitten illalla. Voi olla, että mulla menee illalla sen verran myöhään et mies alkaa olla jo nukkumassa kun pääsen kotiin. Todennäköisesti otan ainakin suihin jos se on vielä sen verran hereillä ja en ole itsenikään niin väsynyt että nukahdan heti viereen.