Aiotko harrastaa tänään seksiä tai masturboida?
Kommentit (44)
Olen sinkkumies ja sain seksiä pari tuntia sitten eräältä tutulta 21-vuotiaalta tytöltä. :) M36
Kyllä se tänään naimiseksi menee niinku muinakin päivinä :)
Tottahan toki. Ollaan vaimon kanssa lähetelty seksiviestejä toisillemme pitkin päivää. N44
Vierailija kirjoitti:
Masturboida on varmaan pakko, kun on ovulaatioaika ja panettaa niin että työntekokaan ei tahdo onnistua. Ja miestä ei ole joten omaan apuun täytyy tyytyä.
Grrrrr....ovulaatiopanetuksesta "kärsivä" nainen on parasta mitä duunista himaan palaava mies voi kohdata. Joskus ei ole päästy eteisen mattoa pidemmälle...
Masturboin joka päivä vähintään ennen nukkumista.
Kyllä, aiome rakastella mieheni kanssa tänäänkin. Hän saa mut hulluksi halusta ja laukeamaan mlloin haluaa. Nyt uusin nautinto on ejakulointi g- pisteorgasmin aikana, eilen sain kokea sen ensimmäisen kerran elämässäni ja oli todella ihana tunne. Luultavati tänään käy samoin koska mies nauttii siitä niin paljon kun minulta tulee...
Vierailija kirjoitti:
TODELLAKIN! Mulla on eräs nuori fwb-mies, jonka kanssa treffit tänään. Johan tästä on 4 vk edellisestä kerrasta ja oon niin fiiliksissä jo... Luvassa isoa ja kovaa, lujasti, monesta asennosta, pitkään ja monta kertaa. Sillä on ihan uskomaton mieskunto, kannatti TODELLAKIN ottaa nuori ori kaveriksi niihin puuhiin. Ja joo, olen iltaa fiilistellessä jo hoidellutkin itseni...
N39
Bingo. ;) Olihan taas herkkua, voi juma. Vähän väliä palailee mieleen joku herkullinen yksityiskohta, tuntuma, asento tai miehen tuhmat puheet ja kipristää niin saakelisti vatsanpohjasta. No, niin hyvää kuin se olikin, niin ei se ainakaan olotilaa poistanut, suorastaan päinvastoin...
N39
Runkkaamiseksi menee aivan varmasti, koska voin lyödä pääni pantiksi, ettei miestä TAASKAAN huvita. Hyvä jos kerran-pari kuukaudessa saa. Jotenkin paradoksaalista, että olen aina ollut seksuaalinen ihminen, haluja piisaisi useammankin kerran päivässä, ja kaikkea olen aina suostunut ainakin kokeilemaan, mitä on sängyssä ehdotettu. Naamastani olen muiden ihmisten kommenttien perusteella ihan kaunis, ja kaiken lisäksi vielä hoikka ja isotissinen blondi (tämä ei ole av-mamman päiväuni, vaan ulkomuotoni). Ikääkin on vasta vähän päälle 30.
Ja sitten mulla on mies joka ei kosketa, ei halua, vittu kieltäytyi viimeksi jopa suihinotosta! Naurattais jos ei itkettäis.
Vmp.
Odotan kovasti kun poikaystävä tulee kotiin. Kerran olen tänään masturboinu. Olen ihan hirveesti fantasioinu, mitä tulee tapahtuun.
Ajattelin, et rakasteltais tossa isossa nojatuolissa heti, kun hän tulee kotiin. Voisin ottaa ekaks vähän aikaa suihin ja sit kiivetä sylkkyyn munan päälle.
Ajattelin pukeutua punaisiin sillialusvaatteisiin ja korkkareihin vähän ennen kuin poikaystävä tulee. Mä luulen, et sillä alkaa seisoon ihan just, kun se näkee mut. Ihanaa. Olisipa kello jo viisi. Pitää jaksaa odottaa vielä monta tuntii. Ehkä mä mastuboin vielä muutaman kerran ennen kuin hän tulee.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kovasti kun poikaystävä tulee kotiin. Kerran olen tänään masturboinu. Olen ihan hirveesti fantasioinu, mitä tulee tapahtuun.
Ajattelin, et rakasteltais tossa isossa nojatuolissa heti, kun hän tulee kotiin. Voisin ottaa ekaks vähän aikaa suihin ja sit kiivetä sylkkyyn munan päälle.
Ajattelin pukeutua punaisiin sillialusvaatteisiin ja korkkareihin vähän ennen kuin poikaystävä tulee. Mä luulen, et sillä alkaa seisoon ihan just, kun se näkee mut. Ihanaa. Olisipa kello jo viisi. Pitää jaksaa odottaa vielä monta tuntii. Ehkä mä mastuboin vielä muutaman kerran ennen kuin hän tulee.
Minkälaiset on sillialusvaatteet? Nyt ihan aidosti kiinnostaa :D
Vierailija kirjoitti:
Runkkaamiseksi menee aivan varmasti, koska voin lyödä pääni pantiksi, ettei miestä TAASKAAN huvita. Hyvä jos kerran-pari kuukaudessa saa. Jotenkin paradoksaalista, että olen aina ollut seksuaalinen ihminen, haluja piisaisi useammankin kerran päivässä, ja kaikkea olen aina suostunut ainakin kokeilemaan, mitä on sängyssä ehdotettu. Naamastani olen muiden ihmisten kommenttien perusteella ihan kaunis, ja kaiken lisäksi vielä hoikka ja isotissinen blondi (tämä ei ole av-mamman päiväuni, vaan ulkomuotoni). Ikääkin on vasta vähän päälle 30.
Ja sitten mulla on mies joka ei kosketa, ei halua, vittu kieltäytyi viimeksi jopa suihinotosta! Naurattais jos ei itkettäis.
Vmp.
Sit et kyllä oo kovin hyvä suihinottaja, jos mies kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
TODELLAKIN! Mulla on eräs nuori fwb-mies, jonka kanssa treffit tänään. Johan tästä on 4 vk edellisestä kerrasta ja oon niin fiiliksissä jo... Luvassa isoa ja kovaa, lujasti, monesta asennosta, pitkään ja monta kertaa. Sillä on ihan uskomaton mieskunto, kannatti TODELLAKIN ottaa nuori ori kaveriksi niihin puuhiin. Ja joo, olen iltaa fiilistellessä jo hoidellutkin itseni...
N39
Voi vitsi.. olis kyllä mahtavaa joskus saada noin himokas nainen seksikaveriksi..
terv. toinen nuori, hyvinvarustettu ja kestävä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset on sillialusvaatteet? Nyt ihan aidosti kiinnostaa :D
Kolme päivää pidetyt pikkarit. Ne vähän tuoksahtavat, mut se kiihottaa mun poikakaveria ihan mahottomasti.
Tänään aion ottaa rakkaan avovaimoni jo saunassa. Aloittaa hellästi suihinotolla ja siitä suihkun kautta sänkyyn naimaan ja irstailemaan. Ollapa jo ilta ...
Kahdesti on tullut runkattua jo. Ei toivoakaan seksistä, jostain kumman syystä naiset ei tule tänne kotiovelle sitä tarjoamaan ja itse en osaa hakea seuraa. M32
Voisin ehkä mennä yöelämään ja kysyä haluaisiko nainen tulla katsomaan hamsteria. Viikonlopun ruuhka ja pääsymaksut kyllä ahdistavat melkoisesti; suru valtaa mielen viimeistään siinä vaiheessa kun ei ole istumapaikkoja ja tanssilattialla voi liikuttaa vain varvasniveliä.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
aion
Sama mulla.
En.