Aiotko harrastaa tänään seksiä tai masturboida?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Masturboida on varmaan pakko, kun on ovulaatioaika ja panettaa niin että työntekokaan ei tahdo onnistua. Ja miestä ei ole joten omaan apuun täytyy tyytyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Masturboida on varmaan pakko, kun on ovulaatioaika ja panettaa niin että työntekokaan ei tahdo onnistua. Ja miestä ei ole joten omaan apuun täytyy tyytyä.

Vierailija

Ehkä illalla jos en oo liian väsynyt. Olen ollut vähän väsynyt ja otan paineita seksistä, tunnen itseni riittämättömäksi. Laukean tosi hitaasti ja siksi on tuntunut vaikealta, kun miehen pitää panna pitkään että laukeisin. Mies kyllä vakuuttelee, että seksi tuntuu hyvältä, mutta olen silti vaivautunut, kun omat ajatukset alkavat harhailla ja kestää kauan, ennen kuin laukean.

Vierailija

Kyllä, rakastelemme niinkuin jokaikinen muukin päivä. Useimmiten kaksi kertaa vuorokaudessa. Minimissään kerran. Mieheni tykkää kun en ole pihtari. Pidämme seksistä kumpikin.

Vierailija

TODELLAKIN! Mulla on eräs nuori fwb-mies, jonka kanssa treffit tänään. Johan tästä on 4 vk edellisestä kerrasta ja oon niin fiiliksissä jo... Luvassa isoa ja kovaa, lujasti, monesta asennosta, pitkään ja monta kertaa. Sillä on ihan uskomaton mieskunto, kannatti TODELLAKIN ottaa nuori ori kaveriksi niihin puuhiin. Ja joo, olen iltaa fiilistellessä jo hoidellutkin itseni...

N39

Vierailija

Ehkä sitä seksiä voisi, jos ehdin ajoissa kotiin. Mies lupasi järjestää yllätyksen tulevan lapsemme kunniaksi, varmaan romanttinen illallinen, josta jatketaan sänkyyn. Miehen tuntien ainakin uskon jotain sellaista olevan luvassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat