Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija
09.12.2015 |

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Kommentit (554)

Vierailija
181/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun yksi miespuolinen työkaverini käy pissalla ja lorottaa ihan keskelle pöntön vettä sen 3 minuuttia putkeen, ja vielä sellasella voimalla että lähtee ihan kamala meteli. Taukohuoneen vessassa tietysti ja aina silloin kun minä ruokailen. Ällöttää. Keltään muulta ei sieltä vessasta kuulu mitään ääniä.

Se, kun aamulla lähden kotoa kohti bussipysäkkiä, joka on heti tien toisella puolella kotiovesta, ja pysäkillä on aina yksi keski-iän ylittänyt rouva joka tuijottaa minua koko 50m matkan siitä lähtien kun olen saanut kotioven auki. Kun olen pysäkillä, rouva kääntyy vähän väliä vilkuilemaan minua.

Ahdistavaa ja ärsyttävää tuollainen tuijottaminen! Joskus tuijotan takaisin hyvin tiiviisti :D

Vierailija
182/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kirpparilla vaunujen kanssa liikkuvat. Tai 2-4 lapsen kanssa kulkevat.. Siis arghh. Jätä ne kakarat kotiisi jonkin hoitoon. Ne kuitenkin rikkovat ja särkevät jotain.

Myös kirpparilla ne jotka tulevat jatkuvasti kannoillasi :D kulkevat samaan tahtiin joko edessä tai takana etkä pääse ohittamaan.

*naapuri joka paiskoo joka helvetin kerta ovea. Minkä vitun takia se ovi pitää avata apposen auki ja paiskaista tai vetäistä kiinni.

*appivanhemmilla aina joku tiellä kulkeva tuijottaa pihaan niin että pää kääntyy mukana. Siis koko sen ohikulkemisen aikana tuijottaa pihaan kuin vammainen. Ei voi eteen katsoa jos kävelee jonkun päälle niiden vaunujensa kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppikseni tosi kovaääninen nauru. Siis aina kun joku naurattaa. Useimmiten silloin, kun hän istuu koneella kuulokkeet päässä, eikä minulla ole mitään käsitystä tai mielenkiintoa tietää mitä hän katsoo, ja sitten yhtäkkiä tulee hirveän äänekäs naurun puuska. Ja toinen. Ja kolmas. Eikä siis tarkoituksena edes ole, että hän haluaisi minun tulevan katsomaan, vaan hän aina nauraa noin. Jopa silloin, kun tietää minun menneen jo nukkumaan. Kerran tein sen virheen, että vein kyseisen ihmisen katsomaan kanssani hauskahkoa leffaa; kohdissa, joissa muut naurahtivat vähän, kuului kämppikseltäni hirveän äänekäs hörötys, ja muut leffassa olijat kääntyivät katsomaan paheksuvasti. Nolotti ihan älyttömästi! Ja siis eihän ihmiselle voi suuttua siitä, miten hän NAURAA, koska hyvähän se on, jos löytää iloa pienistäkin asioista, eikä omalle nauruäänelle oikein voi mitään. Mutta jumankauta kun se välillä riepoo, varsinkin jos itsellä on vähemmän hyvä päivä. :D

Vierailija
184/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun kämppis käyttää veistä. Hän ottaa veitsen laatikosta ja laittaa suojakotelon pöydälle, jotta se varmasti likaantuu ja pitää pestä. Jos sen suojakotelon jättäisi vain nätisti odottamaan, ei tulisi turhaa tiskiä.

Vierailija
185/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ärsyttää itsestäänselvyyksien kyseleminen ja toteaminen. Siis ihan jokapäiväisessä elämässä, en nyt keksi oikeaa esimerkkiä mutta tyyliin: olet keittämässä kahvia, ja toinen tulee sanomaan että hei kannattaa käyttää muuten suodatipussia. Tai no toi oli vähän absurdi, mutta ehkä joku tavoittaa mitä ajan takaa.

Minun isäni on itsestäänselvyyksistä sanoja. Hänen vakioneuvoihinsa kuuluu: "laitahan lämpimästi päälle, kun menet ulos." tai "heräähän aikanaan, että joudut". Oon 26-vuotias. Olisi kiva, jos hän luottaisi minun osaavan jo.

Hei, olen 42-vuotias ja saan yhä kuunnella noita neuvoja 84-vuotiaalta mummoltani, ja niin muuten saa äitinikin:)

Tuo on jo jotenkin söpöä. :D Kuulostaa ihanalta huolehtivaiselta mummolta.

Vierailija
186/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen "sankareista" kun puhutaan tupakoivista ihmisistä tai huonokäytöksisistä nuorista. Tätä sanaa käyttävät ovat aina tärkeileviä nipoja.

Vierailija
187/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku kävelee kadulla takana eikä millään mene ohi. Usein pysähdyn muka katsomaan kännykkääni että takana hiippaileva perseentuijottaja varmasti menee ohi. Usein nämä tyypit vielä kävelevät tosi lähellä takana, ahdistavaa.

Vierailija
188/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku sukuun naitu on täysi kusipää mutta häntä on vain pakko sietää perherauhan takia.

Vierailija
189/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun joku kävelee kadulla takana eikä millään mene ohi. Usein pysähdyn muka katsomaan kännykkääni että takana hiippaileva perseentuijottaja varmasti menee ohi. Usein nämä tyypit vielä kävelevät tosi lähellä takana, ahdistavaa.

Tätä tapahtuu joskus lenkillä. Kävelen samaa tahtia kuin edellä oleva, enkä pääse ohi. Tyyppi vilkuilee pelokkaasti taaksepäin välillä ja yhtäkkiä ponkaisee juoksemaan. Sori mutta tyhmän näköistä. Olen nainen enkä tuijota persustasi, en vaan pääse ohi kun kiihdytät vauhtia koko ajan!

Vierailija
190/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tapahtuu joskus lenkillä. Kävelen samaa tahtia kuin edellä oleva, enkä pääse ohi. Tyyppi vilkuilee pelokkaasti taaksepäin välillä ja yhtäkkiä ponkaisee juoksemaan. Sori mutta tyhmän näköistä. Olen nainen enkä tuijota persustasi, en vaan pääse ohi kun kiihdytät vauhtia koko ajan!

Joko sun on pistettävä vauhtia tai mentävä kohteliaasti hitaammin. Tuollainen perään liimautuminen on inhottavaa.

Vierailija
191/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuajassa saapuvat ihmiset. Appuvanhempani kuuluvat tähän joukkoon. Kaikkialla on oltava aina vähintään kaksikymmentä minuuttia ennen kutsuttua ajankohtaa ja meille he saapuvat poikkeuksetta vähintään puoli tuntia etuajassa. Varsinkin lasten synttäreille ilmestyvät aina reilusti etuajassa, jolloin itse olen usein vasta valmistelemassa tarjoiluja tai siivoamassa viimeisiä juttuja. Kesällä nuoremman nimipäiville saapuivat 45min etuajassa kun olin itse alasti kuivaamassa tukkaan. Jouduin komentamaan vessasta käsin heidät takaisin ulos, jotta pääsin hakemaan pyyhkeen ruhoni peitoksi. Aikanaan synnärillä samaiset appivanhemmat saapuivat katsomaan esikoistamme 20min ennen vierailuajan alkua. Appiukko tempaisi oven selälleen juuri, kun istuin ilman paitaa rintamasuunta suoraan oviaukkoa kohden ja lypsin sähköpumpulla maitoa. Onneksi huone oli vain omassa käytössäni, joten muut tuoreet äidit eivät tulleet yllätetyiksi.

Vierailija
192/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko julkisten tilojen vessoissa jättää wc-kopin ovi AUKI sieltä poistuttaessa? Kauppakeskusten naisten vessoissa  järestään ovet jätetään selkosen selälleen käynnin jälkeen. En käsitä mokomaa tuuletusta.

Kyllä! Näkee heti, mikä vessa on varattu ja mikä ei. Ei tarvii alkaa ronklaamaan kahvoja tai kurkkimaan ovien ali. Sama systeemi on myös kätevä sovituskopeissa.

ps. On ärsyttävää, jos joku alkaa ronkkaamaan oven kahvaa kun oen tiristämässä pissaa julkisessa vessassa.

Vierailija
193/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyöräilen kouluun niin joudun meneen jonku amiksen ohi. Ne pojat on aina kävelemässä just sillon kouluun sieltä helkkarin teboililta niin ne valtaa koko pyörätien eikä tee elettäkään väistääkseen. Vittu mua ärsyttää ne.

Toinen on se kun nään että joku perhe on menossa kauppaan ja ne ottaa sieltä auton takakontista jotku rattaat ja alkaa kokoamaan niitä siinä laupan pihalla. Eikö se nyt olis vaan helpompaa että toinen vanhempi kävis kaupassa ja toinen olis kotona lapsen kanssa. Hirvee hommahan tuossa on et jos pitää johonki lidliin raahata rattaat autossa mukana. Yks päivä just näin tällasen ja aloin miehelle sit taivastelemaan, nii ei se ymmärtäny et mikä mulla on ongelmana😊

Vierailija
194/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka laittavat rappuun valon päälle valoisan aikana. Ihan hyvin näkee, pakko on silti napsuttaa valokatkaisijaa.

Tämä ärsyttää minuakin. Ne valot pitää laittaa kesälläkin päivällä päälle, vaikka se asunto johon mennään, olisi ulko-oven vieressä. Harmi, kun niitä valoja ei itse voi sammuttaa.

Meillä laitettiin itsestään syttyvät valot käytäviin, eli syttyy kaikille 24/7, ärsyttävää tuhlausta!

Meidän rappukäytävään laitettiin valot, jotka palaa koko saatanan ajan, yöt ja päivät! Kuulemma "turvallisuussyistä", mutta minusta ihan hirveää tuhlausta! Ärsyttää jo pelkkä ajatuskin >: Meidän kerroksesta kun paloi lamppu, en tahallanikaan ilmoittanut siitä huoltoyhtiöön (sekin ärsyttää, kun tuntuu, että se olen aina minä, joka joutuu tuollaisista ilmoittamaan!), säästyipä siinäkin muutama sentti, kun yksi valo oli viikon palamatta, nih!

Vierailija
195/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ihmiset, jotka painavat liikennevalon nappia, vaikka se on painettu jo.

TÄMÄ. Miksi sitä pitää painaa? Eniten ärsyttää varsinkin ne, jotka tulee selän takaa painamaan sitä nappia kun minun ja napin välissä on 10 cm tilaa. Jäikö se jotenkin epäselväksi, että minä olen sitä jo painanut? :D

Tiedän että tuo ärsyttää monia ja juuri siksi painan liikennevalon nappia vaikka siinä vieressä olisikin jo joku - ihan vain piruuttani. :-)

Vierailija
196/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuajassa saapuvat ihmiset. Appuvanhempani kuuluvat tähän joukkoon. Kaikkialla on oltava aina vähintään kaksikymmentä minuuttia ennen kutsuttua ajankohtaa.

Hah, mulla on samanlaiset appivanhemmat! Muuten ihania ihmisiä, mutta tulevat AINA ns. kylään etuajassa. Olen monta kertaa sanonut miehelle, että ilmoitetaan heille puoli tuntia myöhäisempi aika kuin muille, mutta mies sanoo, ettei niin voi tehdä. No, tilanne on tosiaan aina sama kuin tuolla ylempänä, ylppäreihinkin tunkivat varttia ennen, jolloin minä olin vasta vaihtamassa juhlamekkoon. Appi kehtasi vielä todeta, että "ihanhan sinä olet kuin anoppini muinoin, aina myöhässä". Minä totesin siihen kylmästi, että "ei, minä en ole myöhässä, te olette etuajassa, juhlat alkavat tasalta ja silloin minä olen valmis."

Että ärsyttää siis tuokin, vaikka yritän olla ärsyyntymättä :)

Vierailija
197/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä kailottajat! Menisivät sisään asuntoon tai ulos rapusta, eivätkä kailottaisi kaikuvassa rappukäytävässä kovaan ääneen puhelimeen / toisilleen. Ikävimmässä tapauksessa mukana on vielä haukkuva koira.

Vierailija
198/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko sun on pistettävä vauhtia tai mentävä kohteliaasti hitaammin. Tuollainen perään liimautuminen on inhottavaa.

No enpäs pistä. Ei se mun ongelma ole että sua ahdistaa tuollaiset asiat. Pysy lenkkipoluilta pois äläkä kulje ihmisten ilmoilla jos kärsit tuollaisesta. Mä meen ihan sitä tahtia mitä itse haluan.

Vierailija
199/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa olevat ihmiset, jotka siirtyvät ulko-ovien eteen 5-10min ennen asemalle saapumista. Ja myös päätepysäkeillä. Ei sinne junaan kukaan oo varmaan koskaan jäänyt, vaikka nousee paikaltaan vasta junan pysähtyessä!!

Myös ihmiset bussipysäkeillä: rynnitään tyhjään bussiin kyynärpäätaktiikalla, vaikka istumapaikkoja varmasti riittää kaikille! Mummot ovat pahimpia.

Vierailija
200/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpäs pistä. Ei se mun ongelma ole että sua ahdistaa tuollaiset asiat. Pysy lenkkipoluilta pois äläkä kulje ihmisten ilmoilla jos kärsit tuollaisesta. Mä meen ihan sitä tahtia mitä itse haluan.

Kyllä muuten pistät. Ei ole muiden vika että olet epäkohtelias. Jos sun on pakko mennä samaa vauhtia edelläolevan kanssa, älä liimaudu perseeseen! Jätä kohtelias välimatka.

Noh noh, kylläpäs jollakin alkaa verisuoni pullottaan siellä! Ja tuo ei liity millään tavalla kohteliaisuuteen muutenkaan. Oletko hieman hölmö? Jotain ongelmia taitaa olla ainakin. Ja sö olet tyhmä jos kuvittelet että mä olen toisen perheessä KIINNI!