Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?
Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.
Kommentit (554)
Se kun mulla ja kämppikselläni on tasan samat työvuorot ja se on AINA kotona. Itse käyn välillä ulkona antaakseni hänelle tilaa olla yksin, mutta hän ei vaan tajua että minäkin kaipaan yksinäisyyttä välillä. Eikä edes ole ystävien puutteesta kyse, kun ne kaikki tulevat tietysti tänne vaikka ahdasta on jo nyt. Mulla alkaa mielenterveys mennä kun tyyppi on AINA joko keittiössä tai olohuoneessa haahuilemassa.
Kun Uncle Bens (ehkä muistakin) riisipaketista yrittää kaataa viimeiset riisit. Tiedät, että siellä on vielä riisiä, kallistelet ja kallistelet pakettia saadaksesi viimeiset riisit kattilaan ja koska se pahvinen kaatonokka on niin paska, ne viimeiset riisit lentää aina ympäriinsä. Jo sen paketin avaaminenkin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisissa kulkuvälineissä meikkaavat. En vaan ymmärrä. Joskus mietin, että otan kesällä mukaan partahöylän ja ajelen vuorostani kainaloni ja säärikarvani bussissa. Voisi myös laittaa hiuksiin värin kotona ja pestä pois vasta työpaikalla, niin säästyisi aikaa. Mitä muuta voisi tehdä, ehdotuksia?
Tätä ärsyyntymistä mä en koskaan oo ymmärtänyt. Jos ei puuterit pöllyä ja suihkeet suhise, niin mitä väliä? Miten se eroaa esim. loimottavista Ipadeista ja älykännyistä? Karvojen ajelu ei käy vertauksesta, koska karvat pöllyävät, hiusväri voi valua, sotkea ja haisee.
Siinäpä se onkin, kun mikään ei takaa, ettei ne puuterit pöllyä tai suihkeet suihke. Oma antipatiani bussimeikkaajia kohtaan lähti siitä, kun joku edessäni istuva parikymppinen pissis suihkutti hiuslakkaa olkansa yli silmät ja suun täyteen. Se paska vielä haisi parrassa monta päivää, vaikka kuinka koitti pestä.
Tämä ainainen väsymys ja särky. En valita, koska tiedän, että valitusta on rasittavaa kuunnella.
Kirppiksellä ei ole hintaa juuri siinä tuotteessa, josta olisin kiinnostunut.
Joulukorttien kirjoittaminen. Se on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ainainen väsymys ja särky. En valita, koska tiedän, että valitusta on rasittavaa kuunnella.
Halaus sinulle. Kivun kanssa on kamalaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus sinulle. Kivun kanssa on kamalaa elää.
Kiitos. En odottanut vastausta :) Tuli hyvä mieli :)
nettisivut , jotka eivät toimi tai työssä tietoliikenne takkuile koko ajan. Kyllä kihahtaa päähän, kun työmäärä vain lisääntyy ja mitään asiaa ei saa eteenpäin, kun kone temppuilee koko ajan. Pienenä asiaa pidän tai en viisi siitä sanoa , koska kukaan ei niille voi tehdä mitään, kun se nyt vaan on niin, että ei voi tehdä mitään.
Tili- ja viitenumeroiden kirjoittaminen yhteen pötköön. Ei ole iso vaiva laittaa vaikka neljä numeroa kerrallaan. Se oikeasti helpottaa kun ei tarvitse tarkistaa silmät ristissä monta kertaa että menikö oikein. Osuuspankin mobiilisovellus on onneksi huomioinut tämän ja numerosarjaan tulee automaattisesti välejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisissa kulkuvälineissä meikkaavat. En vaan ymmärrä. Joskus mietin, että otan kesällä mukaan partahöylän ja ajelen vuorostani kainaloni ja säärikarvani bussissa. Voisi myös laittaa hiuksiin värin kotona ja pestä pois vasta työpaikalla, niin säästyisi aikaa. Mitä muuta voisi tehdä, ehdotuksia?
Tätä ärsyyntymistä mä en koskaan oo ymmärtänyt. Jos ei puuterit pöllyä ja suihkeet suhise, niin mitä väliä? Miten se eroaa esim. loimottavista Ipadeista ja älykännyistä? Karvojen ajelu ei käy vertauksesta, koska karvat pöllyävät, hiusväri voi valua, sotkea ja haisee.
Samaa mieltä! Teen mallintöitä ja matkustan usein paikkakunnalta toiselle. Herätys on aina todella aikaisin ja saan nukkua tunnin pidempään, jos teen meikin junassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka eivät osaa käyttää pyörätelineitä. Ärsyttää ihan saatanasti, kun aamulla käy hakemassa pyörää varastosta. Ensin joudut kävelemään viiden pyörän ylitse päästäksesi edes ovesta sisään, ja sitten vielä joudut raahaamaan oman pyöräsi kymmenen pyörän ylitse saadaksesi sen ulos pyörävarastosta. Ymmärtäisin jotenkin pyörien jättämisen oven eteen, mikäli tilaa ei yksinkertaisesti olisi, mutta kun sitä kerta on. Ne jotka ovat onnistuneet saamaan pyöränsä vähän lähemmäksi telineitä, onnistuvat harvoin silloinkaan työntämään rotteloaan telineeseen tai edes sen suuntaisesti, vaan pyörä on sen edessä suunnilleen poikittain. Onhan se varmaan helvetin mukavaa lähteä aamulla polkemaan töihin/kouluun kun pyörä on heti ulko-oven vieressä, NII SAATANA. Aivan varmasti nostelen hellästi sinunkin pyöräsi sivuun sivuun muiden ohella ja asettelen sen sitten takaisin paikoilleen saadessani omani ulos.
Huoh, voisipa vielä pitää pyörää ulkona, kotipihan telinettä monet osasivat kuitenkin käyttää. Koulullakin suurinosa saa pyöränsä sinne missä ovat telineet, mutta vain harva osaa pyöränsä siihen telineeseen asettaa. Tuloksena on kummallinen pyörien sekasotku, josta omaansa saa sitten iloisesti metsästää hyppelemällä muiden pyörien ylitse ja alitse. En vain ymmärrä miks. Pyöriä mahtuisi niille tarkoitetuille paikoille paljon enemmän, mikäli se saatanan rakine laitettaisiin siihen telineeseen, puuhumattakaan siitä kuinka paljon mukavampaa pyörän noutaminen ja jättäminn olisi.
Mä oon pannut pyörävarastossa. NII SAATANA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se onkin, kun mikään ei takaa, ettei ne puuterit pöllyä tai suihkeet suihke. Oma antipatiani bussimeikkaajia kohtaan lähti siitä, kun joku edessäni istuva parikymppinen pissis suihkutti hiuslakkaa olkansa yli silmät ja suun täyteen. Se paska vielä haisi parrassa monta päivää, vaikka kuinka koitti pestä.
En usko että on haissut jos oikeasti olet käynyt pesemässä partasi.
Tuli mieleen tuosta "se paska haisi parrassa monta päivää" jutusta se kun kerran Putouksessa Riku Nieminen teki sellaisen pikahahmon, jonka nimi oli Seppo Taalasmaa, ja joka haistoi paskan kaikkialla minne menikin, tajuamatta että se taisi olla omassa housussa se kakka.
Aina kun silmä välttää, mies heittää naulakon henkarit hattuhyllyyn täyden korin päälle, josta putoavat päähäni jos kurottelen sieltä jotain.
*
Jotkut idiootit parkkeeraavat autonsa kerrostalon oven eteen niin että ensin saan vaunujen kanssa könytä ojasta auton ympäri, sitten kukkapenkistä ängetä kuistille, koska portaan ja auton väliin on jätetty se 40 cm eikä siitä mahdu vaunut saati että ne saisi käännettyä portaissa menoa varten.
Se kun menet väsyneenä sänkyyn, onnesta huokaisten vedät peiton päälle ja sitten huomaatkin, että sulla on pissahätä.
Vierailija kirjoitti:
Se kun mulla ja kämppikselläni on tasan samat työvuorot ja se on AINA kotona. Itse käyn välillä ulkona antaakseni hänelle tilaa olla yksin, mutta hän ei vaan tajua että minäkin kaipaan yksinäisyyttä välillä. Eikä edes ole ystävien puutteesta kyse, kun ne kaikki tulevat tietysti tänne vaikka ahdasta on jo nyt. Mulla alkaa mielenterveys mennä kun tyyppi on AINA joko keittiössä tai olohuoneessa haahuilemassa.
Tuota... Asut kämppiksen kanssa, et voi vaatia samanlaista yksityisyyttä ja omaa rauhaa kuin yksinasuessa, asuessasi toisen ihmisen kanssa. Toisekseen, jos et ole kämppikselle sanonut, että haluaisit joskus olla kotona yksin, et voi olettaa, että hän osaa lukea ajatuksesi ja lähteä muualle.
Hotelleissa aamupala on vaan kymmeneen. Mä haluun nukkua lomalla puoleenpäivään ja nyt joudunkin sit laittaan kellon soimaan lomalla 9.30 että saan aamupalaa.
Mulla on sellanen työ, jonka lähes aina voi hoitaa yksinkin. (toki silloin on tuplasti hommia) Niin mua ärsyttää, kun laitetaan työkaveri samaan vuoroon ja sit pitää jaksaa jutella sille vaikka haluisin vaan tehdä työni puhumatta muille kuin ajoittain asiakkaille. Terv introvertti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on haissut jos oikeasti olet käynyt pesemässä partasi.
Tuli mieleen tuosta "se paska haisi parrassa monta päivää" jutusta se kun kerran Putouksessa Riku Nieminen teki sellaisen pikahahmon, jonka nimi oli Seppo Taalasmaa, ja joka haistoi paskan kaikkialla minne menikin, tajuamatta että se taisi olla omassa housussa se kakka.
Yllättävän pitkään pysyy hajut kyllä parrassa, en ihmettele jos et usko jos ei omaa kokemusta ole. Tupakansavu esim tarttuu ihan hetkessä niin hyvin, että haisee nokkaan koko loppupäivän.
Aivan! Antaisin tälle sata peukkua jos pystyisin.