Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?
Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa kertoa yksinkertaisintakaan asiaa ilman, että selostaisivat jokaisen samanaikaisen mielenliikahduksen ja linnunlennon. Jos auto ei käynnistynyt, siitä ei tarvitse kertoa vartin mittaista yksityiskohtaista saagaa.
Mun mies on just tuollainen. Ärsyttää kun se käyttää vartin kertoakseen jonkin aivan yksinkertaisen asian.
*mammat lastenvaunujen kanssa kirppiksellä. Monilla kirppiksillä on aika kapeat käytävät, ja ne vaunut vie helposti 70% siitä leveydestä. Mun mielestä on fiksua ostaa vauvalle(kin) vaatteet käytettyinä, ja tiedän ettei niitä vaunuja voi minne vain jättää. Ärsyttää silti kun osuu kohdalle.
*aviomies syödessään äänekkäästi hakkaa hampaitaan vastakkain. Siis vaikka olisi suu kiinni, niin kauhea pauke kuuluu. Hänellä on myös paljon muita ärsyttäviä eleitä. Toisinaan puhuu ruoka suussa: tunkee kukkurallisen haarukallisen tavaraa suuhun ja sen jälkeen alkaa pälättämään. Jee
*Matelevat ihmiset
Vituttaa suuresti taloyhtiön talkkari, oikein stereotyyppinen savolaisukko, jonka lempipuuhaa on muiden kyttääminen tupakkapaikalla ja juoruilu toisten asioista. Ja kun se ukko tuntuu olevan aina siinä tupakkapaikalla, eikö sillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä?? Aina pyrkii juttusille näennäisen leppoisasti, vituttaa kun ei itseä huvittaisi jäädä vaihtamaan kuulumisia.
Kellon tikitys. Meillä ei oo tikittäviä kelloja kotona, mutta ai luoja kyläillessä koko energia menee siihen, että yrittää sietää tik-tak-tik-tak-tik-tak...
Niiskuttavat ihmiset ja etenkin ne jotka ryystää sitä räkää äänekkäästi sisäänpäin. Se oksettava rään korina on ehkä hirvein äänin mitä tiedän! Tekis mieli tarjoamaan nenäliinaaa tuollaisille
Julkisisssa kulkuneuvoissa nukkuvat, jotka kuorsaa.. Ei tekis mieli kuunnella kolmen tunnin bussimatkaa jonkun kuorsaamista. Nykyään mulla on aina varmuuden vuoks korvatulpat
Jalan heiluttajat jossain julkisissa paikoissa, joissa on penkkirivit (elokuvateatteri, odotustilat, luentosalit ym.), koko penkkirivi heiluu yhden vispaavan jalan takia..
Löydät jotain uutta ja kivaa (blogi, tuoksu, tv/kirja-sarja yms.) niin se melkein heti lopetetaan. Mulle noita sattuu #¤% usein, että alkaa jo mietyttämään miksi!
Ihmiset jotka puhuvat ruoka suussa.
Ihmiset jotka kaivavat hammastikulla / ilman tikkua hampaitaan esim. ravintolapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka syövät äänekkäästi ja ryystävät. En kestä yhtään mässytyksen ääntä yhtään, se ääni saa ärsytyksen nousemaan nollasta sataan hetkessä.
Minä istuin joskus yliopiston ruokalassa noin 35v naisen vieressä, joka ryysti SALAATTIA. Keiton vielä ehkä saattaisin ymmärtää, mutta salaatti! Hän laittoi siis ruoan haarukalla vain osittain suuhun, ja ryysti loput. Arhg. Ja ei, en voinut jättää huomiotta, sillä hän tuli istumaan viereeni.
No se legendaarinen, kun liukuportaiden ylä- tai alapäähän jäädään seisomaan ja ihmettelemään että mihin suuntaan sitä nyt sitten lähtisi. :D Aina näyttää kuin olisi joku sketsiohjelma menossa kun porukkaa tulee portaista ja kaikki pakkautuu kauheaan kasaan sen yhden mummon taakse 😄
Helsinkiin päin matkalla olevassa junassa Pasila kuulutus tulee aina todella aikaisin. Ärsyttää, jos täydessä junassa istumassa olevat ihmiset lähtee heti tuon kuulutuksen jälkeen puskemaan sinne ovelle. Muut joutuvat sitten joko tönityksi tai tönimään muita, jotta pystyy sille jyrälle antamaan tilaa. Ja tämä tapahtuu joka hiivatin aamu vaikka nämä ryntääjät aivan varmasti tietävät, että n. puolet jää Pasilassa pois ja sieltä istumapaikoiltakin ehtii hyvin ulos ilman ryysimistä. Sitten mennään jonottamaan siihen rullaportaiden eteen röykkiöön, että pääsee varmasti sitä oikeaa seisoskelu puolta ylös ja ettei vahingossakaan joudu kulkemaan sitä vasenta puolta jossa kirjoittamattoman säännön mukaan pitää kävellä. ARGH!! Siis kuinka laiska pitää olla, ettei jaksa kävellä lyhyitä rullaportaita ylös?!
Sivu ei ole ehtinyt kunnolla latautua, kun klikkaat jotain, ja juuri siihen kohdalle pamahtaakin mainos ja päädyt mainostajan sivulle.
Etenkin yhdistystoiminnassa ja työyhteisön vastuupesteissä viihtyvä ihmistyyppi jonka pääluonteenpiirteet ovat pilkunviilaaminen, niuhottaminen, yksityiskohtiin takertuminen, rautalangasta vääntäminen, sääntöjen orjallinen noudattaminen ja huumorintajuttomuus. Niin jumalattoman tylsää seuraa ja rasittavia hikkejä mutta ei niistä oikein viitsi valittakaan kun kantavat kuitenkin paljon vastuuta ja hoitavat aina hommansa.
Kuuluuko julkisten tilojen vessoissa jättää wc-kopin ovi AUKI sieltä poistuttaessa? Kauppakeskusten naisten vessoissa järestään ovet jätetään selkosen selälleen käynnin jälkeen. En käsitä mokomaa tuuletusta.
Appiukon vauvanhoitovinkit. Tullessaan synnärille vauvaa katsomaan tiesi heti kertoa että vauvalla on liian kuuma (ei ollut), ja meinasi mennä avaamaan ikkunaa joulukuussa. Toistelee itsestäänselvyyksiä, tyyliin kannattaa pestä kädet usein.
Mua vituttaa kun idiootit tunkee lähijuniin polkupyörien kanssa ja ajelee ehkä vain pari asemanväliä; hei haloo ääliö, sulla on menopeli siinä vierelläsi, vittuako tunget junaan varsinkaan ruuhka-aikaan viemään tilaa muilta!!
Ihmiset jotka istuu haarat levällään lähijunissa. Ok, ymmärrän että voi johtua esim. pituudesta, mutta olisi kohteliasta ainakin siinä vaiheessa vähän väistää jos joku istuu viereen.
Ja ihmiset joiden on pakko vetää se rööki juuri ennen kulkuvälineen saapumista. Haisee tosi pahalta kun tällanen sankari osuu sitten viereiselle paikalle, tupakoivana ei välttämättä sitä itse tajua.
Ja niin, se että on pakko niissä aseman portaissa jo polttaa ja lähettää savuvana seuraavan naamalle...
Se kun jotkut urpot täällä käyttää yhtäkkiä sanaa tämä. Siis kommentoivat sanalla "tämä" jotain viestiä. On huonoa Suomea ja kuulostaa vähän idiootilta.
Nenäänsä ryystävät ihmiset leffassa. Mies kerran ilkesi hakea vessasta paperia takana istuvalla ryystäjälle. Itse en kehtaisi.
Tuttava, joka päättää joka ikisen fb- päivityksen tai kommentin kolmeen pilkkuun. "Ihana sää,,,".
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin tapa sanoa "ristaus" ja se, etten voi tarttua siihen, koska työkaveri on helposti suuttuvaa huumorintajutonta sorttia. Joka kerta tekisi mieli naurahtaa (hyväntahtoisesti) ja toistaa: "ristaus..." mutta en kehtaa, koska työkaveri ottaisi sen niin että hänelle nauretaan ja suuttuisi.
Juu, murteet on ihania. En halua pilkata kenenkään murretta, vaan esim. se sana ristaus on niin hauskan kuuloinen, kun en itse ole tottunut käyttämään. Harmittaa olla naama ihan peruslukemilla, kun sanotaan "ristaus". :(
Onko työkaveri Kainuusta kotoisin? Siellä kuulee tuota "ristausta" käytettävän, muistan ainakin isäni sitä käyttäneen.
Eestaas juoksevat eläimet joista saa pelätä että milloin ne satuttavat itsensä tai hajottavat paikkoja.