Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija
09.12.2015 |

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Kommentit (554)

Vierailija
341/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palovaroitin, jossa patteri loppumassa - keskellä yötä

Se on palonvaroitin.

Vierailija
342/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

340, hänellä on siskonsa tuota saarnaamista varten. Minä en ole lääkäri, psykiatri tai terapeutti. Sille en voi mitään ettei ota apua vastaan, yritetty on. Ei hän nyt niin pahassa kunnossa ole että heti kuolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se kun ihmiset ihmettelevät muiden tapoja ja tottumuksia. "Etkä sä syö enempää?" "Etkö sä syö perunaa?" "Miten sä tarkenet olla?" Toiset syö eri määriä ja tarkenee eri lämpötiloissa, ei se nyt voi niin suuri yllätys olla. Ettekä varmaan halua kuulla ruokailun yhteydessä selvitystä siitä miksi en syö perunaa (ärtynyt paksusuoli).

Ärsyttää ruuan tuputtaminen, esim vanhemmilla kyläillessä. En ihan oikeasti kuole nälkään, vaikka en söisikään koko päivän kaloreita yhdellä aterialla. Muutenkin ärsyttää se jatkuva syöminen. Koko elämä pyörii ruuan ympärillä. Nyt pitää laittaa ruokaa, nyt pitää syödä, onko hyvää, oliko riittävästi ruokaa, syökää nyt loppuun kaikki mitä tarjolla on, ottaako joku vielä, syökää nyt pois, jäikö nälkä, anteeksi kun oli näin vähän ruokaa, mitäs huomenna syödään, nyt pitää miettiä huomisen ruuat. Ja mikäs siinä, jos ihmiset nauttisivat siitä, mutta kaikki ruokaan liittyvä toteutetaan sellaisella ahdistuksella että pitää ihmetellä miten joku voi tehdä joka päiväisestä asiasta noin vaikeaa.

Jotenkin tuntuu että se olet sinä jolla sen ruoan suhteen on ongelmia.

Sen voi sokea reettakin implikoida tuosta oksennuksenomaisesta syömishäiriöisen röpläytyksestä.

Vierailija
344/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se, kun ihmiset viskovat käsipyyhkeet miten sattuu roskikseen kuntosalin vessassa. Jos lattialle vahingossa heittää, niin kyllä pitäisi vaivautua nostamaan ylös, vaikka ei oma koti olekaan. Piittaamattomuutta toisia kohtaan.

Vierailija
345/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin taas koiran jolla oli häntä typistetty. Ärsytti suunnattomasti kun koira halusi selvästi istua (odotti omistajaansa kaupan ulkopuolella), mutta ei voinut koska kuka nyt persreijälleen istuu kylmässä/märässä tai ihan millä kelillä vaan! Koiraparka siis tyytyi kyykkimään omituisessa asennossa. Miksi ne hännät pitää leikata! Mun tekis mieli leikata niiden omistajilta jotain "tarpeetonta" pois. Mutten viitsi aukoa päätäni tuntemattomille. Vahinko on tapahtunut jo.

Älä itke kaikkien häntien perään. Mun koiralla ja parilla sen sisaruksella on ollu töpö ihan syntymästä asti.

Vierailija
346/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se kun ihmiset ihmettelevät muiden tapoja ja tottumuksia. "Etkä sä syö enempää?" "Etkö sä syö perunaa?" "Miten sä tarkenet olla?" Toiset syö eri määriä ja tarkenee eri lämpötiloissa, ei se nyt voi niin suuri yllätys olla. Ettekä varmaan halua kuulla ruokailun yhteydessä selvitystä siitä miksi en syö perunaa (ärtynyt paksusuoli).

Ärsyttää ruuan tuputtaminen, esim vanhemmilla kyläillessä. En ihan oikeasti kuole nälkään, vaikka en söisikään koko päivän kaloreita yhdellä aterialla. Muutenkin ärsyttää se jatkuva syöminen. Koko elämä pyörii ruuan ympärillä. Nyt pitää laittaa ruokaa, nyt pitää syödä, onko hyvää, oliko riittävästi ruokaa, syökää nyt loppuun kaikki mitä tarjolla on, ottaako joku vielä, syökää nyt pois, jäikö nälkä, anteeksi kun oli näin vähän ruokaa, mitäs huomenna syödään, nyt pitää miettiä huomisen ruuat. Ja mikäs siinä, jos ihmiset nauttisivat siitä, mutta kaikki ruokaan liittyvä toteutetaan sellaisella ahdistuksella että pitää ihmetellä miten joku voi tehdä joka päiväisestä asiasta noin vaikeaa.

Jotenkin tuntuu että se olet sinä jolla sen ruoan suhteen on ongelmia.

Sen voi sokea reettakin implikoida tuosta oksennuksenomaisesta syömishäiriöisen röpläytyksestä.

Ahaa? Tai ehkä minulla vaan on muitakin kiinnostuksen kohteita kuin istua koko viikonloppu sisällä mättämässä ruokaa sisääni, kuten vanhempieni luona tehdään. Mutta kiitos ystävällisistä sanoistasi, ne lohduttaisivat ja lämmittäisivät varmasti jos minulla olisi ongelmia ruoan suhteen. :)

Vierailija
347/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kun istuu bussissa, nojaa ikkunaan jää siihen ikävä rasvatahra. Yököttävä suorastaan!!

Hyi hyi hyi... Tänäänkin oli niin likaset ikkunat että hyvä kun ulos näki..

Oikeesti ihmiset!! Käykää suihkussa useimmin!

Poskellako ne nojaa? Vai millä? Hihattomiin pukeutuneita tuskin on tänään ollut rasvottamassa ikkunoita. ;)

No hiukset on rasvaiset!! Daaa!!

Vierailija
348/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihmiset jättävät pissa- ja kuukautisveriläikkiä pytyn istuinrenkaalle. Kotonaan voi sotkea miten haluaa, mutta julkisissa vessoissa toivoisi ihmisten siivoavan jälkensä. En edes käsitä miten sitä pissaa roiskuu siihen istuinosalle. 

Vierailija
349/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun mulla ja kämppikselläni on tasan samat työvuorot ja se on AINA kotona. Itse käyn välillä ulkona antaakseni hänelle tilaa olla yksin, mutta hän ei vaan tajua että minäkin kaipaan yksinäisyyttä välillä. Eikä edes ole ystävien puutteesta kyse, kun ne kaikki tulevat tietysti tänne vaikka ahdasta on jo nyt. Mulla alkaa mielenterveys mennä kun tyyppi on AINA joko keittiössä tai olohuoneessa haahuilemassa.

Joo mulla oli ihan samanlainen tilanne! Mä en saanut ikinä olla yksin kun kämppis ei koskaan lähtenyt minnekään paitsi tietysti silloin kun mäkin olin poissa. Kaverinsa se kutsui aina meille, kaikki etkot piti pitää meillä vaikka niillä toisilla olis ollu isommat kämpät. Itelläni ei oikein ole muuta elämää kuin koulu mutta silti poistuin ulos paljon enemmän kuin se jotta se sais olla yksin, mutta eipä se koskaan tehny niin mulle, lähti kirjastoon/salille aina kun mä olin koulussa. Ja tuli takas kun mäkin olin kotona.

Nykyään onneks asun yksin, en aio enää ikinä asua kenenkään kanssa.

Vierailija
350/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on palonvaroitin.

Joissain yhteyksissä onkin. Mm. Suomen kielitoimisto suosittaa nykyisin jo noita n-kirjaimien sijoittamisia sanoihin, joissa niitä ei ole ennen totuttu näkenmään. Myös äidinkielenopet on puhuneet tästä.

Vierailija
351/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on palonvaroitin.

Joissain yhteyksissä onkin, mm. Suomen kielitoimisto suosittelee ylimääräisen n-kirjaimen lisäämistä yllättäviin paikkoihin, joissa niitä ei ennen ole totuttu näkenmään.

Vierailija
352/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on palonvaroitin.

Joissain yhteyksissä onkin, mm. Suomen kielitoimisto suosittelee ylimääräisen n-kirjaimen lisäämistä yllättäviin paikkoihin, joissa niitä ei ennen ole totuttu näkenmään.

Oho, tuli kahdesti, ensimmäinen viesti hävis ensin.

Vierailija
353/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka kalisuttelevat lusikkaa hampaisiin syödessään.

Ihmiset, jotka avaavat suun niin levälleen kuin mahdollista laittaessaan lusikan/haarukan suuhun (parhaassa tapauksessa työntävät vielä kielen ulos).

Ihmiset, jotka nauravat suu levällään kovaan ääneen.

Tämä ei ärsytä, vaan ällöttää: kun ihmiset ottavat jäätelöä lusikkaan ja laittavat sen suuhunsa, mutta vetävät sen saman jäätelön vielä ulos suusta. Sitten sitä yhtä kuolaista jäätelölusikkaa veivataan parhaimmillaan monta kertaa edes takaisin suuhun ja ulos ennenkuin saadaan napattua se jätski sinne kitaan. :| pitää aina yrittää katsella jonnekin muualle tällaisen ihmisen seurassa, muuten meinaa tulla puklu.

Mua kanssa ärsyttää tuo tummennettu kohta, mutta sorrun itse tuohon kursivoituun kohtaan kotioloissa....

Tämä olisi äärimmäisen paljon informatiivisempi viesti jos tummennukset ja kursiivit olisivat oikeasti toimineet vielä palstauudistuksen jälkeen...

silmä käteen

Vierailija
354/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kun istuu bussissa, nojaa ikkunaan jää siihen ikävä rasvatahra. Yököttävä suorastaan!!

Hyi hyi hyi... Tänäänkin oli niin likaset ikkunat että hyvä kun ulos näki..

Oikeesti ihmiset!! Käykää suihkussa useimmin!

Poskellako ne nojaa? Vai millä? Hihattomiin pukeutuneita tuskin on tänään ollut rasvottamassa ikkunoita. ;)

No hiukset on rasvaiset!! Daaa!!

ihQDAAA!!!!

Vierailija
355/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri laittanut ripsiväriä, kun tulee aivastus. Etenkin kiireisenä aamuna. Etenkin silloin, kun olet jaksanut laittaa meikkivoidetta/puuteria/luomiväriä.

Vierailija
356/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka koneella kirjoittaessaan "hakkaavat" näppäimistöä. Esimerkiksi kun kirjoittaa muistiinpanoja tai tekee sähköistä koetta suht kohtuu hiljaisessa tilassa... Ja ryhmästä löytyy aina useita näitä henkilöitä :)

Vierailija
357/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteiiniton , vanilija , vähälaktoositon ,

358/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermarkettien pakastekaappien ovet ovat lasiset sen takia, etta voi ulkopuolelta katsoa ja valita ja sitten vaan avata se ovi ja ottaa se tuote. ETTEI MENE LAMMINTA ILMAA PAKASTIMEEN TURHAAN. Ja aina loytyy niita idiootteja jotka repasee sen oven auki ja ylhaalta alkaen tuijottavat joka hyllya pitkaan ja etsiskelevat haluamaansa. 

Ja en todellakaan ymmarra miksi tama tapa arsyttaa minua niin suunnattomasti. Naurattaa oikein oma arsytys, kun olen aika rento kuitenkin. 

Vierailija
359/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nyt se, kun kaupungistani ei löydy niitä puuvärejä mitkä haluan, kun täällä ei oo kärkkäistä. Saman merkin eri värejä kuitenki myydään. Huoh.

Vierailija
360/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, että kassalla kysytään haluanko kuitin, kuittia kuuluu tarjota halusin tai en. Se joka ei sitä halua jättää ottamatta, minä otan sen aina, ja kysyn jos ei ala kuulua.

No voi vittu eikö se ole tarjoamista kun kysytään haluatko kuitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi