Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka ei jaksaisi koulun kevät- ja joulujuhlia?

Vierailija

Tuntuu, että täällä nuo juhlat vain pitenee ja pitenee. Nyt on tiedossa lähes 2h juhla ja mua ei suoraan sanottuna kiinnostaisi ollenkaan. Ahdistaa vain istua siellä salissa kuin sillit purkissa. Ilma ei kierrä ja ihmisiä liikaa.
Sitten joudut siinä tuijottamaan sen näköisenä niin kuin kiinnostaisikin jotain tuntemattomia lapsia laulamassa ah, niin ihanan söpösti.

Eikö noistakin voisi tehdä lyhyempiä juhlia ja vaikka niin, että jokainen luokka pitäisi oman pienen jouluhetken vanhemmille? Esittäisivät yhden esityksen ja päälle glögit ja piparit ja porukka kotiin. Sellaiseen vanhempainilta tyyliin.
Tai jos on yhteinen joulujuhla, niin max 30 min, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija

Mä nautin niissä juhlissa, jolloin nuoremmat sisarukset (0-5v) ei ole mukana, sillä silloin aika menee hyssyttelyyn ja stressaamiseen siitä, jaksaako ne naperot vielä hetken olla hiljaa.. Ihana seurata koululaisten ohjelmia, täällä ne on olleet ainakin hauskoja, koskettavia, hienoja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä nautin niissä juhlissa, jolloin nuoremmat sisarukset (0-5v) ei ole mukana, sillä silloin aika menee hyssyttelyyn ja stressaamiseen siitä, jaksaako ne naperot vielä hetken olla hiljaa.. Ihana seurata koululaisten ohjelmia, täällä ne on olleet ainakin hauskoja, koskettavia, hienoja!

Joo, onhan ne hienoja täälläkin ja paljon nähneet vaivaa. Kai mulla on joku adhd, kun ei jaksaisi siellä istua...

ap.

Vierailija

Jotenkin surullinen olo kun lapseni koulussa ei ole tänä vuonna joulujuhlaa. Syynä sisäilmaongelmista johtuva evakko

Vierailija

Kyllä ne musta hienoja on ja liikutun välillä vieraiden lastenkin esityksistä. Ei niistä silti kaikkien tarvi tykätä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat