Hei naapurini, koiraa ulkoiluttava mies:)

Vierailija

Olen huomannut sinut ja sinäkin varmaan minut;) pysähdypä ens kerralla jutskailee..

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla on samantyylinen tilanne. Pääsin luontevasti juttusille ja nyt jutellaan päivittäin. Ihanan piristäviä hymyjä, flirttailua, pieni tahaton kosketus ohimennen. Mielessäni olen hänen kanssaa vällyjen väliinkin päässyt, mutta siihen on vielä ehkä matkaa.

Vierailija

Niin. Hän varmasti tunnistaa sut tästä viestistä. Niitä koiria ulkoiluttavia miehiä, jotka törmää naapuriin nyt sattuu olee aika muutama. Mut onnea yritykseen. ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kyllä varattu, mutta jos haluat yrittää niin aloita itse keskustelu. Tuskin lämpenee, on aika uskollista sorttia.

Minäkin olen varattu:) mutta niitä katseita ei voi olla huomaamatta. Olen alkanut lämmetä vaikka alussa torjuinkin ne.. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin. Hän varmasti tunnistaa sut tästä viestistä. Niitä koiria ulkoiluttavia miehiä, jotka törmää naapuriin nyt sattuu olee aika muutama. Mut onnea yritykseen. ;-)

Mut jos joku tunnistaa mahd itsensä että sama tilanne.. Niin vastaahan mies. Ehkä olet juurikin sinä;) AP

Vierailija

Oispa mun "mies". Olen viikon ollut kovassa kuumeessa ja tämä vätys on nyt joutunut ulkoiluttamaan koiraa, hirveän valituksen, kitinän ja narinan "emmä nyt ehtis", saattamana.
Jos se tapais siellä jonkun naikkosen vois lenkki alkaa maistua. Ihan mikä vaan herraa sitten motivoiskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oispa mun "mies". Olen viikon ollut kovassa kuumeessa ja tämä vätys on nyt joutunut ulkoiluttamaan koiraa, hirveän valituksen, kitinän ja narinan "emmä nyt ehtis", saattamana.
Jos se tapais siellä jonkun naikkosen vois lenkki alkaa maistua. Ihan mikä vaan herraa sitten motivoiskaan.

Ei ole vain tämä viikko.. Ollut jo pidempään ja ei näytä vätykseltä. Pitkä komea mies.. Muuta en kerro. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole vain tämä viikko.. Ollut jo pidempään ja ei näytä vätykseltä. Pitkä komea mies.. Muuta en kerro. AP

Hyvä kroppa, vaalea enemmän.... Hiukset siis. Nyt loppu paljastukset;) AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat