Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikku vinkki teille jotka pelkäätte raiskareita ulkona liikkuessa

Vierailija
08.12.2015 |

Vetäkää päällenne kunnon makkarankuori, niin johan siinä ajassa kun raiskari yrittää kuoria sitä päältä pois, ehtii jo pikkuveikkaki lörpähtää.

Omistan sellaisen, on niin tiukka että menee jokunen hetki kun sitä päältäni kuorin. Ja koska se on koko puku niin vessahädän yllättäessä joudun ensin ottamaan paidat pois ja senjälkeen alkaa kuoriminen mikä ei ookkaan ihan kovin helppoa!

Seksin harrastaminen se vasta kivaa onkin: "Hei ootas hetki ku mä käyn riisumassa tämän...hihhih....", miehen veitikka on nukahtanut kun oon ite valmiina..
Eikä muute maksa paljoo.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa:

Ja lääkärille täytyy kertoa mistä on Rapexin penikseensä saanut.

Vierailija
22/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täällä uhoaa, mut totuus on se, et on mahdotonta ennakoida miten oma elimistö ja kroppa, tahdosta riippumattomattomat toiminnot aktivoituu. Siinä voiki lamaantua vaikka nyt ajattlee olevansa itse ninja. Sitä ei voi tietää. Hyvä tietysti varautua ja miettiä etukäteen kuitenkin.

Mua pelottaa juurikin se lamaantuminen. Tiedän etten fyysisesti pärjää isolle miehelle, joten epätoivossani olen miettinyt myös sellaista ratkaisua että kannattaako oikeasti koko ajan vängätä vastaan? Tietenkin huutaa ja potkia, mutta sitten jos luovuttaa... Ihan vaan sen vuoksi, että haluaa pysyä hengissä.. Jos satutat sitä miestä se ärsyyntyy ja hakkaa sut kuoliaaks tai puukottaa. Mulla on ehkä liikaa aikaa miettiä tälläsiä, mut kyllä mua pelottaa. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/18727-%E2%80%9Dpenisansa%E2%80%9D-suoj…

Tuollainen "raiskauksenestokoje" on jo keksitty! :D siitä vaan Rapexia käyttämään!

Jos ette jaksa artikkelia lukea, niin Rapex lyhyesti:

- Laitetaan emättimeen tampoonin tavoin

- Kun mies työntää vehkeensä emättimeen, Rapex jää kiinni penikseen ja ilmeisesti satuttaa miestä ja nainen pääsee karkuun

- Rapexin saa poistettua ilman pysyviä vaurioita vain lääkärissä.

Tuo kuulostaa yhdenyön hauskalta pilalta.

Vierailija
24/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras on se kun niille huutaa ''I HAVE HIV'' paitsi jos ne vastaa ''ME TOO!''

Ei kannata vitsailla asialla mistä ei mitään tiedä. Tiedätkö mitä käy tuossa tilanteessa hiv-positiiviselle naiselle? Et tiedä. Oikeasti positiiviset tietää ja se on viimeinen asia jonka he siinä tilanteessa sanovat ääneen. Toinen asia on sitten, että esim. noista arabimaista tulevilla ei juuri hiviä ole, eikä somaleilla.

Mitä? Kehitysmaissa sitä hiviä vasta onkin.

Vierailija
25/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvinnyt kolmesta raiskausyrityksestä. En tiedä kuinka tosissaan miehet olivat, eli luovuttivatko helpolla, mutta näin jälkeenpäin uskon, että jos en olisi tehnyt mitään niiin minut olisi raiskattu joka kerta.  Kerron vinkkini. Ensimmäinen tapahtui kun olin 15-v teini ja kävelin yöllä kadulla kun olin myöhästynyt bussista. Tuntematon mies tuli paikalle, näytti peniksensä, työnsi seinää vasten ja alkoi riisua. Hän sanoi että ole hiljaa tai satutan. Kun hän alkoi riisua vyötä, en voinut itselleni mitään vaan alkoi kirkua kauhusta vaikka yritin olla hiljaa. Silloin hän päästi minut, en tiedä miksi, varmaan siksi että pelkäsi että joku kuulee ja tulee paikalle. Toinen kerta oli somalin kanssa. Olimme sekstaamassa mutta hän oli omituinen ja kovakourainen sängyssä ja minun teki mieli lopettaa. Sanoin että nyt haluan lopettaa, mutta hän kiskoi minua jalasta ja työnsi uudestaan sisälle. Silloin potkaisin jalan irti ja sanoin, että jos hän vielä jatkaa, ilmoitan poliisille ja hänet lähetetään pois Suomesta. Hän lopetti vihaisena heti. Kolmas kerta oli kun menin yhden miehen autoon, alun perin kai oli itselläkin seksi mielessä, mutta mies oli niin epäkunnioittava ja inhottava puheissaan, että haluni katosivat. Sanoin että kiitos juttuhetkestä, mutta nyt poistun. Hän yritti alkaa riisua minua ja puhui rumia. Sanoin napakasti että jos nyt tapahtuu jotain mitä en halua, hän on seuraavana päivänä oikeudessa. Se pystäytti heti. Hän kyllä sitten heitti minut autostaan, mutta kävelin vähän matkaa ja pääsin bussilla jatkamaan. 

Vierailija
26/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras on se kun niille huutaa ''I HAVE HIV'' paitsi jos ne vastaa ''ME TOO!''

Ei kannata vitsailla asialla mistä ei mitään tiedä. Tiedätkö mitä käy tuossa tilanteessa hiv-positiiviselle naiselle? Et tiedä. Oikeasti positiiviset tietää ja se on viimeinen asia jonka he siinä tilanteessa sanovat ääneen. Toinen asia on sitten, että esim. noista arabimaista tulevilla ei juuri hiviä ole, eikä somaleilla.

No kerro toki mitä käy. Ja sompuilla ei oo hiviä? Hahah

Vierailija
27/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstöhälytin ja linkkuveitsi.

Vierailija
28/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet täällä uhoaa, mut totuus on se, et on mahdotonta ennakoida miten oma elimistö ja kroppa, tahdosta riippumattomattomat toiminnot aktivoituu. Siinä voiki lamaantua vaikka nyt ajattlee olevansa itse ninja. Sitä ei voi tietää. Hyvä tietysti varautua ja miettiä etukäteen kuitenkin.

Mua pelottaa juurikin se lamaantuminen. Tiedän etten fyysisesti pärjää isolle miehelle, joten epätoivossani olen miettinyt myös sellaista ratkaisua että kannattaako oikeasti koko ajan vängätä vastaan? Tietenkin huutaa ja potkia, mutta sitten jos luovuttaa... Ihan vaan sen vuoksi, että haluaa pysyä hengissä.. Jos satutat sitä miestä se ärsyyntyy ja hakkaa sut kuoliaaks tai puukottaa. Mulla on ehkä liikaa aikaa miettiä tälläsiä, mut kyllä mua pelottaa. :( 

Varmaan pelottaakin, minuakin pelottaa ja kaikkia muitakin tähän ketjuun vastanneita pelottaa.

Nyt onkin kysymys siitä, että enää ei pelättäisi vaan tapeltaisi vastaan. Tapellaan niin pirusti, niinkuin tappelivat meidän veteraanit puolustaessaan Isänmaatamme.

Me taistellaan nyt naisten oikeuksien puolesta täällä Suomessa. Ne oikeudet on meillä olleet jo vuosikymmenet..Nyt ne ollaan ottamassa meiltä TAAS pois.

Ei minulta. Minä tappelen. Minä kuljen edelleenkin pimeillä kaduilla, ja minun tyttärilläni on oikeus kulkea pimeillä kaduilla. Katsokaas, kun Suomessa talvella on pimeä läpi vuoden.

Vierailija
29/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä ole tutkimuksia, että kun on yrittänyt puolustaa itseään niin toipuminen on ollut nopeampaa. Kannattaa yrittää ihan senkin takia, että jää todisteita, mustelmia ja kun raapii iho niin dna:ta kynsien alle. Ja huutaa kannattaa jos vaan pystyy.

Vierailija
30/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tosissaan tökkisin ensimmäiseks sormet sen silmiin.

Paitsi, jos joku hyökkää takaasi ja kuristaa ensiksi.

Totta kai kaikkensa voi ja pitääkin yrittää, mutta tuo sinun ohjeesi kuulostaa vähän samalta kuin mitä tsunamin aikaan kuuli. Siis näitä 'olisin tarttunut kelluvaan esineeseen, niin minulle ei olisi voinut tapahtua mitään pahaa'.

Niin...se voi hyvinkin olla niin että sellaisessa tilanteessa ei mitkään ennalta harkitut puolustukset toimisi.

Vierailija
31/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkarankuoresta pahoinpitelyvinkkeihin.

Jos haluaa rikastua, niin nyt on aika keksiä vuorenvarma raiskauksen estopuku.

Harmi kun en löydä linkkiä kun en muista vaatteen nimeä, mutta sellaisia on jo keksitty. Ne oli jotain viillon kestäviä alusvaatteita, joita ei saa riisuttua. Niissä on se huono puoli kuten tuossa rapexissa, että ne ei pysäytä ajoissa vaan rapexissakin raiskaaja ehtii jo raiskata. On nuo kuitenkin parempia kuin ei olisi mitään suojaa, ei vain taida tuo rapex olla laillinen Suomessa.

Vierailija
32/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pelottaakin, minuakin pelottaa ja kaikkia muitakin tähän ketjuun vastanneita pelottaa.

Nyt onkin kysymys siitä, että enää ei pelättäisi vaan tapeltaisi vastaan. Tapellaan niin pirusti, niinkuin tappelivat meidän veteraanit puolustaessaan Isänmaatamme.

Me taistellaan nyt naisten oikeuksien puolesta täällä Suomessa. Ne oikeudet on meillä olleet jo vuosikymmenet..Nyt ne ollaan ottamassa meiltä TAAS pois.

Ei minulta. Minä tappelen. Minä kuljen edelleenkin pimeillä kaduilla, ja minun tyttärilläni on oikeus kulkea pimeillä kaduilla. Katsokaas, kun Suomessa talvella on pimeä läpi vuoden.

Meidän veteraaneilla oli aseet ja lupa tappaa, me mennään ilman aseita, eikä saada vahingoittaa hyökkääjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi