Onko nyt joku uusi tiktokhaaste: olevinaan nähdään hukkuva?
Seurailen huvikseen tilannehuonetta ja siellä on nyt ollut useampia tapauksia, jossa lapsi on nähnyt jonkun veden alla, mutta etsiessä sieltä ei ketään löydetäkkään. Nyt oli iltalehden sivullakin juttu, jossa lapset olivat piloillaan soittaneet hukkuvasta. Onko tämä joku uusi tiktokhaaste?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan näkevinään
ei
Olevinaan nähdään
Sitähän tässä kysyttiin
Nykynuoriso on täysin vajaata. Kun itse olin lapsi/nuori niin kellekään ei tullut mieleenkään tehdä pilapuheluita hätäkeskukseen koska siitä olisi aina jäänyt kiinni (kuten jää nykyäänkin jos viranomaiset vain niin haluavat). Sitä paitsi jo lapsena me ymmärsimme, että tietyillä asioilla ei saa pelleillä.
TikTokin sisältö pitäisi aina tarkastaa ennen kuin se päästetään läpi. Sen verran paljon paskaa siellä on.
Kunnon rankkua pennuille tuollaisesta pelleilystä. Ei ole leikin asia.
Oma lapseni jos jäisi tuollaisesta kiinni ei näkisi puhelintaan eikä tietokonettaan ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan näkevinään
ei
Olevinaan nähdään
Molemmat tarkoittavat samaa, joten turhaan nillität.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoriso on täysin vajaata. Kun itse olin lapsi/nuori niin kellekään ei tullut mieleenkään tehdä pilapuheluita hätäkeskukseen koska siitä olisi aina jäänyt kiinni (kuten jää nykyäänkin jos viranomaiset vain niin haluavat). Sitä paitsi jo lapsena me ymmärsimme, että tietyillä asioilla ei saa pelleillä.
TikTokin sisältö pitäisi aina tarkastaa ennen kuin se päästetään läpi. Sen verran paljon paskaa siellä on.
Ei sillä tiktokin sisällöllä ole väliä, jos vanhemmat huolehtivat tehtävästään eli opettavat pennuille, mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja ennen kaikkea valvovat, mitä sieltä someista katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuossa lehden jutussa olivat jäljittäneet soittajan. Eli onnistuu kyllä. Tuskin enää soittelevat turhaan.
Koko tiktok pitäis poistaa. Vakavia onnettomuuksia ja kuolemia ollut tuon vuoksi, sekä muista ihmisiä kiusataan muka "haasteilla". Itse poistin lasteni puhelimista ja koneista. Opettajat myös kauhuissaan noista haasteista..
Ollaan näkevinään
ei
Olevinaan nähdään