Miten käräyttää yritys/yrittäjä
Muutaman Helsinkiläis-naisten perustama yritys, joka myy hiustenpidennyksiä, meikkejä ja korsetteja myyvät ebaykamaa.
Eli siis tilaavat tuotteensa ebaysta ja aliexpressiltä ja myyvät näitä kalliimmalla suomessa. Tuotteista ei löydy minkäänlaisia infoja allergeeneistä tai eläintestauksista. Kuluttajia Siis huijataan aika rankasti... Miten voi tällainen yritys olla edes pystyssä, kun ei tuotetietojakaan ole.
Yritys on myös postittanut tuotteita ja heidän tavaroitansa on jäänyt tulliin....
Facebooksivuilta, kun kysyy asiasta niin estävät ja poistavat henkilöiden jättämiä kommentteja.
Kommentit (43)
Aah.. uijuiui.. tuo ihana suomalainen perisynti kateus on taas nostanut päätään..
Hei oikeesti, tilaa sieltä ebaysta itse sitä rojua, älä maksa väliä jos tiedät mistä halvimmalla saa.
Joka hiton yritys myy omaa ostohintaa kalliimmalla tuotteita. Ja moni maahantuova yritys tekee sitä samaa...
Itse esim ostan kynsijutut suoraan kiinasta netin kautta, en suomalaiselta jälleenmyyjältä, ihan siitä syystä että itse säästän siinä ihan mukavasti.
Luitko tuota linkkiä ollenkaan ääliö?
Ja sieltähän se totuus tuli itse cheyennen suusta tästä yrityksestä. Kovasti myöskin väittää ettei tiennyt, vaikka todella moni kyseenalaistanut jo aikaisemminkin tuotteita. Näkeehän sen tyhmäkin, että kiinakamaa ovat.
Turha noista muistakaan jutuista enää puolustella tai syytellä muita, jos itse on noin tyhmä ja naiivi ollut nii voi voi. Eikä kukaan pakota ketään julkisuuteen tai huomiohuoraamiseen. Sinä itse päätät mitä itsellesi teet.