Ehtiikö vielä tilata lahjoja jouluksi? Apua!

Vierailija

Rakkaat av:laiset! Olen auttamatta myöhässä. Tänä vuonna en juurikaan ehdi lahjaostoksille, mutta ehtiikö jostain vielä tilata lahjoja jouluksi??

Kommentit (7)

Vierailija

Mä tilasin eilen viimeiset tilattavat lahjat. Toivottavasti ehtii :)

Ai, nyt tuli muuten vahvistus, että toinen tilaus (ebay, Englannista) on lähetetty. Toisesta lahjasta en ole vielä saanut lähetysilmoitusta. Sekin on Englannista tilattu (Lily Lolo).

Vierailija

Riippuu varmaan verkkokaupasta ja heidän käyttämästään toimitustavasta myös. Näin joulun aikaan monella sivulla lukee kissankokoisesti milloin kannattaa tilata, että ehtii. Lisään noihin kyllä aina itse muutaman varapäivän.

Vierailija

Mä oon tänään tilannut vaikka mistä, ja jokaisessa on kyllä luvattu toimitus jouluksi. Miksi tähän aikaan ei enää ehtisi toimitukset? Tietysti jos jostain Kiinasta tilaa, niin tiukille voi mennä, mutta suomesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tilasin eilen viimeiset tilattavat lahjat. Toivottavasti ehtii :)

Ai, nyt tuli muuten vahvistus, että toinen tilaus (ebay, Englannista) on lähetetty. Toisesta lahjasta en ole vielä saanut lähetysilmoitusta. Sekin on Englannista tilattu (Lily Lolo).

Ja nyt on näköjään Lily Lolon pakettikin lähdössä. Kyllä noiden eilen tilattujen siis uskon ehtivän jouluksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat