Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö vielä tilata lahjoja jouluksi? Apua!

Vierailija
07.12.2015 |

Rakkaat av:laiset! Olen auttamatta myöhässä. Tänä vuonna en juurikaan ehdi lahjaostoksille, mutta ehtiikö jostain vielä tilata lahjoja jouluksi??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii tilata hyvinkin, ja jos hyvin sattuu, saattaa ehtiä saadakin tuotteet - tai sitten ei.

Vierailija
2/7 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin eilen viimeiset tilattavat lahjat. Toivottavasti ehtii :)

Ai, nyt tuli muuten vahvistus, että toinen tilaus (ebay, Englannista) on lähetetty. Toisesta lahjasta en ole vielä saanut lähetysilmoitusta. Sekin on Englannista tilattu (Lily Lolo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän varmimmin ehtisi tulla?

Vierailija
4/7 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan verkkokaupasta ja heidän käyttämästään toimitustavasta myös. Näin joulun aikaan monella sivulla lukee kissankokoisesti milloin kannattaa tilata, että ehtii. Lisään noihin kyllä aina itse muutaman varapäivän.

Vierailija
5/7 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään tilannut vaikka mistä, ja jokaisessa on kyllä luvattu toimitus jouluksi. Miksi tähän aikaan ei enää ehtisi toimitukset? Tietysti jos jostain Kiinasta tilaa, niin tiukille voi mennä, mutta suomesta?

Vierailija
6/7 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisesta verkkokaupasta pitäisi kyllä ehtiä hyvinkin, n viikon toimitusaika niissä kaikkinensa usein on. 

Vierailija
7/7 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin eilen viimeiset tilattavat lahjat. Toivottavasti ehtii :)

Ai, nyt tuli muuten vahvistus, että toinen tilaus (ebay, Englannista) on lähetetty. Toisesta lahjasta en ole vielä saanut lähetysilmoitusta. Sekin on Englannista tilattu (Lily Lolo).

Ja nyt on näköjään Lily Lolon pakettikin lähdössä. Kyllä noiden eilen tilattujen siis uskon ehtivän jouluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan