Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla "peritunnetta"? ov

Vierailija
07.12.2015 |

Aina kun itken, vaikka jotain pientä asiaa, niin jos tarpeeksi kauan itken ja vellon niin lopulta itken kaikkein perimmäistä tunnettani joka on että en kuulu tänne (elämään/maailmaan). Siitähän se itku sitten yltyykin ja kipeää tekee.

Nimesin sen eilen peritunteeksi, koska se paljastuu aina lopulta kaiken vastoinkäymisten alta. Se on ollut minulla nyt melkein 10 vuotta ja vaikka olen saanut hoitoa mielenterveysasioissa niin tätä peritunnetta ei ole saatu karistettua. Se on ja pysyy.

Tuntuu aika kauhealta kun ajattelen että tulen koko loppuelämäni pohjimmiltani olemaan sitä mieltä että en kuulu tänne.

Onko teillä muilla tällaista peritunnetta ja mikä se on?

Voisin kuvitella että häpeä, kelpaamattomuus, viha ja kylmyys voisi olla sellaisia. Että ihan mikä tahansa vastoinkäyminen tai surun aihe, lopulta alta kuoriutuu tämä tunne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämän peritunteen pakko olla surullinen?

Mun peritunne on sellainen iloinen odottavuus, kuin lapsena joulunaikaan. Kaikki maailmassa on niin mielenkiintoista ja on niin paljon ihania asioita ja koskaan ei tiedä, mitä jännittävää seuraavaksi tapahtuu!

Ja mullakin on elämässä ollut haasteita, nytkin elän isoa kriisiä läpi. Mutta mulla on peritunne, että elämä kantaa!

Miten tätä voi alapeukuttaa?

Vaikka ajatuksesta, että oliko ihan pakko kertoa, kun minulla ei todellakaan ole tuollaista ja ajatuskin siitä että se olisi mahdollista, jos on pidetty lapsena hyvin tai on oikeat geenit, mutta itselläni näin ei ole, tuntuu ihan kauhealle?

Mut onneks itselläni on paljon rahaa. Miten kukaan voi sitä alapeukuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän