Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kampaamosta hoitoainetta, 24,90€ pullo. Lidl Cien

Vierailija
06.12.2015 |

merkkinen hoitoaine ollut aiemmin käytössä, hinta about 2€.
Arvatkaa kumpi on parempi hiuksilleni?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon hiuksia pärjään hyvin ilman hoitoaineitakin. Mainosten uhreja kaikki hoitoaineen käyttäjät.

Vierailija
22/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todista mitään. Kallis hoitoaine vain oli sinulle vääränlainen.

Ostin Lidlistä hedelmäsorbetin tuoksuista vartalonpesuainetta. Se ei oikein vaahdonnut ja ainetta meni paljon. Pedutuloskin oli todella huono.

Rahat meni hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...mulla on pitkät ja paksut hiukset. Ikinä en ole mitään hoitoaineita käyttänyt.

Käyttääkö muuten miehet hoitoaineita?

Taitaa olla vaan rahat pois tyhmiltä naisilta-juttu?

Vierailija
24/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todista mitään. Kallis hoitoaine vain oli sinulle vääränlainen.

Ostin Lidlistä hedelmäsorbetin tuoksuista vartalonpesuainetta. Se ei oikein vaahdonnut ja ainetta meni paljon. Pedutuloskin oli todella huono.

Rahat meni hukkaan.

Miten hemmetin likainen sä olet???

Vierailija
25/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamotuotteissa riittää yleensä pienempi määrä. En tiedä mistä johtuu... Mutta esim. minulle kampaamotuotteet tulevat edullisemmaksi, vaikka pullo on kalliimpi, niin se myös kestää useamman kuukauden, vaikka minulla on pitkät hiukset ja pesen ne. lähes päivittäin.

Paras vaikutus hiuksiin oli kyllä sillä, kun aikanaan lopetin niiden värjäämisen, mm. hiusten sähköisyys katosi kokonaan, vain hieman kovimmilla pakkasilla sähköistyvät, jos tekikuitua hiuksia vasten.

Vierailija
26/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todista mitään. Kallis hoitoaine vain oli sinulle vääränlainen.

Ostin Lidlistä hedelmäsorbetin tuoksuista vartalonpesuainetta. Se ei oikein vaahdonnut ja ainetta meni paljon. Pedutuloskin oli todella huono.

Rahat meni hukkaan.

Miten hemmetin likainen sä olet???

Peseydyn jokapäivä. Tuote oli paska!

Kuten kaikki muukin lidlistä. Ei yllättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...mulla on pitkät ja paksut hiukset. Ikinä en ole mitään hoitoaineita käyttänyt.

Käyttääkö muuten miehet hoitoaineita?

Taitaa olla vaan rahat pois tyhmiltä naisilta-juttu?

En käytä. Mutta Lidlissä on shampoot joskus tarjouksessa, joita ostan. Hiukset kannattaa pitää lyhyinä, jolloin myös säästyy shampoota.

T. Lidl-mies.

Vierailija
28/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kampaajat aina kyselevät millä hoidan hiuksiani, kun ne ovat niin tuuheat ja hyvinvoivat.

Käytän vain markettien halpisshampoota, en mitään hoitoaineita. Hiuksiani en ole värjännyt koskaan. Siinäpä salaisuus.

Ruokavalioni on myös normaalin lautasmallin mukainen. Siinä toinen salaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vain KMS:n tuotteita, kun muista hiukset jää sellaisen kummallisen klöntin tuntusiksi. Aineet kestävät kauan, kun tarvii käyttää paljon vähemmän kuin markettituotteita. Eli ei pidemmällä tähtäimellä tule paljoa kalliimmaksi, kun yhdestä paikasta saa osta neljä maksa kolme -hintaan.

Vierailija
30/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien-hiustuotteet ihan loistavia kuiville luonnonkiharille hiuksille.

Hiusöljy parempi kuin Wellan vastaava tuote.

Ja tullut kokeiltua lähes kaikki tuotteet kampaamoista markettituotteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ylistette tuota Cienin valikoimaa niin millaiset hiukset teillä on?

T. Opiskelija jolla karheat takkuuntuvat ja blondauksesta kärsineet hiukset (toki leikkaus viime kädessä ainoa vaihtoehto tähän)

Vierailija
32/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se 25 e myrkky on parempi "koska olen sen arvoinen" (ja käytän mieheni luottokorttia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...mulla on pitkät ja paksut hiukset. Ikinä en ole mitään hoitoaineita käyttänyt.

Käyttääkö muuten miehet hoitoaineita?

Taitaa olla vaan rahat pois tyhmiltä naisilta-juttu?

No itse en saa hiuksia auki millään jos en käytä hoitoainetta. Shampoo jättää kuivaksi kasaksi. Ja juu olen kymmeniä erilaisia kokeillut ja aina sama juttu, vaatii hoitoaineen.

Vierailija
34/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien on loistava pesen sillä munakarvanikin. Ihanan kiiltävät,pehmeät ja pöyheät. Ilman Cieniä en varmaan edes koskettelisi itseäni sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien tuotteesta sain ihottumaan kun sisälsi formalhydeä.

Miksi ette katso puteleiden tuoteselostuksia?

Vierailija
36/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menossa kokeilu Cienin kasvovoiteisiin. Ostin niitä Vitamin Glow -tuotteita, eli pari seerumia, päivävoiteen spf 15 ja yönaamion. Ihan ok:lta vaikuttavat tähän mennessä, pari viikkoa käyttänyt. Ei olleet hinnalla pilattuja ainakaan. 

Vierailija
37/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahkaan on pakko käyttää Sim Sensitiven hajusteetonta ja kosteuttavaa shampoota, mutta latvoihin uskallan käyttää myös hajusteellisia tuotteita. Lidlin Cien keratin conditioner -hoitoaine on ollut nyt jo pidemmän aikaa käytössä ja se on hintaansa nähden paras tuote, jota olen käyttänyt. Saman sarjan tehohoito on myös todella hyvä.

Hiusteni latvat ovat aina olleet ongelmalliset ja helposti takkuuntuvat, koska hiukset ovat tosi pehmeät ja pörrööntyvät, etenkin talvi ja kylmyys aiheuttaa ongelmia. Löysin hiljattain toisen erittäin toimivan tuotteen, joka sopii hyvin todella kuiville latvoille. Garnierilta on Hair food niminen sarja ja siitä sekä papaijan että banaanin tuoksuiset hoitoaineet ovat hyviä, papaija noista kahdesta vielä tehokkaampi. Noilla vaan on hintaa enemmän kuin Cienin tuotteilla, mutta tällä hetkellä suihkusta löytyy kaikkia kolmea vaihtoehtoa.

Vierailija
38/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt hoitoainetta vuosiin. Minulla on pitkär ja hyvänkuntoiset hiukset, pesen tavallisella shampoolla mutten koskaan käsittele hiuksiani lämmöllä tai väreillä. Hiukset ovat pysyneet kiiltävinä, ilmavina ja helppohoitoisina silti. Shampoissa kyllä on eroa, olen löytänyt itselleni sopivia merkkejä. Sen lisäksi ravinnolla on suuri merkitys hiusten kuntoon.

Vierailija
39/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä shampoota tai/ja hoitoainetta käytän, päänahka kutisee ja hiukset lässähtävät.

Jos jätän hoitoaineen pois, ovat takussa ja sitten sähköiset ja lässähtäneet.

Hiuksia myös lähtee paljon.

Päänahka tutkittu, ei ole mitään vikaa.

Samoin muotoilutuotteet, vaikka laittaisin vähän/paljon, parin tunnin kuluttua hiukset ovat littanat, eikä muotoilusta tietoakaan.

Ei merkitystä mitä merkkiä käytän, oli sitten törkykallis kampaamotuotteita tai markettikamaa.

Vierailija
40/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Cien-shampoolle ja hoitoaineelle (öljyhoitoaine). Terveisin karhean, luonnonkiharan omaava nainen. Ja sitä tukkaa on paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi