Ostin kampaamosta hoitoainetta, 24,90€ pullo. Lidl Cien
merkkinen hoitoaine ollut aiemmin käytössä, hinta about 2€.
Arvatkaa kumpi on parempi hiuksilleni?
Kommentit (79)
Ihanpafkaa kirjoitti:
Ihan sama mitä shampoota tai/ja hoitoainetta käytän, päänahka kutisee ja hiukset lässähtävät.
Jos jätän hoitoaineen pois, ovat takussa ja sitten sähköiset ja lässähtäneet.
Hiuksia myös lähtee paljon.
Päänahka tutkittu, ei ole mitään vikaa.Samoin muotoilutuotteet, vaikka laittaisin vähän/paljon, parin tunnin kuluttua hiukset ovat littanat, eikä muotoilusta tietoakaan.
Ei merkitystä mitä merkkiä käytän, oli sitten törkykallis kampaamotuotteita tai markettikamaa.
Olet todennäköisesti allerginen sodium laureth sulfatelle.
Pesee liian voimakkaasti. https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/saippua-vs-saippua/
Littanuuteen auttaa kuivashampoo.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miten-kuivashampoota-kaytetaan/3435…
Suosin myös Cien-jalkavoidetta, Cien-käsivoide on hintalaatusuhteeltaan parasta, mitä olen käyttänyt.
74 vuotias nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos Lidlin Cienin löytää, ei palaa takaisin. Maksavat alle kaksi euroa ja ovat loistavia.
Tällaisen mainostuksen jälkeen aion kokeilla! Koska kokemusta ei ole, mikä tarkalleen on tämä hehkutettu Cienin hoitoaine? Vai onko niitä Lidlissä vain yhdenlaista?
Vierailija kirjoitti:
Kampaamoissa myydään kymmeniä erilaisia hoitoaineita! Eihän kaikkien hiustyyppi ole sama. Kevyt hoitoaine sopii niille, joiden hius ei ole tuuhea, hiuksia on vähän tai ne ovat rasvoittuvat. Kuiva tai vahingoittunut hius tarvitsee hoitavamman. Itse käytän Paul Mitchellin tuotteita, koska ne sopivat hiuksilleni. Järjetöntä olisikin, että ottaisin 120 euron värin, raidat ja leikkauksen ja sitten en raaskisi ostaa alle 30€ hoitoainepulloa, joka kestää käytössä 3-4 kuukautta. Myös shampoo on samaa sarjaa.
Minäkin hain pitkään sopivaa hiustenhoito ainetta, ja sampootakin.
Kokeilin sitten Paul Mitcehllin tuoteitteita, ja niistä tuli suosikkini.
Hiukset ovat aivan erilaiset pesun ja hoitoaineen jälkeen, kuin koskaan aiemmin.
Helpotti huomattavasti hiusten laittamista ja myös hiusten kunto parani.
Selvähän se, että kalliimmissa aineissa on enemmän ja erilaisia vaikuttavia aineita, kuin pelkässä parin euron putelissa.
Lidlin hoitoaine haisee järkylle ja on paksua tahmaa, joka rasvoittaa hiukseni. Ei jatkoon.
Kivalla mielellä tästä uuteen viikkoon. 🙄
Minä en huomannut mitään eroa lidlin ja muiden marketti shampoiden välillä. Osa kampaamo tuotteista ovat yhtä huonoja minulle. Osa toimii todella hyvin ja niitä käytänkin vaikka hinta on melkein 30e.
Head and shouldersin kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Tyttö kärsi hilseestä ja hänellä on lapsesta saakka ollut herkästi takkuuntuvat hiukset, joten jonkun kampanjan myötä ostin kokeeksi näitä. Seuraavana päivänä tyttö heilutteli ja haroi hiuksiaan ihastuneena, nää tuntuu niin hyviltä!
Aloin käyttää itsekin ja huomasin ettei päänahka enää kutise niin paljon. Ei ihan marketin halvimpia puteleita mutta mielellään hyvästä tuotteesta maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tehohoitoaineet on hyviä 👌🏻
Vahva hajuste kyllä, itse kyllä tykkään siitä tuoksusta. Paksua ja riittoisaa. Itsekin äkkäsin että nyt löytyi halvalla hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin hoitoaine haisee järkylle ja on paksua tahmaa, joka rasvoittaa hiukseni. Ei jatkoon.
Mutta kuivalle pitkälle kuontalolle onnen omiaan. Talvisin tykkään noista erityisesti, juuri se jankkimaisuus on ihanaa. Ei hoitoaine saa olla lirua.
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.
Miksi peset lattiakaivosi kolmen kuukauden välein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaamoissa myydään kymmeniä erilaisia hoitoaineita! Eihän kaikkien hiustyyppi ole sama. Kevyt hoitoaine sopii niille, joiden hius ei ole tuuhea, hiuksia on vähän tai ne ovat rasvoittuvat. Kuiva tai vahingoittunut hius tarvitsee hoitavamman. Itse käytän Paul Mitchellin tuotteita, koska ne sopivat hiuksilleni. Järjetöntä olisikin, että ottaisin 120 euron värin, raidat ja leikkauksen ja sitten en raaskisi ostaa alle 30€ hoitoainepulloa, joka kestää käytössä 3-4 kuukautta. Myös shampoo on samaa sarjaa.
Minäkin hain pitkään sopivaa hiustenhoito ainetta, ja sampootakin.
Kokeilin sitten Paul Mitcehllin tuoteitteita, ja niistä tuli suosikkini.
Hiukset ovat aivan erilaiset pesun ja hoitoaineen jälkeen, kuin koskaan aiemmin.
Helpotti huomattavasti hiusten laittamista ja myös hiusten kunto parani.
Selvähän se, että kalliimmissa aineissa on enemmän ja erilaisia vaikuttavia aineita, kuin pelkässä parin euron putelissa.
PM on mullakin jäänyt mieleen hyvänä, samoin Aussie-sarja. Riittoisia.
Kyllä noissa halvoissa on silti ihan blogeissakin mainostettuja, viimeisin mieleen jäänyt on joku garnierin banaaninaamio tai vastaava.
Jos mulla olisi lyhyet normaalit hiukset, ostaisin varmaan just noita marketti juttuja. El vital multivitamin on kans hyvä tuote, jotenkin erottuu. Ja sit ne xz ja hieno suomalainen, niissäkin on oikein mukavia etenkin tuoksut kohillaan.
Lukekaa nyt helvet ti mitä siinä ainesosaluettelossa on. Kaikki muu vertailu ilman sitä tietoa on ihan turhaa.
Jos kyllästät päätäsi silikonilla niin menee kauan että laadukkaampi tavara pesee sen pois, saat pitkään kärsiä tuosta hamppuvaiheesta.
Se on totta että laadukasta saa halvalla marketistakin. Mutta jotta tiedät mitä saat, sinun pitää tuntea ne raaka-aineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Lidlin Cienin löytää, ei palaa takaisin. Maksavat alle kaksi euroa ja ovat loistavia.
Tällaisen mainostuksen jälkeen aion kokeilla! Koska kokemusta ei ole, mikä tarkalleen on tämä hehkutettu Cienin hoitoaine? Vai onko niitä Lidlissä vain yhdenlaista?
Eiköhän tarkoiteta näitä puna-valko-kulta sävyisissä tuubeissa olevia. Joku taitaa irrota just kahdella eurolla, osa n 2,50 tai 3e. Kuivaan tukkaan hyviä. Jos ei halua hajusteita niin sitten etsii jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Lidlin Cienin löytää, ei palaa takaisin. Maksavat alle kaksi euroa ja ovat loistavia.
Tällaisen mainostuksen jälkeen aion kokeilla! Koska kokemusta ei ole, mikä tarkalleen on tämä hehkutettu Cienin hoitoaine? Vai onko niitä Lidlissä vain yhdenlaista?
Vahingossa kokeilin silikonitonta ja sopi pitkään, luovaan, luonnonkiharat ja tuoksu ei liian voimakas.
Hinta alle 2 E. Esim tässä:
https://taikalampussa.blogspot.com/2021/02/suosikkishampoo-ja-hoitoaine…
Vierailija kirjoitti:
Kampaamoissa myydään kymmeniä erilaisia hoitoaineita! Eihän kaikkien hiustyyppi ole sama. Kevyt hoitoaine sopii niille, joiden hius ei ole tuuhea, hiuksia on vähän tai ne ovat rasvoittuvat. Kuiva tai vahingoittunut hius tarvitsee hoitavamman. Itse käytän Paul Mitchellin tuotteita, koska ne sopivat hiuksilleni. Järjetöntä olisikin, että ottaisin 120 euron värin, raidat ja leikkauksen ja sitten en raaskisi ostaa alle 30€ hoitoainepulloa, joka kestää käytössä 3-4 kuukautta. Myös shampoo on samaa sarjaa.
Kampaaja neuvoo asiakasta oikean tyyppisen tuotteen valitsemisessa, jos ap:n tapaan ostaa hoitoaineen kampaamosta.
Tässä loistotuote
https://www.tokmanni.fi/hoitoaine-loreal-elvital-200-ml-dream-length-8-…
Vierailija kirjoitti:
Minulta kampaajat aina kyselevät millä hoidan hiuksiani, kun ne ovat niin tuuheat ja hyvinvoivat.
Käytän vain markettien halpisshampoota, en mitään hoitoaineita. Hiuksiani en ole värjännyt koskaan. Siinäpä salaisuus.
Ruokavalioni on myös normaalin lautasmallin mukainen. Siinä toinen salaisuus.
Miten kuollut keratiini voi olla hyvinVOIVA.
Sitten parin vuoden päästä ihmetellään miksi hiukset lähtevät päästä.
On ihan tutkimuksessa todistettu, että Lidlin shampoo on samaa kuin kampaamojen shampoot.