Ostin kampaamosta hoitoainetta, 24,90€ pullo. Lidl Cien
merkkinen hoitoaine ollut aiemmin käytössä, hinta about 2€.
Arvatkaa kumpi on parempi hiuksilleni?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.
Mitä pitäisi havaita?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytän Cien-sarjaa. Moni tuttu käyttää kampaamotuotteita, mutta ei niiden hiukset mun mielestä mitenkään ihmeelliset ole.
Sen tunteekin itse niitä hiuksia pestessä.
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.Kerro enemmän!
Testasin sebastinin kosteuttavaa sarjaa. Sen jälkeen viemärien pinta oli liukas, niljakkaan tuntoinen. Toinen verrokki oli Tresemmen vastaava, ja tulos oli oikeasti järkyttävä. Valkoinen tahmalima, joka irtosi kokonaisina klöntteinä. Osa oli värjäytynyt jo tummaksi.
Mä en ikinä pese viemäristä kuin kannen eikä se ole ikinä ton näköinen, vaikka perheessä käytetään sitä sun tätä pesuaineita.
Haluaisin testaa tuota Cien shampoota ja hoitoainetta, mutta pelottaa päänahan puolesta, että miten reagoi. Olen löytänyt itselleni sopivan shampoon ja hoitoaineen mitkä sopii päänahalleni ja valitettavasti ovat kampaamotuotteitta ja hintavia. Välillä testaan muuta, mutta huomaan kuinka päänahka kuivuu ja hilseilee kokeilun jälkeen.
Kaksi vuotta vanha avaus, miten ap:n tukka voi?
Mutta kampaamon kalliit aiheuttaa mukavan kiimaisen värinän alapäässä ;-)
Cien on kosmetiikassa ja shampooot, jne huippuja. Miksi maksaa merkidtä x10
Tärkeintä on että kuivaa hiukset pyyhekuiviksi pesun jälkeen ennen kun laittaa hoitoainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.Kerro enemmän!
Testasin sebastinin kosteuttavaa sarjaa. Sen jälkeen viemärien pinta oli liukas, niljakkaan tuntoinen. Toinen verrokki oli Tresemmen vastaava, ja tulos oli oikeasti järkyttävä. Valkoinen tahmalima, joka irtosi kokonaisina klöntteinä. Osa oli värjäytynyt jo tummaksi.
Samanlaista mönjää on pyykinhuuhteluaineet. Se mönjä ihoa vasten moni on 24/7
Vierailija kirjoitti:
Niin...mulla on pitkät ja paksut hiukset. Ikinä en ole mitään hoitoaineita käyttänyt.
Käyttääkö muuten miehet hoitoaineita?
Taitaa olla vaan rahat pois tyhmiltä naisilta-juttu?
Mulla on erittäin luonnonkiharat ja paksut hiukset. Olen joutunut käyttämään hoitoainetta ihan lapsesta asti, koska ilman sitä ei yksinkertaisesti mitään saumaa saada hiuksiani mitenkään riivittyä auki. Että sellainen tyhmä nainen täällä. Myös pikkuveljeni käyttää hoitoainetta, koska hiustyyppi sama. Ihan markettimerkkejä käytän, itseasiassa toissa viikolla ostin ekaa kertaa Lidlistä Cien- hoitoainetta ja ihan hyvin tuntuu toimivan :)
Tuttuni on kampaaja/parturi. Ostaa tuotteensa kampaamotukusta muutamalla eurolla pullo ja myy järkyttävällä voitolla. Tyyliin 5 e muutuuu hyllyllä 29,90 e. En ostaisi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.
Täh? Mikä sai sut lopettamaan?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin testaa tuota Cien shampoota ja hoitoainetta, mutta pelottaa päänahan puolesta, että miten reagoi. Olen löytänyt itselleni sopivan shampoon ja hoitoaineen mitkä sopii päänahalleni ja valitettavasti ovat kampaamotuotteitta ja hintavia. Välillä testaan muuta, mutta huomaan kuinka päänahka kuivuu ja hilseilee kokeilun jälkeen.
Jos olet löytänyt sopivan shampoon niin ehkä se hyvinvoiva päänahka on tuotteen hinnan arvoinen. Hoitoainetta käytät varmaan lähinnä latvoihin, joten on varmasti helpompaa kokeilla halvempaakin tuotetta.
Shampooni pitää olla tietynlaista, mutta Cienin hoitoaine (se persikan värinen pullo) suoristaa ja siloittaa sopivasti luonnonkiharaa, karheaa tukkaani.
Kampaamoissa ei tunnu olevan itselleni sopivia shampoita, ikävä kyllä. Cutrin, BedHead jne. kokeiltu kaikki, eikä yksikään sopinut. :( Ostan nykyään vaihtelevasti joko apteekista tai korealaisesta kaupasta shampoota, ne ovat olleet suht ok.
Aussien hoitoaineet ovat ihania! Mieletön tuoksu ja siloittavat myös tehokkaasti, harmi vaan että hinta on kestämätön työttömän kukkarolle.
Siirryin noin 1,5 v sitten pestävien hoitoaineiden käytöstä hoitosuihkeen käyttöön. Suihkusta selviää näin vähemmällä veden käytöllä kun yksi huuhtelukerta jäi pois ja hiustenpesuväli piteni kun hoitoainejämät ei tuki päänahkaa. Laitan pari suihkausta suihkun jälkeen ja harjailen, hiukset on sileät ja puhtaan tuntoiset pitkään. Sama hoitosuihkepullo ollut käytössä tuon 1,5 v ajan ja sitä vielä puolet jäljellä, rahaakin säästyy ja ympäristö kiittää.
Tuo riippuu täysin hiuslaadusta mikä sopii ja mikä ei. Joillekin sopii Cien ja joillekin kampaamotuottteet. Ei ole mitään kaikkien hiuksille sopivaa tuotetta olemassakaan.
Riippuu kampaamotuotteesta. KMS sopii mulle, enkä varmasti vaihtais Lidliin.