Ostin kampaamosta hoitoainetta, 24,90€ pullo. Lidl Cien
merkkinen hoitoaine ollut aiemmin käytössä, hinta about 2€.
Arvatkaa kumpi on parempi hiuksilleni?
Kommentit (79)
Kompa tai ei, 24,90€ hoitoaineen jäljiltä hiukset vaikea kammata, karheat ja sähköiset. Vituttaa. Lidlin shampoo ja hoitoaine ovat hyviä ja naurettavan halpoja.
Tokmannin nettikaupassa tresemme hoitoaine alle vitosen, kampaamolaatua sekin, ainakin jos uskoo mainokseen.
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.
Itsekin olen kokeillut eri merkkejä ja paras on kyllä ollut tuo Lidlin hoitoaine.
Mulle sopii parhaiten silikoniset hoitoaineet, mutta niitä ei tahdo löytyä enää,uskomatonta mutta totta. Garnierilla oli joku uusi tehohoito joka on ihan ok. Öljyhoito on paras, jos on aikaa antaa sen vaikuttaa.
Ostin Kiinasta muutamalla kymmenellä sentillä pullollisen hoitoainetta, joka on täydellistä hiuksilleni. Mitään käsitystä ei ole siitä, mitä se sisältää, mutta tekee hyvää hiuksille.
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.
Kerro enemmän!
Minäkin käytän Cien-sarjaa. Moni tuttu käyttää kampaamotuotteita, mutta ei niiden hiukset mun mielestä mitenkään ihmeelliset ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.Kerro enemmän!
Testasin sebastinin kosteuttavaa sarjaa. Sen jälkeen viemärien pinta oli liukas, niljakkaan tuntoinen. Toinen verrokki oli Tresemmen vastaava, ja tulos oli oikeasti järkyttävä. Valkoinen tahmalima, joka irtosi kokonaisina klöntteinä. Osa oli värjäytynyt jo tummaksi.
Kampaamoissa myydään kymmeniä erilaisia hoitoaineita! Eihän kaikkien hiustyyppi ole sama. Kevyt hoitoaine sopii niille, joiden hius ei ole tuuhea, hiuksia on vähän tai ne ovat rasvoittuvat. Kuiva tai vahingoittunut hius tarvitsee hoitavamman. Itse käytän Paul Mitchellin tuotteita, koska ne sopivat hiuksilleni. Järjetöntä olisikin, että ottaisin 120 euron värin, raidat ja leikkauksen ja sitten en raaskisi ostaa alle 30€ hoitoainepulloa, joka kestää käytössä 3-4 kuukautta. Myös shampoo on samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.
Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.Kerro enemmän!
En uskalla.
Lidlin tehohoitoaineet on hyviä 👌🏻
Jos Lidlin Cienin löytää, ei palaa takaisin. Maksavat alle kaksi euroa ja ovat loistavia.
Vierailija kirjoitti:
Lidl-mainosmieskö siellä taas?
Lidlin asiakas, mies en kylläkään koe olevani. 🤥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl-mainosmieskö siellä taas?
Lidlin asiakas, mies en kylläkään koe olevani. 🤥
Ja tuohan se juuri nykyisin määrittääkin sukupuolen.
Ostin kampaajani suosituksesta erään tunnetun kotimaisen kampaamosarjan vegaanisen shampoon ja hoitoaineen käsitellyille hiuksille.
Rahat menivät täysin hukkaan, aineilla ei tehnyt yhtään mitään.
Hiukset lässähtivät täysin jo seuraavana päivänä pesusta, eikä hoitotehokaan ollut markettitavaraa kummempi.
Samoin erään toisen kotimaisen sarjan muotoiluspray, täysin myrkytön ym. Hiukset muuttuivat vain karkeaksi pehkoksi, joka ei taipunut mihinkään.
Hinta oli kuitenkin kalliin puoleinen, kaikissa näissä tuotteissa.
Mitään vegaanisia tuotteita en aio jatkossa ostaa, enkä muutakaan vastaavaa soopaa.
onks tää kompa?