Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksei tuolla Waltteri Torikalla ole naisystävää?

Vierailija
06.12.2015 |

Noin komea ja kultturelli :0.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täältä: http://www.eeva.fi/artikkeli/video-waltteri-torikka-”naisten-huomio-hammentaa”

Muuttunut miehen malli on mietityttänyt Torikkaa paljon. Ihannemiehen pitäisi olla yhtä aikaa karski rellestäjä ja pehmeä romantikko, koti-isä ja hyvin tienaava uratykki. Ja tietysti tyyliniekka, joka pukeutuu persoonallisesti, muttei tuunaa itseään liikaa.

”Luulen, että aika moni suomalainen mies on tällä hetkellä hukassa itsensä kanssa. Emme oikein tiedä, mitä meiltä odotetaan ja minkälaisia meidän pitäisi olla, jotta täyttäisimme naisten kriteerit.”

NAISTEN KRITEERIT MAINITTU. No, toivottavasti se oli vain sattumaa :D Olen lukenut palstalassukoiden tekstejä liikaa...

Ehkä olet vain paskavammainen palstatussukka, Pyhä Vulva harhaisellla jalustallaan?

Luultavasti, luultavasti...

Mutta pakko sanoa, että tyrskähtelen ajatukselle, että miellyttävä Waltteri Torikka olisikin salatussa yksityiselämässään AV-palstan Pyhä Vulva -mies.

Vierailija
102/110 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täältä: http://www.eeva.fi/artikkeli/video-waltteri-torikka-”naisten-huomio-hammentaa”

Muuttunut miehen malli on mietityttänyt Torikkaa paljon. Ihannemiehen pitäisi olla yhtä aikaa karski rellestäjä ja pehmeä romantikko, koti-isä ja hyvin tienaava uratykki. Ja tietysti tyyliniekka, joka pukeutuu persoonallisesti, muttei tuunaa itseään liikaa.

”Luulen, että aika moni suomalainen mies on tällä hetkellä hukassa itsensä kanssa. Emme oikein tiedä, mitä meiltä odotetaan ja minkälaisia meidän pitäisi olla, jotta täyttäisimme naisten kriteerit.”

NAISTEN KRITEERIT MAINITTU. No, toivottavasti se oli vain sattumaa :D Olen lukenut palstalassukoiden tekstejä liikaa...

Ehkä olet vain paskavammainen palstatussukka, Pyhä Vulva harhaisellla jalustallaan?

Mutta pakko sanoa, että tyrskähtelen ajatukselle, että miellyttävä Waltteri Torikka olisikin salatussa yksityiselämässään AV-palstan Pyhä Vulva -mies.

Lisätään nyt vielä, ennen kuin joku loukkaantuu, etten minä oikeasti kuvittele asian olevan näin :D Minusta se on vain ajatuksena huvittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tytinä täälläkin. Lompakkoloisten piirittämänä on varmaan myös ikävä olla.

Vierailija
104/110 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä haastattelussa Waltteri muuten myönsi lukevansa AV:n keskusteluja...

Vierailija
105/110 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä haastattelussa Waltteri muuten myönsi lukevansa AV:n keskusteluja...

Täällä siis:

http://nyt.fi/a1444888569111

Minun kokemukseni mukaan ne ihmiset, jotka väittävät käyvänsä täällä viihdearvon vuoksi naureskelemassa, ovat todellisuudessa ihan koukussa tähän palstaan. Minä mukaanlukien. :P

Vierailija
106/110 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.a. Mistähän te miehet (pakko olla miehiä) ootte saaneet päähänne sen jutun että "Waltteri myy levyään seksin avulla?" Siksikö että hänestä on levynkannessa kaunis kuva? Ei teitä yhtään haittaa vaikk naisartistit on puolialastomina levynkansissa. (onko se seksiä????) Muakaan  ei haittaa eikä tuu mieleen lähtee revittelemään juttuu tänne tai muuallekkaan.Ootteko vaan niin pirun kateellisia kun joku pärjää omilla avuillaan aika monessakin erilaisessa asiassa

Vierailija
107/110 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waltteri on mies siinä kuin kuka tahansa. Vaan vähän upeampi! Ihailkaa ja fanittakaa! Upeaa, että meillä Suomessa on tyyppi kuten hän.

Vierailija
108/110 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muuten edes hyvä laulaja. Wannabe star oopperassa verrattuna huippuihin. Ei taida Metropolitan kutsua. Mutta fiksu pleijeri joka osaa rahastaa mummoja :) 

Vierailija
109/110 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Waltteri on mies siinä kuin kuka tahansa. Vaan vähän upeampi! Ihailkaa ja fanittakaa! Upeaa, että meillä Suomessa on tyyppi kuten hän.

Moikka Waltsu, mites tänne eksyit?

Vierailija
110/110 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waltteri Torikka paljasti Perjantai-ohjelmassa syynsä sinkkuuteen. Tai paljasti ja paljasti. Torikan osuus muuten hyvässä ohjelmassa oli yhtä liibalaabaa. Outoa, että pitää ottaa ohjelmiin tällasia ihmisiä, jotka eivät uskalla avata itseään ja ajatusmaailmaansa. Miksi sitten menevät haastateltaviksi. Ai niin: "Kuunnelkaa laulujani!", kuten Torikka lipsautti ohjelmassa.