Siis miksei tuolla Waltteri Torikalla ole naisystävää?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelmahan tässä on, että Torikka on ihan eri tasoa kuin suurin osa av-mammoista.
Lisäksi huhuilu seksuaalisesta suuntautumisesta ei vain käy, koska mies on entistä enemmän av-mammojen tavoittamattomissa. Eli av-mammat eivät pääse nauttimaan miehen lompakosta ja statuksesta.
Tämä on se suurin vääryys, ei Torikan puvuntakki.
Juu juu, on gluuriaa kun on uupperalaulaja kyseessä. Vanhempien naistenlehtien tätien mielestä niin on iiiiihhhana.
Se takki nyt vaan oli moka.
Olihan se moka, mutta onhan tuo Torikan haukkuminen vähän överiä kyllä. Yksi takki on pientä sen rinnalla, että koko tyyppi lytätään sen perusteella feikiksi poseeraajaksi ja huomiohuoraksi homoksi joka ei osaa edes laulaa :D
Suhteessa Waltteri Torikka-tyrkytyksen määrään. Levy-yhtiö ja ne naistenlehtitoimittajat tunkevat tätä Mannerheimia ja Sillanpäätä jokaikiseen ohjelmaan ja mediaan, hitto, ketä VOI vielä kiinnostaa miten Waltteri Torikasta tuli Waltteri Torikka Iltalehden videoilla ja telkkarissa uusintoineen? Ihan kiva baritoni, mutta parempia ja etenkin laulullaan koskettavampia, voimakkaampia oopperabaritoneja on myös Suomessa.
No nimeähän muutama. Itse olen oopperafani, ja kyllä tuo Waltteri Torikka kuulostaa levyllä ihan Suomen parhaimmistolta. Livenä en ole kuullut. Ja mitään Hopeinen kuu -esityksiä en arvostele, ne eivät ole minun genreäni eikä kiinnosta.
Mä olen kuullut kansallisessa, ja oli ihan ok, mutta ei sillä vielä ole sellaista kantavaa, syvää, voimakasta baritonia ole, joka nousisi ensemblestä esiin. Tiedät kyllä, niitä on, jotka erottuvat nimenomaan laulullisesti. Torikka ei ollut sellainen ainakaan silloin kuin sitä kuulin, ei mitään vikaa, muttei kiinnittänyt huomiota. Siksi hämmästyin kun on nostettu noin voimakkaasti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelmahan tässä on, että Torikka on ihan eri tasoa kuin suurin osa av-mammoista.
Lisäksi huhuilu seksuaalisesta suuntautumisesta ei vain käy, koska mies on entistä enemmän av-mammojen tavoittamattomissa. Eli av-mammat eivät pääse nauttimaan miehen lompakosta ja statuksesta.
Tämä on se suurin vääryys, ei Torikan puvuntakki.
Juu juu, on gluuriaa kun on uupperalaulaja kyseessä. Vanhempien naistenlehtien tätien mielestä niin on iiiiihhhana.
Se takki nyt vaan oli moka.
Olihan se moka, mutta onhan tuo Torikan haukkuminen vähän överiä kyllä. Yksi takki on pientä sen rinnalla, että koko tyyppi lytätään sen perusteella feikiksi poseeraajaksi ja huomiohuoraksi homoksi joka ei osaa edes laulaa :D
Suhteessa Waltteri Torikka-tyrkytyksen määrään. Levy-yhtiö ja ne naistenlehtitoimittajat tunkevat tätä Mannerheimia ja Sillanpäätä jokaikiseen ohjelmaan ja mediaan, hitto, ketä VOI vielä kiinnostaa miten Waltteri Torikasta tuli Waltteri Torikka Iltalehden videoilla ja telkkarissa uusintoineen? Ihan kiva baritoni, mutta parempia ja etenkin laulullaan koskettavampia, voimakkaampia oopperabaritoneja on myös Suomessa.
No nimeähän muutama. Itse olen oopperafani, ja kyllä tuo Waltteri Torikka kuulostaa levyllä ihan Suomen parhaimmistolta. Livenä en ole kuullut. Ja mitään Hopeinen kuu -esityksiä en arvostele, ne eivät ole minun genreäni eikä kiinnosta.
Mä olen kuullut kansallisessa, ja oli ihan ok, mutta ei sillä vielä ole sellaista kantavaa, syvää, voimakasta baritonia ole, joka nousisi ensemblestä esiin. Tiedät kyllä, niitä on, jotka erottuvat nimenomaan laulullisesti. Torikka ei ollut sellainen ainakaan silloin kuin sitä kuulin, ei mitään vikaa, muttei kiinnittänyt huomiota. Siksi hämmästyin kun on nostettu noin voimakkaasti esiin.
Ymmärrän. Olisi kiva kuulla itse vaikka ensi vuonna, kun näemmä laulaa Don Giovannin Savonlinnassa :) Ei ole tosin suosikkioopperani, joten katsotaan...
Kolmekymppisellä ehtii vielä onneksi ääni kehittyä reippaasti; harva on tuossa iässä vielä läheskään parhaimmillaan. Toivotaan, että äänestä tulee vielä erottuvampi.
Googlen kuvahaulla löytyi aivan mieletön määrä kuvia herrasta. Onkohan se itse syöttänyt näitä nettiin... En ikinä kenestäkään muusta henkilöstä saanut näin paljon kuvaosumia.
Twitter laulaa, että WT on nähty 3h sitten kävelevän ulos Sellon Raxista botox-paranneltu vetyperoksidineito kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Googlen kuvahaulla löytyi aivan mieletön määrä kuvia herrasta. Onkohan se itse syöttänyt näitä nettiin... En ikinä kenestäkään muusta henkilöstä saanut näin paljon kuvaosumia.
Kundi on esiintyvä taiteilija.
Miten muuten nykyisenä some-aikakautena saadaan mainetta ja kunniaa?
Kuinka moni teistä käy oopperassa?
Syyttäkää itseänne fasebookissa pinnallisuudesta.
Tomi Metsäketo on kovempi äijä ku Waltteri Torikka :D
Kaarina Suonperä sen hyvin kiteytti lehdissä:
Väärin
Oopperalaulaja Valtteri Torikan "tupakkatakki".
"Jos kutsussa lukee frakki, silloin pitää pukea frakki tai tumma puku. Tämä oli rakastamaltani laulajalta todella rimanalitus."
Lueskelin uteliaisuuttani jotain haastatteluja, ja tuli vastaan tällainen Me Naisista:
Tähdet, tähdet -kisan voittajan Waltteri Torikan komean kuoren alta löytyy rikkinäinen mies. Piirteet, jotka saavat nyt naiset lakoamaan, olivat ne, joista häntä kiusattiin ala- ja yläkoulun taitteessa.
– Herkkyys on jännä juttu. Tässä iässä se on kääntynyt voimavaraksi. Silloin se oli se, johon kiusaajat tarttuivat.
Kiusaaminen alkoi kuudennella luokalla. Se oli enimmäkseen nimittelyä ja sosiaalista eristämistä. Yläkoulussa Waltteri kasvoi nopeasti pituutta.
– Pullukasta tuli yllättäen laiha, kaunis poika. En ollut hoppari, kuten kaikki muut. Minua homoteltiin, kun koettiin, että olen naismainen.
Mietin vain, että mahtaisikohan homo puhua "homottelusta" noin negatiiviseen sävyyn?
Seurasin tätä ketjua jo eilen ja huomasin, että moni kommentti on poistettu - ne, joissa todettiin Waltsun olevan homo. Miksi ne on pitänyt poistaa, olikos niissä totuuden siemen?
Oletteko muuten huomanneet Jarkko Valtteen ja Torikan yhdennäköisyyden?
Vierailija kirjoitti:
Seurasin tätä ketjua jo eilen ja huomasin, että moni kommentti on poistettu - ne, joissa todettiin Waltsun olevan homo. Miksi ne on pitänyt poistaa, olikos niissä totuuden siemen?
Oletteko muuten huomanneet Jarkko Valtteen ja Torikan yhdennäköisyyden?
Poistuuhan täältä moni muukin vähänkään jonkin yksityiselämään liittyvä keskustelu. Ei saa kertoa havainnoistaan julkisilla paikoilla edes.
Ei kyllä mitään kasvojen luustollista yhdennäköisyyttä Torikalla ja Valteella - sama hiusmalli ja -väri ja parta. Torikalla on kapeat kasvot ja silmät syvällä voimakkaiden kulmaluiden takana, Valteella on pyöreät posket, eikä voimakasta kulmalinjaa, kulmat ja silmät enemmän samassa tasossa.
W.T. oli todella silmiinpistävän alipukeutunut linnassa. Ihan kuin olisi joku supertähti, joka voi tehdä mitä vaan, koska on taiteilija.
Viaton kysymys aloituksessa ehkä, mutta jättäkään nyt hyvät ihmiset mies rauhaan.
Vastaus tulee tässä;
"Waltteri Torikka kertoo vasta opettelevansa rakastamaan itseään. Hänelle on ominaista nähdä itsessään ne asiat, joista ei pidä. Mies kertoo suoraan Me Naisille, ettei esimerkiksi pidä itseään viehättävänä. On ollut myös vaikeaa päästää ihmisiä lähelle romanttisessa mielessä.
- Olen olltu aina vähän huono sitoutumaan. Ehkä minun pitäisi ensin itse kasvaa ehjäksi tai kokonaiseksi. On helpompaa, jos osaa ensin rakastaa itseään. Sitten osaa rakastaa jotain toistakin. jos sitä ei osaa, on turha tehdä myös muiden elämästä hankalaa, pohti Torikka.
Hän kertoo olevansa varautunut ihmisten kanssa. Entiset naisystävät ovat sanoneet Torikalle, ettei tämä päästä heitä lähelleen. Torikka on hoitanut tilannettaan terapiassa, jossa on työstetty myös sitoutumisongelmiin päättyneitä entisiä suhteita." (MeNaiset)
Vierailija kirjoitti:
No siis re-twiittaa fanien nuolevia kommentteja asustaan heti sisääntulon jälkeen. Sehän on ensinnäkin siellä vieraana ja minusta juhlista twiittailu ja instakuvien lähettely on muutoinkin vähän, no, kyse ei ole mistään showsta, vaan juhlasta. Ja twiitata tuollaisia fanikommentteja eteenpäin antaa aika itserakkaan vaikutelman.
Joo, siis mä tykkään Waltterista tosi paljon, mutta sen Twitter-tili on aika raivostuttavaa luettavaa. Asiaa auttais paljon, jos se oikeesti vastaisi twiitteihin ja juttelisi ihmisten kanssa, nyt koko tili on pelkkää egoistista uudelleentwiittaustykitystä .D
Ja Antero Vartia oli myös yksin linnassa. Onko sekin sinkku? 😊
Pakkohan Torikan on olla homo. Muutenhan jollain av-mammalla voisi olla mahdollisuus saada hänet. Ja koska kellään ei ole, niin homous on ainoa vaihtoehto. Ts hetero jota av-mamma ei voi saada = homo.
Vierailija kirjoitti:
Viaton kysymys aloituksessa ehkä, mutta jättäkään nyt hyvät ihmiset mies rauhaan.
Vastaus tulee tässä;
"Waltteri Torikka kertoo vasta opettelevansa rakastamaan itseään. Hänelle on ominaista nähdä itsessään ne asiat, joista ei pidä. Mies kertoo suoraan Me Naisille, ettei esimerkiksi pidä itseään viehättävänä. On ollut myös vaikeaa päästää ihmisiä lähelle romanttisessa mielessä.- Olen olltu aina vähän huono sitoutumaan. Ehkä minun pitäisi ensin itse kasvaa ehjäksi tai kokonaiseksi. On helpompaa, jos osaa ensin rakastaa itseään. Sitten osaa rakastaa jotain toistakin. jos sitä ei osaa, on turha tehdä myös muiden elämästä hankalaa, pohti Torikka.
Hän kertoo olevansa varautunut ihmisten kanssa. Entiset naisystävät ovat sanoneet Torikalle, ettei tämä päästä heitä lähelleen. Torikka on hoitanut tilannettaan terapiassa, jossa on työstetty myös sitoutumisongelmiin päättyneitä entisiä suhteita." (MeNaiset)
No jos avautuu näin tällaisisita asioista lehdissä niin kai niistä saa myös keskustella? Ei se voi mennä niin, että lehdessä syötetään kaikenlaista ajatuksia herättävää ja mieltä vaivaamaan jäävää ja sitten oletetaanettä ihmiset märehtivät yksikseen. Jos ihminen haluaa, että sen henkilökohtaisia asioista ei käytetä tärkeissä keittiöpsykologisissa pohdinnoissa - niissä joissa esimerkkien kautta peilataan omaa maailmankuvaa - se ei puhu niistä.
Sellaisia artistejakin on. Jotka eivät puhu mitään yksityisminästään. Sen hintana on, ettei artikkeleja ei ole sitten oikeastaan ollenkaan, naistenlehdet kun haluavat kirjoittaa vain henkilökohtaisemmista asioista. Jos haluaa julkisuutta ja myyntiä myös persoonan kautta, se tarkoittaa että persoonasta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus tulee tässä;
"Waltteri Torikka kertoo vasta opettelevansa rakastamaan itseään. Hänelle on ominaista nähdä itsessään ne asiat, joista ei pidä. Mies kertoo suoraan Me Naisille, ettei esimerkiksi pidä itseään viehättävänä. On ollut myös vaikeaa päästää ihmisiä lähelle romanttisessa mielessä.- Olen olltu aina vähän huono sitoutumaan. Ehkä minun pitäisi ensin itse kasvaa ehjäksi tai kokonaiseksi. On helpompaa, jos osaa ensin rakastaa itseään. Sitten osaa rakastaa jotain toistakin. jos sitä ei osaa, on turha tehdä myös muiden elämästä hankalaa, pohti Torikka.
No jos avautuu näin tällaisisita asioista lehdissä niin kai niistä saa myös keskustella? Ei se voi mennä niin, että lehdessä syötetään kaikenlaista ajatuksia herättävää ja mieltä vaivaamaan jäävää ja sitten oletetaanettä ihmiset märehtivät yksikseen. Jos ihminen haluaa, että sen henkilökohtaisia asioista ei käytetä tärkeissä keittiöpsykologisissa pohdinnoissa - niissä joissa esimerkkien kautta peilataan omaa maailmankuvaa - se ei puhu niistä.
Sellaisia artistejakin on. Jotka eivät puhu mitään yksityisminästään. Sen hintana on, ettei artikkeleja ei ole sitten oikeastaan ollenkaan, naistenlehdet kun haluavat kirjoittaa vain henkilökohtaisemmista asioista. Jos haluaa julkisuutta ja myyntiä myös persoonan kautta, se tarkoittaa että persoonasta puhutaan.
No joo, mutta jos noissa haastatteluissa puhutaan naisystävistä ja mies avautuu siitä, että häntä kiusattiin koulussa homottelemalla, niin onhan se vähän kummallista, että ensimmäisenä sitten spekuloidaan, onkohan se homo.
Torikka on kyllä saanut todella paljon myönteistä julkisuutta ja promootiota, ja päässyt todella vähällä negatiivisella julkisuudella. Johtuneeko sitten siitä että on klassinen laulaja ja media jotenkin kohtelee kunnioittavammin kun lukee kuuluvaksi samaan eliittiin jossa itsekin ajattelee pyörivänsä. On saanut anteeksi sponsoriasiat - rock/pop piireissä olisi jo huudettu sell outiksi aikaa sitten, etenkin kun valikoi autokseen punaisen BMW:n ;) ja poseerasi sen kanssa. Muotimerkin mannekiiniys olisi myös ollut punainen vaate. Tuollaisessa arkisessa pantteritakissa linnaan meno popparina/rockarina olisi aiheuttanut häväistysmyrskyn. Tuskin Suonperä olisi yhtään pahoitellut että pidän paljon, mutta, vaan olisi ampunut tykillä kovin panoksin. Vaikkapa Cheek, joka on tienannut itse autonsa ja vaatteensa ja pukeutunut korrektisti on silti joutunut rankan kritisoinnin kohteeksi ...
Onko Waltteri Torikka tämä jonka oikea nimi on Torakka ?