Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anarkisti lapsi. Eikö asialle voi mitään?

Maria890
06.12.2015 |

Minun 16 vuotias poikani on kasarityyppiä. Musiikki maku on punk, samoin vaatteet ja hiuksetkin. Sen minä vielä siedän, mutta poika on myös anarkisti. Olo on kurja kun pojan takin selässä paistaa anarkisti merkki ja muutenkin tunnen itseni epäonnistuneeksi. Miksi poika vastustaa valtiota? Pitäisikö ottaa tämä asia puheeksi? Ei ole mukavaa kun käsivarret ovat täynnä tussattuja symboleja ja sanoja.. Kellään muulla kokemusta? voinko tehdä asialle jotain?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloittaja ei tiedä, mitä anarkismi tarkoittaa.

Ilman anarkismia, ei oltais julistauduttu itsenäiseksi valtioksi, irti Venäjästä.

Kyllä paljon on tarvittu kaavoista irrottautumista ja uskallusta muutokseen.

Ei se tarkoita sitä, että haluaisivat elää jollain sotatantereella.

Anarkistit haluavat, että valtaa eivät pitäisi ne rikkaat hyväveli-kerholaiset, vaan kaikki kansalaiset pääsisivät osallistumaan. Tämä on ilmeisesti aloittajan mielestä huono asia?

Vierailija
22/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa luokkaa tämäkin keskustelu kuin äiti joka valittaa goottityttärestään, huoh vanhemmat.....

Vierailija
24/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä! Mun poika oli miekkarissa 14 vuotta sitten irokeesissaan tällai itsenäisyyspäivänä, joutui putkaan. Ei armeijaa, ei kirkkoa, kasvissyöjä tietenkin. Opiskeli kyllä ammatin ja on työssä, mutta punkkari edelleen kolmikymppisenä. Voimia vaan sulle, ei niitä lapsia pysty muuttaan, vaikka niin toivoiskin. Useimmat anarkistit toki seestyvät vuosien saatossa.

Vierailija
25/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo eka kerta ku tämmöst pitkää paskaa se kirjottaa

Vierailija
26/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt HETI kotiin!!!

Vierailija
27/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätevä muksu! Anna hänen olla (oma itsensä).

Vierailija
28/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis mun mielest annarkia on tosi hieno ja arvokas juttu. Se symbolisoi johtamattomuutta ja hallituksettomuutta. Sun poikas edes ei oo esteitä ja se uskoltaa olla oma ittensä. Anna sille vaa rakkautta . :-)

Vierailija
29/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkismi on hieno ja vahva aate. Ole ylpeä, että poikasi uskoltaa näyttää mielipiteensä, siitä voi olla hyötyäkin. Muutenkin se voi myös olla vain pikainen juju teini-iässä, ei tarvitse olla huolissaan. Sitä paitsi oma lapseni oli anarkokapitalisti, mutta nyt isona edustava ja hyvä aikuinen.

Vierailija
30/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan homoki

Vierailija
31/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse samasta lapsesta, josta jankutettiin jotain transeksuaalisuudesta ny taas?

Vierailija
32/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla ittensä. Anarkia on kaunista.

Vierailija
33/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista vastauksista!

Vierailija
34/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa varmaa naisii irokeesillää ja asenteel. Saako? ;-)

Vierailija
35/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan tää meidän poika. Paljon uusia tyttöjä aina vaan joka viikko. Kumpa vain yöllinen sängyn ritinä on jotain muuta...

Vierailija
36/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
37/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta nuorelta mieheltä! Itse olin samanikäisenä anarko-vasemmistolainen ja olen sitä vieläkin. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan.

Vierailija
38/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäis prkl olla anarkovasemmistolaisia! Ne on oikeesti tosi järkeviä ihmisiä.

Vierailija
39/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Siis anarkisti jätkä joka tuo lutkii taloo. Ihan kauheen ällöttävää. Olen samaa mieltä. Heivaa talosta ulos, kyllä se elämäön oppii...

Vierailija
40/53 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta maria hyvä ... Ei näitä kannattaa jättää kotisivuksi auki, käytiinhän Jullen kanssa katsomassa mitäs hänestä olet kirjoitellut :)

- t: poikasi kaveri