Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Useiden mielestä minulla on liikaa vapaa-aikaa lapsistani.

Vierailija

Olen kotiäitinä tällä hetkellä ja yleensä lapset ovat mummolassa yhtenä arkipäivänä viikosta (2-3h kerrallaan). Lisäksi olen pois 1-2 arki-iltaa omassa harrastuksessani sekä lauantai aamupäivän. Tuon ajan lapset ovat luonnollisesti isänsä kanssa.

Nyt olen jo monesta suunnasta kuullut kummastelua tämän asian suhteen. Onko todellakin yhteiskunta tässä jamassa että se, että äiti uskaltaa jättää lapsensa muiden LUOTETTAVIEN aikuisten huomaan, on suurenkin taivastelun aihe.

Meillä on myös miehen kanssa kerran kuussa treffipäivä jolloin lapset ovat koko päivän mummolassa, apua! Sekä me ollaan vahvasti sitä mieltä että lapsi ei mene rikki vaikka hän onkin yön erossa vanhemmistaan.

Aaaaaaa, oli pakko purkaa.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Hyvä asenne! :) kateellisia ;) meillä kans 1-2 krt. Viikossa 2v lapsi läheisillä isovanhemmillaan ja minä ehkä kerran viikossa menen johonkin muutamaksi tunniksi ilman lasta :) mutta siis miehen puolesta voisin mennä vaikka joka toinen ilta tms. Tehdäänkin usein sellaista et jos kumpiki vähän väsyneitä tms. Ni eka iskä on vaikka tunnin lapsen kans ja sit minä hoidan iltapalan ja iltapesut :)

Vierailija

Jos olisit töissä joka arkipäivä 8-16, ei juuri kenelläkään kriittisimpiä pro-kotihoito -emäntiä lukuunottamatta olisi motkotettavaa. Nyt kun kyse on harrastuksista ja huomattavasti matalammista tuntimääristä, aiheuttaa se joissakin närää. NIIIIN tyypillistä. Ja jos olisit mies, niin olisit suorastaan omistautuva isä, jos noin vähän olisit poissa töiden lisäksi :D 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne! :) kateellisia ;) meillä kans 1-2 krt. Viikossa 2v lapsi läheisillä isovanhemmillaan ja minä ehkä kerran viikossa menen johonkin muutamaksi tunniksi ilman lasta :) mutta siis miehen puolesta voisin mennä vaikka joka toinen ilta tms. Tehdäänkin usein sellaista et jos kumpiki vähän väsyneitä tms. Ni eka iskä on vaikka tunnin lapsen kans ja sit minä hoidan iltapalan ja iltapesut :)

Korjaan et 1-2 krt/kk mummolassa siis yökylässä

Vierailija

Itse en sinänsä kaipaa lapsistani vapaa-aikaa, he ovat rakkainta mitä minulla on. Mutta en ymmärrä miksi pitää tuomita heitä jotka sitä haluavat, jokainen tuntee oman lapsensa parhaiten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olisit töissä joka arkipäivä 8-16, ei juuri kenelläkään kriittisimpiä pro-kotihoito -emäntiä lukuunottamatta olisi motkotettavaa. Nyt kun kyse on harrastuksista ja huomattavasti matalammista tuntimääristä, aiheuttaa se joissakin närää. NIIIIN tyypillistä. Ja jos olisit mies, niin olisit suorastaan omistautuva isä, jos noin vähän olisit poissa töiden lisäksi :D 

Nuorempi 8kk, kyllä motkotettaisiin jos äiti töissä.

Vierailija

Tästäkin ongelmasta päästään, kun opit olemaan lörpöttelemättä yksityisasioitasi kaikkien kuultaville. Onko ihme, että kommentoidaan, kun sinäkin jostain syystä haluat asioitasi levitellä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli 4x viikossa ilta tai päivällä omilla menoilla? Mun mielestä todella paljon

Itse en näe asiaa noin. 3-4 kertaa olen muualla kyllä, mutta yleensä he ovat ihan oman isänsä kanssa omassa kotona. Ja meillä on lasten kannalta aivan sama onko äiti vai isä seurana. Olisiko sinun mielestäsi todella paljon menoja jos menoissa kävisikin lasten isä?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse en näe asiaa noin. 3-4 kertaa olen muualla kyllä, mutta yleensä he ovat ihan oman isänsä kanssa omassa kotona. Ja meillä on lasten kannalta aivan sama onko äiti vai isä seurana. Olisiko sinun mielestäsi todella paljon menoja jos menoissa kävisikin lasten isä?
Ap

Mielestäni ei olisi niin paljon jos kyseessä olisi isä. Äiti on aina ÄITI. Lapset tarvitsevat enemmän äitiään pieninä. Näin meillä ja niin sen pitäisi olla muuallakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mielestäni ei olisi niin paljon jos kyseessä olisi isä. Äiti on aina ÄITI. Lapset tarvitsevat enemmän äitiään pieninä. Näin meillä ja niin sen pitäisi olla muuallakin.

Meilläpä onkin kotona ISI, joka hoitaa meidän lapsia ihan yhtä lailla silloin kun ei ole töissä. Ja onneksi niin!
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat