Anarkisti lapsi. Eikö asialle voi mitään?
Minun 16 vuotias poikani on kasarityyppiä. Musiikki maku on punk, samoin vaatteet ja hiuksetkin. Sen minä vielä siedän, mutta poika on myös anarkisti. Olo on kurja kun pojan takin selässä paistaa anarkisti merkki ja muutenkin tunnen itseni epäonnistuneeksi. Miksi poika vastustaa valtiota? Pitäisikö ottaa tämä asia puheeksi? Ei ole mukavaa kun käsivarret ovat täynnä tussattuja symboleja ja sanoja.. Kellään muulla kokemusta? voinko tehdä asialle jotain?
Kommentit (53)
Ei voi olla totta... Onpas viisas äiti... lapsikin on perunu jotain...
Saatana hiljaa ny :( seksikkäät ja ihanat ja sosiaaliset ihmiset on anarkistejä. Anna itselles turpaan 100 kertaa siitä että edes uskollat moittia poikaasi. Hän elättää punk rockkii, sun pitää jumaloida sitä.
Ai että PANISITTE? OKEI TULKAA VAA!!!! :D
Mitä vittua täällä tapahtuu... :D
"Anarkisti lapsi" on löytäny tän chat alueen
No anarkian merkki on nyt vain suosittu etenkin punkkareilla, ilman sen kummempaa aatetta !
Tuli itsekin käytyä nuorena läpi rauhanmerkit, anarkianmerkit ja pentagrammit.. :-D
Vierailija kirjoitti:
Minun 16 vuotias poikani on kasarityyppiä. Musiikki maku on punk, samoin vaatteet ja hiuksetkin. Sen minä vielä siedän, mutta poika on myös anarkisti. Olo on kurja kun pojan takin selässä paistaa anarkisti merkki ja muutenkin tunnen itseni epäonnistuneeksi. Miksi poika vastustaa valtiota? Pitäisikö ottaa tämä asia puheeksi? Ei ole mukavaa kun käsivarret ovat täynnä tussattuja symboleja ja sanoja.. Kellään muulla kokemusta? voinko tehdä asialle jotain?
Aloittaisin googlaamalla mistä tämän pojan "ideologiassa" on oikeasti kyse. Tuskin itsekään tuntee anarkismin historiaa tai sen perusteita rakentaneita yhteiskuntafilosofeja vaan teinikapinoi omalla tavallaan.
Saattaisin ostaa tuollaiselle lapselle joululahjaksi luettavaksi vaikka William Godwinia, Naomi Kleinia tai Rudolf Rockeria. Saisi ainakin jonkinlaisen keskusteluyhteyden aikaiseksi.
Anarkia on utopia yhtä lailla kuin kommunismikin.
Punk's not dead! Hienoa, että jollain on vahvasti oma tyyli ja tie, eikä ole tätä ankeaa massaa. Jos olis mun poika niin kannustaisin kovasti! Ei kaikki anarkistit syrjäydy. Ne teiniajan punkkarit jotka tunnen, ovat käyneet hyvät koulutukset ja hyväpalkkaisissa töissä, perheellisiä ym "normaalia". Mutta vastustus kapitalismia, oikeistoa ym edelleen voimissaan. Monistahan tulee poliitikkoja, kuten esim Paavo Arhinmäki.
Emmiiiisjhdh mä just tajusin et se paljastelee mu seksielämää tääl :((( ikävää