En saa miehestä mitään tukea esim. paniikkikohtauksen iskiessä
En tiedä onko kaikki miehet näin mulkkuja? Saan välillä aika pahoja paniikkikohtauksia. Suljetut paikat (lentokone) ja esim. ravintolassa syöminen SAATTAA aiheuttaa paniikkikohtauksen.
Nyt vuoden aikana kahdesti iskenyt kohtaus ja mies on suuttunut mulle! Alkanut tiuskimaan "koita nyt helvetti rauhoittua" ja ns kääntänyt selkänsä.
Mua ottaa niin pannuun. Oon sanonut että olis kiva näinä kohtauksen hetkinä tuntea olonsa turvalliseksi. Turha toivo... Onko tämä yleistäkin?
Kommentit (86)
Bautismo de Fuego kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Ei herranen aika mitä ymmärtämättömiä idiootteja täältä löytyykään. Minullakin on paniikkihäiriö, ap, tiedän miten hirveää se on, kun paniikkikohtaus iskee, se ei ole mitään pientä tärinää ja jännitystä vaan niin voimakasta kuolemanpelkoa ja pahaa oloa, että pelkää sekoavansa, tuntuu kuin keho ei pystyisi käsittelemään niin kurjaa oloa ja siksi se menee niin holtittomaksi. Kuinka tuollaisesta kärsivää ihmistä, joka odottaa kohtauksen iskiessä puolistoltansa tukea, voi kutsua prinsessaksi tai draamakuningattareksi?
Jos kaupassa käynti aiheuttaa voimakasta kuolemanpelkoa, niin mitä muutakaan se on kuin draamakuningattareksi heittäytymistä? Aika harva ihminen kuitenkaan on kauppaan kuollut.
pakko sanoa että haista paska. kuvittele äkkiä iskevää hallitsematonta kuolemanpelkoa, sitä että koko kroppasi hallinta pettää ja sydän tuntuu tulevan ulos rinnassa. voit vain mennä nojaamaan seinään tai kontalleen lattialle hokien "mie kuolen mie kuolen!", siinä ei kuule pysty paljon ajattelemaan MITÄÄN. vaikka tietää ettei kuole, se ei kohtauksen päällä ollessa merkitse mitään.
toivon kaltaisíllesi kunnon paniikkikohtausta, sitten nähdään kuka on "ylidramaattinen hysteerinen akka".
minulla alkoi tulla paniikkikohtauksia parikymppisenä, kun muutin omilleni tein ruokaostokset Diapamit laukussa ja mieluiten sellaiseen aikaan, ettei paikalla ollut paljon ihmisiä. joskus piti pinkaista piiloon sovituskoppiin tai juosta ulos koko kaupasta..
Vierailija kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Ei herranen aika mitä ymmärtämättömiä idiootteja täältä löytyykään. Minullakin on paniikkihäiriö, ap, tiedän miten hirveää se on, kun paniikkikohtaus iskee, se ei ole mitään pientä tärinää ja jännitystä vaan niin voimakasta kuolemanpelkoa ja pahaa oloa, että pelkää sekoavansa, tuntuu kuin keho ei pystyisi käsittelemään niin kurjaa oloa ja siksi se menee niin holtittomaksi. Kuinka tuollaisesta kärsivää ihmistä, joka odottaa kohtauksen iskiessä puolistoltansa tukea, voi kutsua prinsessaksi tai draamakuningattareksi?
Jos kaupassa käynti aiheuttaa voimakasta kuolemanpelkoa, niin mitä muutakaan se on kuin draamakuningattareksi heittäytymistä? Aika harva ihminen kuitenkaan on kauppaan kuollut.
pakko sanoa että haista paska. kuvittele äkkiä iskevää hallitsematonta kuolemanpelkoa, sitä että koko kroppasi hallinta pettää ja sydän tuntuu tulevan ulos rinnassa. voit vain mennä nojaamaan seinään tai kontalleen lattialle hokien "mie kuolen mie kuolen!", siinä ei kuule pysty paljon ajattelemaan MITÄÄN. vaikka tietää ettei kuole, se ei kohtauksen päällä ollessa merkitse mitään.
toivon kaltaisíllesi kunnon paniikkikohtausta, sitten nähdään kuka on "ylidramaattinen hysteerinen akka".
minulla alkoi tulla paniikkikohtauksia parikymppisenä, kun muutin omilleni tein ruokaostokset Diapamit laukussa ja mieluiten sellaiseen aikaan, ettei paikalla ollut paljon ihmisiä. joskus piti pinkaista piiloon sovituskoppiin tai juosta ulos koko kaupasta..
Juuri näin,en yleensä toivo ihmisille pahaa,mutta vituttaa todella lukea näitä "paniikkihäiriöiset ovat huomionhakuisia draamakuningattaria"-lätinöitä ihmisiltä,jotka eivät tiedä mistä puhuvat.Siis jos joku "en tunne pelkoa kuten surkimukset"-supersankari ei ole koskaan kokenut paniikkikohtausta,se ei voi olla niin hirveä kuin kerrotaan.Tuohan on vähän sama kuin lapseton sanoisi,että ei synnytyskivut ole pahoja,on mullakin joskus sattunut mahaan mutta kestin sen.Tai ihminen jolla ei ole koskaan ollut masennusta ihmettelee,miksi masentuneet eivät vain ota itseään niskasta kiinni.
Jotkin asiat pitää kokea itse tietääkseen miltä ne tuntuu,jos ei ole kokemusta,ei pitäisi olla mielipidettäkään.
Näyttäisiköhän muuten kauhean nololta,jos julkisella paikalla yrittäisi saada hyperventiloinnin loppumaan paperipussiin hengittämällä? Kotona se meinaan auttaa,mulla on pahimpana oireena hyperventilointi ja hätääntyminen,tuntuu että pitäisi päästä karkuun siitä ahdistavasta tilanteesta mutta ei voi.
Ap, sinä olet todella avun tarpeessa. Itse et tuota edes kykene myöntämään. Paperipussiin hengittäminen toimii, ei tarvitse laulaa: "karhunpoika sairastaa...".
Kuka vähättelee oikeasti, ap itse.