Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavin kotiaskare?

Vierailija
06.12.2015 |

Mikä on teidän inhokkinne kodinhoitoon/arkiaskareisiin liittyen? Omasta mielestä imurointi on tuskastuttavaa, ulkoistan sen miehelle aina kun voi. Samoin pyykit jaksaa laittaa koneeseen, pesettää ja laittaa kuivumaan, mutta saattavat sitten kuivina roikkua narulla kunnes tulee seuraava pyykinpesukerta ja ne on pakko ottaa pois että saa uuden satsin roikkumaan... :) joskus jopa päiviä. Mikron pesu on ärsyttävää myös!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan vaihto kukkaruukkuihin. Josta syystä minulla ei nykyään ole kukkia sisällä.

Vierailija
22/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi pyykkien pesu.. Nyt joudutaan käymää pesutuvas alhaalla... Jotenkin ärsyttää hyppiä ylös alas... Toivottavasti kohta saatais oma pesukone... Mikää muu ei haittaa... Kaikki siivoamiset menee kyllä... Koska tykkään just siivota..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rännien puhdistus ja talon maalaus. Vaarallista ja aina lomalla.

Samoin kaivon perkaaminen (puhdistus). Ja lisäksi jokatalvinen polttopuiden kaato ja sitä seuraava kuivatus ja pilkkominen ja liiteriin kantaminen kesemmällä.

Kyllä noihinkin muutama viikko vapaa-ajasta kuluu.

Vierailija
24/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan pese kaakekeita (paitsi niissä on näkyvää likaa) tai silitä verhoja (ei ole ryppyyntyvää sorttia), oon varmaan huono ihminen.

Inhottavimpia on lavuaarin hajulukun puhdistus, lattiakaivon puhdistus, wc-pöntön pesu, käsintiskaus, pyykinpesu, liesituulettimen rasvasuodattimen vaihtaminen ja uuninpesu. Imuroinnista ja parvekelasien pesusta tykkään.

Vierailija
25/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ällötä kissan wc:n päivittäinen puhdistus (pissapaakkujen ja pökäleiden keräys lapiolla) lainkaan. On itse asiassa aika terapeuttista. Myöskään ei häiritse, jos joudun siivoamaan lemmikin oksennusta lattialta, keräämään koirankakkoja pussiin lenkillä, pesemään koiran ripulin tahrimia peppukarvoja suihkussa tai lapioimaan hevosenpaskaa. Mutta annas olla kun pitää siivota ihmisten tuotoksia ja jätöksiä tai pestä ihmisen takapuoli. Oksennusreaktio on taattu. Mistähän tää johtuu? :D

Vierailija
26/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajulukon puhdistus :S Olen sinkkunainen ja isäni tekee tämän minulle :D Kaikki muut perinteiset "miestentyöt" olen opetellut itse tekemään niin että isä näytti ekan kerran ja sitten olen osannut mutta hajulukko on niin ällöttävä etten siitä varmaan oksentamatta selviäisi :S Meillä vielä menee pesukoneen poistovesi lavuaarin hajulukkoon niin sehän on jatkuvasti tukkeessa.

Vierailija
27/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumityöt ja polttopuiden teko

Vierailija
28/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi. Johtuu siitä, että nuorena oli niin paskat imurit, että se alkoi vituttamaan oikein urakalla. Inhoan sitä vielä 20 vuotta myöhemminkin.

Vierailija
29/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattiakaivon puhdistusta helpottaa huomattavasti lattiakaivoon ritilän alle laitettava verkko, Sinituotteelta löytyy. Ei tarvitse kuin irrottaa täysi verkko ja laittaa uusi tilalle.

Ei ole tarvinnut puhdistaa ollenkaan sen jälkeen kun otin ritilät kokonaan pois. Hehheh.

Vierailija
30/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaamista inhoan eniten. Kumihanskojen kanssa tiskaaminen menee, mutta ilman on inhottavaa.

Vierailija
31/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan monien suosikki askare, mutta tiskikoneen tyhjennys. Se tuntuu niin turhalta ja ärsyttävältä, koska se tavallaan tehdään vain jotta saa uudet tiskit koneeseen eikä siitä itsessään tule "puhdasta". Täytän tiskikoneen, tiskaan, imuroin, luutuan, viikkaan vaatteet, mitä vaan, mutta ei tiskikoneen tyhjennystä! Lattiakaivonkin siivoan mielelläni. Se on kieroutuneesti mukava tunne, kun näkee oman käden jälkensä ja jonkin paikan puhtaana. Tiskikoneen tyhjennys on vähän niin kuin siirtäisi astian kaapista toiseen. Ja tiedän kyllä, että monille se on paljon mieluisampi askare. Vaatteiden kuivumaan laittaminen myös tuntuu tylsältä ja ärsyttävältä, mutta mielelläni laitan vaatetta pyykkiin pesuun ja koneen hurraamaan :D

Vierailija
32/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuan laittaminen ylivoimaisesti. Ne hajut on hirveitä, lasten ja eläinten oksennusten ja paskojen siivouskin on mukavampaa.

Sillä lailla, onneksi ei tarvi syödä sun luona. Mahdat olla melkoonen kokki kun oksennukset ja paskat mielyttää enemmän. Ziisus sentäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi