Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten fwb-suhde kuuluu lopettaa?

Vierailija

Ajattelin, että mun on aika ryhtyä nyt tapailemaan toisia ihmisiä. Soitan ja sanon vaan sen?
Miten teillä on mennyt kys hommat?

Kommentit (15)

Vierailija

Olen lopettanut niin, että muutuin etäiseksi ja aloin tapailla muita. En tavannut enää.

Toisen niin, että yhdellä tapaamiskerralla sanoin, ettei tässä hommassa ole mitään järkeä. Ja häivyin.

Vierailija

Mulla on vähän sellainen etäisempi fwb-suhde, nähdään harvakseltaan. En ole koskaan ajatellut, että kummankaan pitäisi mitenkään varsinaisesti lopettaa - tuleehan se ilmi sitten kun toinen kysyy, että nähtäiskö. Ei kuitenkaan olla mitään ystäviä, siis tullaan hyvin toimeen yms mutta pääasiana on se seksi ja läheisyys silloin kun nähdään.

Vierailija

Onpa kamalia tyyppejä taas liikkeellä. Vai ei tarvitse mitään ilmoittaa? Mun mielestä fwb-suhde ei ole mikään tyhjänpäiväinen muutaman kerran pano. Tuollaisessa järjestelyssä voi olla vahvatkin tunteet mukana.

Tottakai tulee sanoa, että nyt homma loppuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa kamalia tyyppejä taas liikkeellä. Vai ei tarvitse mitään ilmoittaa? Mun mielestä fwb-suhde ei ole mikään tyhjänpäiväinen muutaman kerran pano. Tuollaisessa järjestelyssä voi olla vahvatkin tunteet mukana.

Eikö tossa suhteessa ole POINTTINA NIMENOMAAN ettei ole mitään vahvoja tunteita???? Sillehän fwb perustuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö tossa suhteessa ole POINTTINA NIMENOMAAN ettei ole mitään vahvoja tunteita???? Sillehän fwb perustuu.

Eikä perustu. Jos ollaan ystäviä ja pannaan, pitkiäkin aikoja, siinä on tunteita mukana. Saa olla kyllä täysi jääkalikka jos ei mitään tunne vaikka nusuttelee samaa ihmistä kuukausia/kenties jopa vuosia?

Vierailija

Kohtelias viesti riittää näissä tapauksissa, eikä sekään ole välttämätön. Vai haluatko näpäyttää toista osapuolta?

Vierailija

En halua näpäyttää vaan päinvastoin :0 ihme vastauksia. En ite tykkäisi esim lukea facebookista että parisuhteessa yhtäkkiä. Ap

Vierailija

Toi kohtelias viesti mun mielestä riittää. Ihan suoraan voi sanoa, että haluat nyt alkaa tapailla muita ja etsimään vakavempaa juttua. Ei sen kummempaa.

Vierailija

Ihme mörrimöykkyjä? Siis jos sanoo toiselle ihmiselle kohteliaasti näkemiin, niin sellainen osoittaa vahvoja, suorastaan kestämättömiä tunteita??? Hui, tunteita! Olette varmaan juuri niitä tyyppejä, jotka ei osaa sanoa kenellekään hei tai huomenta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sellainen etäisempi fwb-suhde, nähdään harvakseltaan. En ole koskaan ajatellut, että kummankaan pitäisi mitenkään varsinaisesti lopettaa - tuleehan se ilmi sitten kun toinen kysyy, että nähtäiskö. Ei kuitenkaan olla mitään ystäviä, siis tullaan hyvin toimeen yms mutta pääasiana on se seksi ja läheisyys silloin kun nähdään.

Ette ole ystäviä? Ei ole sitten friends with benefits vaan olette fuck buddyja.

Vierailija

Two friends who have a sexual realtionship without being emotionally involved. Typically two good friends who have casual sex without a monogomous relationship or any kind of commitment.

Olen tällaisessa suhteessa ja ainakin tavoittteena on, että ystävyys säilyy vaikka seksi loppuu.

Vierailija

Sano että haluat olla fwb, friends without benefits, etkä enää fwb, friends with benefits, ja tän kaiken voi tehdä fb:ssä, jollette ole bffwb, best friends forever with benefits.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat