Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies lyttää

Vierailija

Olen 27 v, mies 36. Ollaan oltu yhdessä 3 vuotta. Mihinkään en ole lihonut tai rupsahtanut, ainoa muutos ulkonäössäni on hiukset jotka ovat nyt pidemmät ja terveemmät kuin aikaisemmin.
Olen aina ollut ok näköinen, ja saan huomiota lähes poikkeuksetta aina kun menen ulos. Olenkin aina ollut ihan nätti ja tosi pienikokoinen rintoja lukuunottamatta jotka ovat oikeasti tosi isot vartalolleni. Persettä taas ei ole ollenkaan mutta se onkin suurin vika, kaikki muu ok.
Mies kuitenkin lyttää minua kokoajan, rinnat muka liian pienet, naama ei mitenkään ihmeellinen, olen kuulemma tyhmä, liian pieni perse, liian lihava vyötärö (vyötärö XS kokoa,vatsa litteä mutta ei kelpaa kun vatsalihakset ei näy), pitäisi hankkia näkyvät lihakset, jne. Muille miehille kyllä kelpaisin.
Mies itse ei ole mitenkään "ihmeellinen", ylimääräistä löytyy, asui 30 vuotiaana vielä vanhemmillaan ja on laiska kuin mikä. Rakastan kuitenkin häntä, joten en tajua miksi jatkuvasti lyttää minua kun en itse ikinä huomauttanut hänen puutoksistaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Koska miehille ei vain koskaan kelpaa...

Mutkin on lytätty miesten taholta. Hiukset ei tarpeeksi pitkät (ulottuvat vähän yli hartioiden), vartalo ei tarpeeksi kuuma tai kiinteä (mitat 93-63-96) ja harrastan paljon liikuntaa, en ole tarpeeksi siro nainen (vaatteet XS-S) tai muutoinkaan ulkonäöltäni hyväksyttävä.

Tyhmäkin olen saanut kuulla olevani useaan otteeseen, vaikka pidän itseäni keskivertoälykkäänä. Tietystihän akateeminen loppututkinto ei älykkyyttä takaakaan, ymmärrän sen. Harrastukseni ovat paskaa, naurutyylini on paskaa, kaikkea tätä olen saanut kuulla eri miehiltä :D

Tapailla en ole uskaltanut enää pariin vuoteen kun pelkään koska taas se haukkuminen alkaa.

Vierailija

Miehesi ei ainakaan rakasta sua. Ei tippaakaan.
Sinuna mä eroaisin moisesta luuserista. Sä tulet löytämään todellakin oikean miehen, joka arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa sua.

Vierailija

Huono itsetunto tai harhainen käsitys omasta tasosta suhteessa muihin. Jos sanot, että "lähdenpä tästä nostelemaan, jos et arvosta", niin huonolla itsetunnolla varustettu saa vahvistusta alemmuudelleen ja alkaa marttyroimaan. Omasta tasostaan harhainen uskoo löytävänsä parempaa. Kummasta luulet olevan kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinuna mä eroaisin moisesta luuserista. Sä tulet löytämään todellakin oikean miehen, joka arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa sua.

Joo ei ilmeisesti. En tajua miksei itse vaan ole eronnut kun olen kuulemma niin ällöttävä ja ruma. Kaikkeni olen tehnyt tuon miehen eteen, joten olisi edes voinut vaan erota ja jättää haukut vähemmälle...
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit taata noin? Kirjoitin viestin 2 ja minä en koskaan löytänyt arvostavaa tai minua rakastamaan kykenevää miestä :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo ei ilmeisesti. En tajua miksei itse vaan ole eronnut kun olen kuulemma niin ällöttävä ja ruma. Kaikkeni olen tehnyt tuon miehen eteen, joten olisi edes voinut vaan erota ja jättää haukut vähemmälle...
Ap

Mikset itse eroa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
5:n kysyy vielä, että miksi 27-vuotias (nätti ja normaaliälyinen) jaksaa kuunnella tuollaista?

Jotenkin olen vaan ajatellut että jossain vaiheessa ne haukut loppuu. Suhteen alussa mies kehui, nyt haukkuu ja olettaa silti saavansa seksiä kuten ennenkin. Rakastuin tuohon mieheen todella, mutta nyt kyllä aion lopettaa suhteen.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit taata noin? Kirjoitin viestin 2 ja minä en koskaan löytänyt arvostavaa tai minua rakastamaan kykenevää miestä :(

No jos sä et edes ole tapaillut miehiä kahteen vuoteen, niin et kai voi löytääkään ketään.
Ja valitettavasti jotkut ihmiset haluavat puolisoltaan tiettyä ulkonäköä, asemaa ja omaisuutta ja silloin he eivät välttämättä löydä sitä tavallisen näköistä, Nissanilla ajavaa, joka veisi jalat alta ja rakastaisi vielä 90 vuotiaanakin, jos vain vaivautuisi tutustumaan oman makunsa ulkopuolella oleviin miehiin.

Vierailija

Lopeta myös suhde ap! Älä mene miehen aneluihin ja vakuutteluihin kuinka oikeasti rakastaa sua, vaikka vain haukkuu sua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No jos sä et edes ole tapaillut miehiä kahteen vuoteen, niin et kai voi löytääkään ketään.
Ja valitettavasti jotkut ihmiset haluavat puolisoltaan tiettyä ulkonäköä, asemaa ja omaisuutta ja silloin he eivät välttämättä löydä sitä tavallisen näköistä, Nissanilla ajavaa, joka veisi jalat alta ja rakastaisi vielä 90 vuotiaanakin, jos vain vaivautuisi tutustumaan oman makunsa ulkopuolella oleviin miehiin.

Eli sinusta nuo saamani haukut ovat täysin aiheellisia ja tarpeen?

Kiva tosiaan tietää miten helvetin paska tosiaan naisena sitten olen. Kiitos.

Ja huomiona: tapailin miehiä erittäin monta vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kolmessa vuodessa vanhenee silti. Ulkonäön takia se on nuoremman naisen halunnutkin. Kaipaa myös jo vaihtelua.

3 vuotta sitten kasvojen perusteella mua luultiin 20 vuotiaaksi, viimeisin arvio tältä vuodelta oli 21. Olen kasvoista tosi nuoren näköinen (ei muuten ollut yhtään hauskaa 16 vuotiaana näyttää 11 veeltä) ja kaikenlisäksi lyhyt. En siis ole niin paljoa muuttunut, mutta kai mies sitten todellakin haikailee nuoremman perään. Nojaa, taidankin tästä alkaa suunnittelemaan mahd ystävällistä tapaa erota. Miehen tavarat siis parvekkeelta alas;)
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat