Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies lyttää

Vierailija
06.12.2015 |

Olen 27 v, mies 36. Ollaan oltu yhdessä 3 vuotta. Mihinkään en ole lihonut tai rupsahtanut, ainoa muutos ulkonäössäni on hiukset jotka ovat nyt pidemmät ja terveemmät kuin aikaisemmin.
Olen aina ollut ok näköinen, ja saan huomiota lähes poikkeuksetta aina kun menen ulos. Olenkin aina ollut ihan nätti ja tosi pienikokoinen rintoja lukuunottamatta jotka ovat oikeasti tosi isot vartalolleni. Persettä taas ei ole ollenkaan mutta se onkin suurin vika, kaikki muu ok.
Mies kuitenkin lyttää minua kokoajan, rinnat muka liian pienet, naama ei mitenkään ihmeellinen, olen kuulemma tyhmä, liian pieni perse, liian lihava vyötärö (vyötärö XS kokoa,vatsa litteä mutta ei kelpaa kun vatsalihakset ei näy), pitäisi hankkia näkyvät lihakset, jne. Muille miehille kyllä kelpaisin.
Mies itse ei ole mitenkään "ihmeellinen", ylimääräistä löytyy, asui 30 vuotiaana vielä vanhemmillaan ja on laiska kuin mikä. Rakastan kuitenkin häntä, joten en tajua miksi jatkuvasti lyttää minua kun en itse ikinä huomauttanut hänen puutoksistaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lyttää. Mahdollisesti myös kyttää😊

Vierailija
22/28 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti ja fiksu (?) nuori nainen vaan rakastaa vaikka mies lyttää ja haukkuu ja kohtelee huonosti.

Etkö ansaitse parempaa? Onko ap sinulla huono itsetunto?

Mies on itse epävarma ja hänellä on paska olo joten sinunkin olosi pitää saada paskaksi.

Mies ei arvosta sinua ja haukkuminen ei lopu vaan lisääntyy ja lopuksi olet vain surkea kynnysmatto johon mies pyyhkii jalkansa ja likasanko johon mies kaataa paskansa.

Ja ap yhä rakastaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijäsi kyttää sua sen takia että sillä tavalla ikäänkuin kontrolloi ja pitää valtaa yllä. Itsellään on huono itsetunto ja pelkää että jätät hänet koska oikeasti olet liian hyvä hänelle ja hän tietää sen. On joku tuttu mahdollisesti sinua kehunut.

Tiedän nämä tyypit koska itselläni oli aivan vastaavanlainen tilanne . Olen jälkeenpäin kuullut että olin todella nätti ja siro hyväpeppuinen ja kapeavyötäröinen. Olisin nuo kehut tarvinnut mieheltäni enkä muilta.

Kyllä hän itsetuntoni painoi alas kun se muutenkaan ollut hyvä.

Siitä on nyt jo 30 vuotta enkä tahdo vieläkään olla sinut vartaloni kanssa

Ainut neuvo; jätä hänet!

Ei se mies mitään jättämistä pelkää, sille on aivan se ja sama. Ero vaikuttaa vain mukavuuteen, jos on sama talous ja kodinkone/seksinukke lähtee. Ei noin käyttäytyviä ukkoja kiinnosta.

Vierailija
24/28 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse ei ole mitenkään "ihmeellinen", ylimääräistä löytyy, asui 30 vuotiaana vielä vanhemmillaan ja on laiska kuin mikä. Rakastan kuitenkin häntä, joten en tajua miksi jatkuvasti lyttää minua kun en itse ikinä huomauttanut hänen puutoksistaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Ei ole vastaavaa kokemusta, mutta voisitko kertoa, mitä tarkoitat, kun sanot että rakastat miestäsi? 

Minä nimittän jättäisin moisen oitis. Parempi sinkkuna kuin jatkuvaa mollaamista kuunnellen. Nuolkoon itse haavansa, jos yksin jääminen sattuu. Vai sitäkö se sinun "rakastamisesi" on, että pelkäät tuottaa miehelle pienintäkään kipua? 

Eikös se olisi rakastavaa miestä kohtaan päästää hänet vapaaksi sellaisesta hirvittävästä rumiluksesta mitä itse hänen mielestään ilmeisesti olet?

Oletko kysynyt mieheltä, miksi hän sitten ei jätä sinua kun olet niin kertakaikkisen ruma?

On teillä kummallisen kuuloinen suhde, kumpikin tyytyy huonoon. Mies rumaan, sinä törppöön.

Vierailija
25/28 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto tai harhainen käsitys omasta tasosta suhteessa muihin. Jos sanot, että "lähdenpä tästä nostelemaan, jos et arvosta", niin huonolla itsetunnolla varustettu saa vahvistusta alemmuudelleen ja alkaa marttyroimaan. Omasta tasostaan harhainen uskoo löytävänsä parempaa. Kummasta luulet olevan kyse.

Komppaus tälle. Jos on kolmikymppiseksi asunut vanhemmillaan ja laiska, veikkaan että on hemmoteltu kakara, jolla luultavasti harhainen käsitys omasta tasostaan. Olettaa, että kaikki tulee hänelle täydellisenä.  Tietysti voi myös hävetä mammanpoika-historiaansa.

Joka tapauksessa jotakin vikaa on miehen asenteissa, ja ne on hänen itsensä selvitettävä. Ei ole asia, joka ajan mukaan itsekseen häviää. 

Vierailija
26/28 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin on. Hänen  mielestään en ole tarpeeksi fiksu. onnea. olen maksanut hänen maksujaan, tyhmät varmaan maksaa?  

Vierailija
27/28 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei ainakaan rakasta sua. Ei tippaakaan.

Sinuna mä eroaisin moisesta luuserista. Sä tulet löytämään todellakin oikean miehen, joka arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa sua.

Joo ei ilmeisesti. En tajua miksei itse vaan ole eronnut kun olen kuulemma niin ällöttävä ja ruma. Kaikkeni olen tehnyt tuon miehen eteen, joten olisi edes voinut vaan erota ja jättää haukut vähemmälle...

Ap

Mikä  puute sun itsetunnossa on mikä saa sut katsomaan moista käytöstä? Minkä  takia sä teet kaikkes moisen moukan takia, ootko tyhmä?

Nyt oma kämppä hakuseen ja heti!

Vierailija
28/28 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poutapäivää kirjoitti:

Nyt ainakin on. Hänen  mielestään en ole tarpeeksi fiksu. onnea. olen maksanut hänen maksujaan, tyhmät varmaan maksaa?  

Nimenomaan, tyhmät maksaa. Lakkaa olemasta tyhmä.