Se tunne, kun tajuat olevasi pelkkä pee vieraalle miehelle

Vierailija

Ensin sitä ajattelee olevansa maailman ihanin ja haluttavin jne. Kunnes tulee hetki jolloin tajuaa missä valheessa elää, sekä sen että ei voi koskaan olla yhtään enempää kuin pelkkä toosa.

Helvetin valaiseva hetki!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Joskus kestää tajuta. Nykyisin vaan säälittää pari naispuolista kaveria, jotka selkeästi käyvät myös hitaalla eivätkä tajua olevansa niille palvomilleen miehille arvottomia tusinapilluja muiden joukossa..

Vierailija

I feel you! Kaiken paskan lisäksi sain vielä taudin kiitokseksi. :(

Toivottavasti oma eukkonsa on tajunnut mennä testeihin mua fb:ssä yksärillä huoriteltuaan. (Mulle tää tyyppi väitti olevansa sinkku).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole käynyt mulle KOSKAAN, koska jaan vain parisuhteissa tai yhdenillan panoissa.

Ikävä kertoa sinulle totuus tätä kautta, mutta osa miehistä seurustelee vain saadakseen vakipillua.

Vierailija

Ja miten vieraalle miehelle? Jos on intiimisti sillai, niin ei kai se ihan vieras ole? Vai jaetaanko sitä persausta jokaiselle, joka pyytää? En vaan tajua. Miksei voi tutustua ensin?

Vierailija

Mua taas huvittaa se kun pimpan perässä olevat miehet käyttää tällaisia repliikkejä kuin "olet niin mielenkiintoinen", "olet ihminen jonka kanssa ois hyvä elää", "oon todella ihastunut", "haluun sut omaksi" jne. Usein tulee sanottua kiitos ja mielessään ajattelee, että pillua sinäkin vain olet vailla. Kaikki on teatteria ja tietyt vuorosanat kuuluu sanoa. Sitä olen miettinyt että kai tuollainen toimii, kun sitä niin paljon käytetään.

Sitä olen myös ihmetellyt, kun seksisuhteissa miehet on jankuttaneet kuinka tämä on vain seksisuhde. Kun nainen on samaa mieltä, sitä ei uskota. Sitten jossain vaiheessa miehet vetää kilarit, kun naista ei kiinnosta nähdä muuten. Näin on pari kertaa käynyt. riitaan on pitänyt homma päättää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat