Missä asennossa miehesi saa suihinoton?

Vierailija

Selällään vai miten mies itse toivoo?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei missään, en ota sitä poskeen mistään hinnasta

Ai vaimoni on täällä. Moi.
Päätin juuri etten minäkään enää nuole sinua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään, en ota sitä poskeen mistään hinnasta

Ai vaimoni on täällä. Moi.
Päätin juuri etten minäkään enää nuole sinua.

Niin,miksi v****** nuolisit ämmää, joka ei ota suihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
69 ei koskaan, siinä kumpikaan ei voi keskittyä. Joko on selällään tai seisten.

Tästä olen samaa mieltä, kuusysissä ei voi keskyttyä antamiseen, eikä saamiseen, joten ei harrasteta meilläkään, kokeiltu on. Mun mielestä mies selällään on hankalin asento, niska tulee helposti kipeäksi enkä saa mulkkua niin syvälle kurkkuuni kuin haluaisin. Toki teen sitä silti aina välillä, mutta jos mä saan päättää, niin joko mies seisaallaan, minä polvillani, tai sitten minä selälläni, ja mies puoliksi istuu päälläni ja nai suuhun. Sillon uppoaa ihan juurta myöten nieluun :)

Nainen 34

Vierailija

Ihan siinä asennossa, missä mies milloinkin haluaa ja eipä sen tarvitse juuri itse toimitusta toivoa, vaan hakeudun mielelläni siihen itse.

Anton

Vaimo selällään ja nain suuhun. Välillä 69 myös. Sitä asento tässäkin ketjussa haukuttu. Makuasioita, mielestäni parasta on kun saa nauttia ja tehdä nautintoa yhtäaikaa.

Vierailija

Mies istuu sängyn, sohvan tai tuolin reunalla, nainen polvillaan edessä. Se on paras, helpoin ja kiihottavin asento...

En naisena kestä ottaa suihin makaavalta mieheltä. Paitsi raskasta, niin makaava mies ei kiihota.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat