Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielestäsi normaalia asiaa joku ihminen on kauhistellut?

Vierailija
05.12.2015 |

Entinen työkaverini ei voinut uskoa todeksi, että kävin kävelylenkeillä normaaleissa arkivaatteissa. Hänen mukaansa kyseessä oli jonkun sortin terveysriski, koska "ne eivät ole tarkoitettu liikuntaan eivätkä hengitä lainkaan".

Toinen työkaveri ei enää puhunut minulle saatuaan tietää lapseni kaksiosaisesta etunimestä. Niitä ei kuulemma anneta enää nykypäivänä, koska kaksiosaisen etunimen omaavia lapsia kiusataan koulussa. Tiuskaisipa tyyppi vielä, että jopa homovanhemmat osaisivat antaa lapselleen paremman nimen.

Eräs bussikuski järkyttyi siitä, että en säilyttänyt paria kolikkoa lompakossa vaan kaivoin ne taskusta. "Etkö ole tietoinen taskuvarkaista. Ne perkeleet syövät teikäläisiä aamupalaksi!" Täytyy myöntää, että tuo kommentti lähinnä piristi päivää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että nukun alasti enkä vaihda joka päivä lakanoita. Kuulemma epähygieenistä kun petivaatteet ovat heti jossain pimppi- ja pyllyröhnässä, jos ei ole housuja jalassa :D

No onhan se nyt epähygieenistä. Ethän sä vessastakaan lähde persettä pyyhkimättä... Hyi helvetti!

Nyt kyllä meni tuo vertaus aivan ohi minultakin.

Toisekseen, mitä hemmetin väliä sillä on jos "pöpöistää" oman sänkynsä, missä ei muut möyri? Kyllähän ihmiset laittavat monena päivänä peräkkäin samat farkutkin, joihin on hiertynyt varmasti niitä vessapöpöjä. Onko sekin ällöä?

Vierailija
22/40 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaani pukea rintaliivit niin, että suljen hakaset selän takana. Tämä tulee kuulemma altistamaan olkapäävaivoille myöhemmin.

Miten ne sitten pitaisi laittaa paalle? Koko elamani olen tehnyt noin, ei ole olkapaavaivoja, varpaissa on kylla vikaa. t. mummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöllä oli kuollut sukulainen. Pomo oli vain halannut häntä. Ei sanonut "otan osaa". Tuollainen surunvalittelu ei ole oikeanlainen. Kuuluu sanoa"otan osaa".

Vierailija
24/40 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asui yksin puoli vuotta ulkomailla työprojektin vuoksi ja minä Suomessa kahden pienen lapsen kanssa. Siinä riitti eräällä sukulaisperheellä kauhistelemista.

Vierailija
25/40 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaverini ei voinut uskoa todeksi, että kävin kävelylenkeillä normaaleissa arkivaatteissa. Hänen mukaansa kyseessä oli jonkun sortin terveysriski, koska "ne eivät ole tarkoitettu liikuntaan eivätkä hengitä lainkaan".

Toinen työkaveri ei enää puhunut minulle saatuaan tietää lapseni kaksiosaisesta etunimestä. Niitä ei kuulemma anneta enää nykypäivänä, koska kaksiosaisen etunimen omaavia lapsia kiusataan koulussa. Tiuskaisipa tyyppi vielä, että jopa homovanhemmat osaisivat antaa lapselleen paremman nimen.

Eräs bussikuski järkyttyi siitä, että en säilyttänyt paria kolikkoa lompakossa vaan kaivoin ne taskusta. "Etkö ole tietoinen taskuvarkaista. Ne perkeleet syövät teikäläisiä aamupalaksi!" Täytyy myöntää, että tuo kommentti lähinnä piristi päivää.

Missä sä asut?!

Vierailija
26/40 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta pesen aamutakkiani saannollisesti. "Kun sitahan vain pidetaan suihkun jalkeen kun on puhdas, ei sita tarvitse pesta kuin kerran vuodessa. Jos muistaa."

Vierailija
27/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettiin lasten kanssa mun vanhempien luo viikonlopuksi, kun miehen kavereita tuli kylään. Tämä tulkittiin jotenkin niin, että äiti ja lapset joutuu lähtemään ryyppyporukkaa pakoon.. Ihan vapaaehtoisesti häivyttiin, että saavat rauhassa olla (ja vaikka ryypätäkin, hui kauhia!) kun onnistuivat kokoontumaan isommalla porukalla ekan kerran vuosiin..

Vierailija
28/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi sukulaiseni kauhisteli sitä etten siivoa lauantaiaamuisin. Kuulemma lauantai on oikea päivä siivota. Mulla on lauantaisin muutakin tekemistä.

Vierailija
29/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siirsin lattialla olevaa kynää kengällä saadakseni sen lähemmäksi. Yksi nipottaja kauhisteli, että hyi kun likaisella kengällä siirrät sitä. Pöh. Siinä lattialla on varmasti monet ihmiset talsineet aivan yhtä likaisilla kengillä, joten mitä väliä....

Vierailija
30/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaani pukea rintaliivit niin, että suljen hakaset selän takana. Tämä tulee kuulemma altistamaan olkapäävaivoille myöhemmin.

Miten ne sitten pitaisi laittaa paalle? Koko elamani olen tehnyt noin, ei ole olkapaavaivoja, varpaissa on kylla vikaa. t. mummo

Jotkut pukee niin, että laittavat hakaset kiinni edessä ja kiepsauttavat ne sitten oikein päin. Mielestäni tuo tapa näyttää tyhmältä.

Vierailija
31/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen kesällä paljain jaloin niin paljon kuin voin. En kaupungilla mutta esim. junalta kotiin kilometrin matkan kävelytietä asvaltilla. Naapuri kauhisteli ja piti huurupäänä. Siis mikä on sen ihanampaa kuin kesällä avojaloin kävely nurmikolla, hiekkarannalla, mökkipolulla...

Vierailija
32/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti järkyttyi kun otin opintolainaa.

Oisit myyny mieluumin persettä, on kuulemma ihan ok nykyään.

Vierailija
33/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen kesällä paljain jaloin niin paljon kuin voin. En kaupungilla mutta esim. junalta kotiin kilometrin matkan kävelytietä asvaltilla. Naapuri kauhisteli ja piti huurupäänä. Siis mikä on sen ihanampaa kuin kesällä avojaloin kävely nurmikolla, hiekkarannalla, mökkipolulla...

Ja se on erittäin terveellistä jaloille ja koko kropalle. Hiekkatiellä kävely on kuin hierontaa. Muutenkin jalka saa luontevammin eri asentoja, näin pienetkin lihakset vahvistuvat paremmin kuin jalkaa aina tavalla tai toisella tukevassa kengässä. 

Minäkin kuljen aina kuin vain voin ja saan kyllä katseita ja hämmästelyjä. Ehkä siksikin, etten ole aivan nuori (yli 50-vuotias). Ehkä nuoria ei niin katsota?

Vierailija
34/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten säilytä jotain "puolipitoisia" vaatteita erillään puhtaista vaan pistän samaan vaatehuoneeseen. Jos on niin likaiser vaatteet että niistä tarttuu jotain paskaa puhtaisiin, niin en niitä halua päällenikään enää pukea vaan pistän pesuun. Likaiset työhousut kyllä säilytän erikseen, kun niitä ei viitsi koko ajan pestä.

Vierailija
35/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ettei mulla ole yhtä ja tiettyä siivouspäivää, enkä kerää kaikenmaailman kauppakuitteja vuodeksi talteen... "No oon kyllä aina tiennyt että minä se meistä järjestelmällisempi ja fiksumpi olen." :D ok.

Vierailija
36/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käytä talouspaperia ja sekös anoppia kauhistuttaa. Rääkyy joka kerta että "vooivoii eikö teillä ole varaa ostaa edes TALOUSPAPERIA, minä voin teille ryysyläisille sitä ostaa vaikka kaksi pakettia!".

Meillä on kestorätit käytössä, ne vaihdetaan puhtaisiin joka päivä, enkä keksi talouspaperille yhtään mitään käyttötarkoitusta. Ja joo, olis kyllä varaa ostaa sitä perhanan paperia :D

Vierailija
37/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ei käy enään lenkkisaunassa, kun kerroin olevani runkkuringin jäsen. Ei mikään iso häviö, mutta naurattaa vaan.

Vierailija
38/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itselleni kaurapuuron maitoon. Olisi pitänyt tehdä veteen. Maitoon tehtyä syötetään vain lapsille. Näin tuumi eräs vanhempi sukulaisnainen ja jaksoi pitkään hämmästellä asiaa.

Vierailija
39/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä paljain jaloin kävelijöitä lähtökohtaisesti outoina, mutta sattuu olemaan niin, että kaikki tuntemani ovat ns.huruja. Itse en valitettavasti voi pitkiä matkoja ilman kenkiä kävellä, koska tarvitsen tukipohjalliset. Eipä tosin täällä kaupungissa muutenkaan olis kannattavaa. :)

Vierailija
40/40 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole autoa. Tätä oudoksuttiin jo silloin, kun asuttiin miehen kanssa kaksin. Nyt kun on tullut kaksi lastakin, niin tietyt ihmiset jaksaa aina sitä "eikö teillä VIELÄKÄÄN ole autoa?", "no millon ajattelitte laittaa auton?", "kyllä se elämää helpottaisi, jos olis auto."