Bakteerivaginoosi vai sukupuolitauti?

yhmamma

Harrastin seksiä vieraan miehen kanssa n. 3vko sitten, käytettiin kondomia mutta harrastettiin myös suuseksiä ilman suojaa sekä tietysti miehen sormet kävi mun sisällä. Tästä meni muutama päivä niin alkoi kutittamaan ihan emättimen suulta ja sen ympäriltä, sitten tuli kuukautiset ja vaiva helpotti lähes kokonaan, mutta menkkojen jälkeen kutina taas tuli, myös virtsaaminen välillä vähän kirvelee ja valkovuoto on harmahtavaa & haisee imelälle ja kalalle.

Voiko kyseessä olla joku sukupuolitauti vai onko mulla vaan joku tulehdus? Tänään on kutissu vaan kerran tai kaks kun oon ollu ilman pikkuhousunsuojaa, muuten on kutissu muutamaan otteeseen päivän aikana n. 30min-h kerrallaan.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
peskää ne bakteerivaginanne

Ei nää eukot pese, ne vaan jakaa sitä ventovieraille miehille, niinkuin tämäkin....

Vierailija

Kysyin heiluriltani niin sinulla on sukupuolitauti, klamydia ilmeisesti. 

Varmemman vastauksen saat gyneltä, et keskustelupalstalta.

Vierailija

Olet astumassa satuuaisseksin iloihin. Onneksi olkoon. Loppuelämäsi saa noita kärsiä. Ota herpes koe ainkin. Sulla on myös HIV. Oliko den arvoista? Itku pitkästä ilosta.

Vierailija

Heh, ikää 18v ja oli eka kerta kun edes seksiä harrastin, olin nähny kerran aikasemmin ja oli ihan sovittu juttu kun kolmisen kk ollu sinkkuna niin piti saada joku edes yhdeksi yöksi viereen, alkuun ei ollu tarkotus harrastaa seksia mutta halut vaan vei mukana. :)

Ja 5&6, mä kyllä osaan pestä intiimialueeni, teidän ei sitä tarvii murehtia. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat