Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syö kaiken

Vierailija
05.12.2015 |

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Mies on kauhea syöppö, joskin vain tiettyjen asioiden suhteen. Myös yösyöminen on ongelma, joskin tämä on ratkaistu sillä että keittiön ovi laitetaan lukkoon yöksi ja piilotan avaimen (radikaalia joo tiedän). Mies on ok asian kanssa. Kuitenkin esimerkiksi eilen ostettu sämpyläpussi on nyt tyhjä, itse söin yhden ja mies yhdeksän. Mies on normaalipainoinen mutta itseä ärsyttää tämä ihan suunnattomasti sillä olen kärsinyt syömishäiriöstä ja edelleen mulle on tosi tärkeää suunnitella syömiset.

Asiasta on puhuttu mutta aina sama virsi "ostan huomenna uuden pussin". No kauheasti auttaa kun itse saan ehkä siitä pussista yhden ennen kuin se on tyhjä.. Muut ruoat jotka aiheuttaa saman on esimerkiksi leikkeleet ja riisikakut. Hedelmät, vihannekset ja ruisleipä säilyy kyllä. Jos aion tehdä nakkikeittoa, ei voi nakkipakettia ostaa kuin korkeintaan edellisenä päivänä ja silloinkin on ihme jos se säilyy.

En haluaisi koko ajan saarnata asiasta sillä en omalla toiminnallani halua aiheuttaa miehelleni syömishäiriötä (en kyllä tiedä onko tuo jonkin sortin syömishäiriö). Ehdotuksia, mitä tehdä?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta ;D

Vierailija
62/142 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, mä en ainakaan tuollaista jatkuvaa mässyttelyä katsoisi. Varsinkin jos eivät edes selvää pyyntöä osaa kunnioittaa.

Mun exäni ongelma oli lähinnä se, että hän joi maitoa kuin vasikka ja sitten niitä saatanan painavia tölkkejä sai raahata joka kauppareissulta kotiin litratolkulla, vaikka itse en edes käytä maitotuotteita. Lopulta se onneksi vähän väheni kun mä sanoin, että hän itse maksaa ja hakee sen mitä haluaa, mutta että minä en niitä enää jääkaappiin toimita.

Jos mies on muuten hyvä niin ei kai tuollaisen takia eroakaan? Seuraavassa olisi sitten omat omituisuutensa.

Vaikea uskoa että tuo kyvyttömyys ottaa toista huomioon rajoittuisi ainoastaan maitotölkkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa enemmän ruokaa. Esim. yhden nakkipakkauksen sijaan kaksi jne. Miehelläsi on voimakas ruokahalu ja kulutus (jos kerran on normaalipainoinen) – ette pärjää noin vähällä. Tai siis miehesi ei pärjää.

Vierailija
64/142 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa enemmän ruokaa. Esim. yhden nakkipakkauksen sijaan kaksi jne. Miehelläsi on voimakas ruokahalu ja kulutus (jos kerran on normaalipainoinen) – ette pärjää noin vähällä. Tai siis miehesi ei pärjää.

Naisenko sitten pitäisi pärjätä niiden raskaiden ruokakassien kanssa? Joka päivä pitäisi käydä kaupassa kun kaikki tarvikkeet on syöty jääkaapista? Miehet saisivat hoitaa kaikki ruokaostokset, kun jaksavat kantaa paremmin ja syövät enemmän. Kuitenkin se on melkein aina nainen joka nuo hoitaa.

Vierailija
65/142 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisenko sitten pitäisi pärjätä niiden raskaiden ruokakassien kanssa? Joka päivä pitäisi käydä kaupassa kun kaikki tarvikkeet on syöty jääkaapista? Miehet saisivat hoitaa kaikki ruokaostokset, kun jaksavat kantaa paremmin ja syövät enemmän. Kuitenkin se on melkein aina nainen joka nuo hoitaa.

Ja jos tilanne on tuollainen kun yhdellä 10 suklaalevyn kanssa, onko ratkaisu rekkalastillinen nakkeja että saa sen yhden kastikkeen siitä tehtyä?

Vierailija
66/142 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö lihapiirakoita?

Vierailija
67/142 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lasten vanukkaat.

Vierailija
68/142 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta kaupasta terveellistä ap?

Vierailija
69/142 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ahmisi jos ostaisit jääkaapin täyteen terveellistä.

Vierailija
70/142 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Miksi olette tuollaisten ällömiesten kanssa?

Rastita vastaus raaputtamalla puukolla merkki valitsemaasi ruutuun:

[] Raha

[] Muna

Vierailija
71/142 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi voinut olla mielenkiintoinen keskustelu, mutta kun se ei ole totta.

Vierailija
72/142 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jääkaappiin laittaa lukitun lokeron?

Vierailija
73/142 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin välit poikki.

Vierailija
74/142 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kriisissä.

Vierailija
75/142 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kehitysvamma näillä vuosia vanhoja lankoja nostavilla on?

Vierailija
76/142 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten osta kaupasta kuin yksi sämpylä kerralla. Ostakoon mies itselleen mitä tahtoo.

Laitapa mies itse tekemään ruokaa. Mene itse lakkoon äläkä tee ruokaa ollenkaan. Jospa miehelle jonakin hyvänä päivänä valkenisi, että ruokaa varten pitää olla tarvikkeet.

Vierailija
77/142 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla nälissään kotona???

Vierailija
78/142 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy useammin kaupassa ap.

Vierailija
79/142 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat ruuat. Piste.

Ihmettelen kyllä miksi se nakkipaketti pitäisi olla ostettuna hyvissä ajoin.

Öh- käytkä sä kaupassa joka päivä. Minä ainakin käyn kaupassa n. 2 kertaa viikossa ja lähtökohta on, ettei aterioiden raaka-aineita syödä, vaikka ne olisikin syötävissä sellaisenaan. Nakkeja en käytä, mutta esim. jotku juustot on tarkoitettu ruuanlaittoon samoin kuin "rasvaiset" maidot. 

Toki tässä ei ole ollut meillä mitään ongelmaa. Lapsetkin tietävät, mitkä on välipalatuotteita ja mitkä eivät.

Vierailija
80/142 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostettiin 20 purkkia vanukasta. Mies söi 19 kpl päivässä.