Miksi jotkut ihmiset löytävät niin helposti uuden kumppanin?

Vierailija

Olen ihmetellyt ihmisiä, jotka tulevat jätetyksi ja löytävät uuden laastarisuhteen esimerkiksi jo seuraavalla viikolla.

Mistä he tämän suhteen löytävät?

Miten yhtäkkiä voi vain löytää jostain miehen?

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Tätä mäkin oon aina ihmetellyt! Esimerkki: olen vuosikausia seurannut kausiluontoisesti yhtä blogia, jota pitää syömishäiriötä sairastava ja omien sanojensa mukaan aika yksinäinen ja erokkoluonteinen nainen. Ja hänkin vaihtoi poikaystävää "lennosta".

Vierailija

Mä olen tällainen ihminen, koskaan ei ole tarvinnut olla yksin. Kumppani on löytynyt baarista, kaupasta, työpaikalta, kadulta, harrastuksista, opinnoista, bussista jne.

Ei se vaikeaa ole, silmät auki ja hymyä huuleen. Eikä pidä näyttää epäluuloiselta tai happamalta vaan olla avoin, ystävällinen ja oma itsensä. Vähän viallinen ja ehkä hukassa, niin herättää miehen suojeluvietin. Olen ihan tavallinen pottunokkainen perusPirkko.

Vierailija

Laastarisuhteesta ei kauheasti ole mitään hyötyä, yleensä se kuivuu yhtä nopeaa kun alkaa. Mulla muutama kerta löytynyt semmonen salaman nopeasti, jotain sattumaa kai että sattuu sellainen ihminen jonka kanssa natsaa. Nyt puoli vuotta sitten eronneena en halua mitään en ketään. Kaikesta oppii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tajua. Olen nyt sinkkuna kolmatta vuotta, enkä ole tavannut yhtään vakavasti kiinnostusta herättävää miestä.

Tässä se syy sitten tulkikin sanottua miksi suhdetta ei löydy. Ei tarvi ihmetellä enää.

Vierailija

Heillä ei ole tiukkoja vaatimuksia.

Eräskin 50 v mies on koko elämänsä ollut parisuhteessa, jotka ovat kestäneet 2-10 vuotta. Omien sanojensa mukaan jokainen nainen on ollut hyvin erilainen. Myös hänen nykyknen aviovaimonsa on täysin erilainen kuin aviovaimo 1 ja avovaimo. Ainoat yhdistävät tekijät näiden kolmen välillä on pituus (kaikki 173-177 cm) sekä tummuus (ei mitään blondeja).

Toki ihminen muuttu elämän varrella ja aina oppii tietämään lisää, mitä oikeasti haluaa. Tämä samainen mies sanoi kerran, että enää koskaan hän ei suostu olemaan parisuhteessa jossa syyllisestään syyttä. Tämä oli ainoa kriteeri.

Siis: ihminen, joka avoimesti hyväksyy erilaiset ulkonöt, luonteet ja heikkoudet, niin löytää helposti uuden. Tietysti oma luonne ja ulkonäkö pitää olla "helpot".

Ja tietysti, sitten pitää olla parisuhdeihminen. Että haluaa olla parisuhteessa eikä sinkku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen tällainen ihminen, koskaan ei ole tarvinnut olla yksin. Kumppani on löytynyt baarista, kaupasta, työpaikalta, kadulta, harrastuksista, opinnoista, bussista jne.

Ei se vaikeaa ole, silmät auki ja hymyä huuleen. Eikä pidä näyttää epäluuloiselta tai happamalta vaan olla avoin, ystävällinen ja oma itsensä. Vähän viallinen ja ehkä hukassa, niin herättää miehen suojeluvietin. Olen ihan tavallinen pottunokkainen perusPirkko.

Joo, kyllähän niitä löytyisi, mutta haluaako niitä? Vai oletko sä sellainen joka ottaa kenet tahansa, ettei vaan tarvitse olla yksin? En mä ainakaan ole sellainen joka ihastuu kaupassa ja bussissa satunnaisiin vastaantulijoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tajua. Olen nyt sinkkuna kolmatta vuotta, enkä ole tavannut yhtään vakavasti kiinnostusta herättävää miestä.

Epätoivo näkyy kauas ja aiheuttaa ahdistusta muissa. Vakava kiinnostus...pitää ensin antaa mahdollisuus kevyelle tutustumiselle!

Vierailija

7 kommentoi 4:n viestiä:

Tuo mies on avoimen näköinen. Kaikki mummot ja pultsarit juttelevat hänelle. Ja vauvat nauravat. Olen oikein ihmetellyt miksi, koska ei hän mitenkään hymyssä suin ole koskaan. Jokin avoimuus ja ystävällisyys kasvoilta paistaa.

Vierailija

Luulisin että heillä on samanlainen systeemi kuin joillain työnhakijoilla on, eli on jo valmiiksi katsottuna useita työpaikkoja joihin vaihtaa. Jonkunlainen rosteri tai rolodex täynnä satunnaisten ihmisten yhteystietoja. Jotkut ovat niin helvetin sosiaalisia että oikein puistattaa. Eikä osata olla yksin hetkeäkään; heikkoutta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat