Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset löytävät niin helposti uuden kumppanin?

Vierailija
05.12.2015 |

Olen ihmetellyt ihmisiä, jotka tulevat jätetyksi ja löytävät uuden laastarisuhteen esimerkiksi jo seuraavalla viikolla.

Mistä he tämän suhteen löytävät?

Miten yhtäkkiä voi vain löytää jostain miehen?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee naisia tarjolle koko ajan, niin sillä lailla niitä löytää. Kaverit myös hoitavat kontakteja minulle.

Esimerkit: Olin eron jälkeen baarissa ja yksi tyttö katseli pitkään. Minua ei oikeastaan huvittanut vielä käydä panemassa. No, kaverini kävi sitten puhemiehenä voitelemassa tytön loppuun. Ajattelin, että kerran sitä vain eletään ja kannoin tytön kotiin.

Toinen harrastuksesta tuttu neito tuli myös baarissa humalapäissään iholle ja siitä lähti hetken panosuhde.

Kolmas pelasi kanssani silmäpeliä eräässä tapahtumassa, joten kävin vaihtamassa yhteystiedot. Etäisyyden vuoksi homma jäi seksiviestittelyn asteelle.

Neljännen olin tavannut aiemmin ja olin ollut heti aika myyty, vaikka seurustelin silloin. Ei siinä kuitenkaan mitään kevyttä juttelua kummempaa tapahtunut, kun molemmat olivat varattuja. Reilu vuosi tuon jälkeen yksi kaverini törmäsi tähän naiseen ja kertoi minun olevan vapaana ja välitti puhelinnumeromme ja sanoi minulle, että laita nyt ihmeessä viestiä. En ollut mitenkään siis pyytänyt häntä etsimään tuota naista tai mitään. Laitoin naiselle viestiä, ja meillä klikkasi aivan tajuttoman hyvin joka tasolla. Nyt seurustelemme.

Tälläkin hetkellä voisin sanoa kolme naista, joiden kanssa pääsisin varmasti harrastamaan seksiä ja useamman, jotka ovat silmäilleet siihen suuntaan, että onneaan voisi käydä yrittämässä.

Tällä lailla niitä tulee. Ihan oikeasti enemmän työtä vaatisi olla sinkkuna kuin suhteessa, kun seura tuntuu kelpaavan.

Vierailija
62/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aina yhtä merkillistä...

Miten lennosta voi aina löytyä uusi ja sitten toiset löydä mitään etsimälläkään :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti.

Jos olet hyvännäköinen nainen, iästä riippumatta, niin äijä löytyy just sillon ku haluat. Vakavaan tai kertalentoon.

Jos olet tavallisenkaan näkönen mies, puhumattakaan komea, jolla reilusti fyrkkaa ja kalliit kledjut, niin nainen löytyy millon vaan haluat. Ja vakavaan tai kertalentoon.

Joka muuta väittää, niin ei oo ihan vielä silmiään tähän maailmaan avannu.

Vierailija
64/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 jatkaa

Aina kun menee baariin, sieltä saisi seuraa. Aivan poikkeuksetta.

Vierailija
65/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäähän sitä jos kaikki kelpaa...

Vierailija
66/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt tuosta ole kiinni, että "kaikki kelpaa". Joillekin on vain tarjontaa enemmän kuin toisille.

Vierailija
67/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa vastaillaan erilaisiin asioihin. Baarituttavuudet tai niiden määrä on eri asia kuin oikean rakastavan parisuhteen saaminen.

Vierailija
68/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti.

Jos olet hyvännäköinen nainen, iästä riippumatta, niin äijä löytyy just sillon ku haluat. Vakavaan tai kertalentoon.

Jos olet tavallisenkaan näkönen mies, puhumattakaan komea, jolla reilusti fyrkkaa ja kalliit kledjut, niin nainen löytyy millon vaan haluat. Ja vakavaan tai kertalentoon.

Joka muuta väittää, niin ei oo ihan vielä silmiään tähän maailmaan avannu.

Ei tässä olekaan ongelmaa. Kyllä minullakin noita äijiä löytyy useampikin. Mutta ei parisuhdekelpoista. 

Vierailija
69/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäähän sitä jos ei ole mitään vaatimustasoa, kuka vaan kelpaa. Tuollaiset joilla on uusi kumppanin viikon kuluttua erosta pelkäävät kuollakseen yksinoloa. 

Vierailija
70/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt tuosta ole kiinni, että "kaikki kelpaa". Joillekin on vain tarjontaa enemmän kuin toisille.

Kyllä sitä tarjontaa on joo. Sanotaan suoraan että yli-tarjontaa. Mutta mulla on rima sen verran korkealla etten huoli ketä tahansa. Oon mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa joka ei oikeesti tee sellasta "jalat alta" vaikutelmaa. Sellasen kun on kokenut niin ei halua tyytyä vähempään.

Vierailija
71/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tarjontaa on joo. Sanotaan suoraan että yli-tarjontaa. Mutta mulla on rima sen verran korkealla etten huoli ketä tahansa. Oon mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa joka ei oikeesti tee sellasta "jalat alta" vaikutelmaa. Sellasen kun on kokenut niin ei halua tyytyä vähempään.

Samaa mieltä! Tällainen on sellaista jota itse haen ja toivon

Vierailija
72/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin sattuu vain parempi tuuri kuin toisille. Mukavat, hymyilevät ja menevät ihmiset luovat helpommin uusia tuttavuuksia kuin muut.

Itse vaihdoin puolisoa "lennossa". Kuukauden verran olin ollut sinkkuna, ja olin päättänyt sellaisena pysyä, mutta minkäs teit kun tapasit työpaikan kesäjuhlissa mahtavan miehen. Flirttiä riitti, mutta jos meidän treffailu olisi ollut pelkästään miehen aloitteen varassa, niin me ei oltaisi koskaan päädytty tapaamaan toisiamme työpaikan ulkopuolella. Minä tein aloitteen ja pyysin miestä ulos.

Uuden puolison löytymistä helpottaa siis se menevyys ja jos olet onnekas, niin tuuri on myös mukanasi. Tuurilla tarkoitetaan siis sitä, että tapaat sen itseäsi kiinnostavan miehen JA hän kiinnostuu myös sinusta JA on vapaa. Mun mielestä sanonta "sille kelpaa kaikki" on melko rumasti sanottu, koska tosiasiassa hyvin harvalle kelpaa. Mutta jos et koskaan käy missään, et ole olemukseltasi helposti lähestyttävä etkä lähesty muita, niin miten ihmeessä koskaan tapaisitkaan ketään?

Mä käyn esimerkiksi seinäkiipeilemässä ja boulderoimassa ja lähes joka kerta tutustun uusiin ihmisiin ja vaihdan muutaman sanan (small talkia). Osa näistä juttukavereista on miehiä, ja osa näistä miehistä on myös sinkkuja. Jos olisin vapaa, niin varmasti joku näistä miehistä voisi herättää mun mielenkiinnon, ja jos kiinnostus vaikuttaa molemminpuoliselta niin voisin tehdä aloitteen tai toivoa, että toinen tekee.

Vierailija
73/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
74/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ulkonäköä, sosiaalinen jne törmää helposti miehiin ja tarjouksiin, joista valita

Vierailija
75/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on valtaa. Uskokaa ny!

Vierailija
76/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pitää näyttää hyvältä ja kalliilta, ei halvalta.

Vierailija
77/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille kelpaa kuka vaan kunhan löytyy joku ettei tarvitse olla yksin. Säälittäviä reppanoita jotka eivät pärjää yksin. T. Katkera 28 v ikisinkku

Vierailija
78/92 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mietin ysäväpariskunta erosi, nainen ollut sinkkuna , miehellä jo eron jälkeen 1 avoliitto ja 1 tapailusuhde ja nyt uusi avoliitto, erosta vuosi

Vierailija
79/92 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu mies on aina erojen jälkeen ihan koko ajan hakenut uutta puolisoa, viestittelee naisille instassa, tapailee, ja rakastuu ensimmäiseen jotka hänet haluaa ... erittäin vaikea lapsuus. ensin on aivan ihana puolisoileen jonka jälkeen muutuuu. kaikki eksät ihan pask... suheen jälkeen

Vierailija
80/92 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tarkemmin, mistä löydätte näitä miehiä. Baarista, Facebookista, mistä?

No hyvänen aika, tuosta paikkakunnan ainoasta tanssiravintolasta tietysti. Ei mitään ongelmaa.