Kysykää mitä vaan patologiselta valehtelijalta
Kommentit (18)
Miksi minä puhun niin totta kuin ikinä pystyn?
Vierailija kirjoitti:
Valehteletko nyt?
Ehdottomasti ehkä
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä puhun niin totta kuin ikinä pystyn?
En voi kertoa sitä.
Et varmaan koskaan fistaa peppuasi. Vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä se on.
Eli valehtelet taas.
Mistä kumpuaa tarpeesi jatkuvaan valehteluun, oletko koskaan miettinyt? Ehkä syy saattaisi löytyä peilistä, tosin siinä on se hankaluus, että pitäisi osata katsoa rehellisesti tarpeeksi syvälle sinne peiliin..... Vaikein sana tässä instanssissa lienee tuo rehellisyys. Kun jatkuvasti kusettaa muita niin ajan saatossa oppii huomaamattaan kusettamaan myös itseään, joka onkin loppupeleissä paljon pahempi juttu kuin muiden kusettaminen.
Kuinka paljon valehtelet keskimäärin viikossa? Kerran, muutaman kerran vai paljon?
Olenko haluttava naisten silmissä, vai tavoittelevatko vain rahojani?
M45
Mulla tuli toi aivokalvontulehdus yhtäkkiä niin en nyt jaksa vastailla enää teidän kydymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli toi aivokalvontulehdus yhtäkkiä niin en nyt jaksa vastailla enää teidän kydymyksiin.
Okei ota vähemmän alkoa next time
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kello on?
87 tuntia yli 97 minuutin.
Olet selvästikin kateellinen ihminen, jolla on vaikeuksia hyväksyä reaalimaailmaa eli empiiristä todellisuutta sellaisenaan kuin se tosiasiallisesti ilmenee.
Reaalimaailmassa on paljon asioita, jotka voivat herättää kateutta, ja täten johtaa reaalimaailman kieltämiseen ja valheellisen maailman hyväksymiseen.
Kateus on valheesi pohja ja perusta.
Valehteletko nyt?