Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, menkka pilleri asiaa :(

Vierailija

Elikkä oon jouluna kylpylä lomalla ja en halua menkkoja sen ajalle. Syön pillereitä toista vuotta. Edellinen tyhjennysvuoto oli kamalan pieni vaikka söin 3kk putkeen pillereitä.

Kannattaako mulla pitää vielä pilleri tauko ennen lomaa eli silleen että olisin 14pilleriä syönyt edellisestä taukoviikosta ja pitäisin tauon ja tulis tyhjennys vuoto?
Normaalisti syön 2-3 laattaa aina putkeen. Nyt epäilyttää että tulis menkat pillereistä huolimatta kesken laatan tai laattojen kun edelliset menkat oli niin pienet. (normaalisti vuoden kuin hana)
Vai syönkö vaan normaalisti pari laattaa putkeen?

Meliane pilleri on kyseessä.

Vai meneekö mulla jotenki nyt hormonit yms sekasin jos pidän nyt liian aikaisin tauko viikon?

Mitä tässä kannattaa tehdä?
Rinnat kipeänä niinku menkat olis ja valovuotoa :( vaikka pilleri tuosta vasta 10pv...

Mitä mä teen

Ulkomaille kiva lähtä kylpylään jos vuotaa nii loma pilalla

Kommentit (5)

Vierailija

Mä teen aina niin, että annan edellisen tai sitä edellisen ennen lomaa tai jotain tapahtumaa, menkkojen tulla.
Inhoan menkkoja, saati sitten lomalla tai jossain hauskaa pitämässä pitäisi raahata mukana tamponeja ja siteitä ja juosta vessassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä teen aina niin, että annan edellisen tai sitä edellisen ennen lomaa tai jotain tapahtumaa, menkkojen tulla.
Inhoan menkkoja, saati sitten lomalla tai jossain hauskaa pitämässä pitäisi raahata mukana tamponeja ja siteitä ja juosta vessassa.

Mulla just oli ne 3laatan jälkeiset menkat mutta todella pienet :( niin huolettaa..lomalla just vaihtuis pilleri laatta toiseen

Onkohan kova riski saada nyt välivuotoa kun edellinen tauko viikkon menkat oli niin pienet

Melianet ei oo aijemmin välivuotoa tän 13kk aikana antanut

Vierailija

Kannattaako pitää 14 pillerin jälkeen tauko viikko? Vai sekoittaa se jotain hormoneja tms? 21 pv oon syöny pillereitä just joululomalla.

Miten itse tekisit?

25-28pv pillereitä joululomalla

Edellinen 3kk pillereiden syönnin jälkeinen vuoto oli minimaalista

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat