Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni on sekaisin

Vierailija

Eli siis.. Seurustelin poikaystäväni kanssa 2 vuotta. Suhteen alussa näimme suht. useasti ja poikaystäväni kertoi aina kuinka täydellinen olen ja kuinka kukaan ei voi olla yhtä upea kuin minä. No sitten hän muutti toiselle paikkakunnalle ja emme nähneet melkeinpä koskaan. Ehkä kerran kuukudessa. Poikaystäväni oli todella epävarma itsestään ja minä olen todella itsevarma, joten jostakin syystä minulla meni hermo tähän täydellisyyteni jankkaamiseen. Se oli ärsyttävää. Aiemmin olin aina laitellut viestien perään sydämiä yms, mutta kun hän aina kertoi täydellisyyttäni, niin en jaksanut sitä ja lopetin sydämien laiton ja aloin vastailemaan vain lyhyesti. Hän tietenkin kysyi, että miksi en laita sydämiä yms. Vastasin, että en jaksa kun se vie aikaa (hieno selitys..) Olisin halunnut erota hänestä jo aikoja sitten, mutta en kehdannut, koska hän oli kertonut, että olen hänen elämänsä ja hän tappaa itsensä jos eroan. No pari päivää sitten hän soitti minulle ja kertoi, että olisi parempi olla jatkamatta suhdetta, koska emme näe juuri koskaan. Minä sanoin, että olen samaa mieltä. Sovimme kuitenkin, että pysymme ystävinä. Tänään hän soitti itkien ja sanoi, että haluaa jatkaa kanssani, vaikka emme näkisikään. Sanoin hänelle, että on parempi jatkaa ystävinä ja hän sanoi, että nyt hänen elämässään ei ole mitään. Minua vain ärsyttää, että miksi hän on voinut erota minusta, mutt nyt hänellä ei olekkaan elämässään mitään. Oli pakko avautua. Poikaystäväni on luuseri.

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat