Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salapenkojat; parhaat löydöksenne? (ei moralisoijille)

Vierailija
05.12.2015 |

Eli kysymys teille, ketkä kuulutte myös tähän porukkaan joka penkoo ja tutkiskelee paikkoja salaa kyläillessä, kertokaa kutkuttavista löydöksistänne? Moralisoijat, tiedän mielipiteenne ei ole tervetullut, kiitos.

Omia löydöksiäni:
Merkintä parisuhdeterapia-käynnistä kalenterissa "täydellisen" parin kotona.
Mielialalääke vessan kaapissa työkaverilla..
Useampi alkon kuitti paperiroskiksessa (halpaa väkevää viinaa!), raitis perhe.
Liukuvoide yksinasuvan naisen yöpöydässä.

Mainitkaa siis löytö ja löytöpaikka.

Kommentit (277)

Vierailija
1/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran kiesus.... En tongi kenenkään roskiksia tai kaappeja, koska minua ei kiinnosta. Toivottavasti et kuulu omaan tuttavapiiriini.  Onko sulla omaa elämää? Ja viis välitän ettei "moralisoijat" saa kirjoittaa ketjuusi, kirjoitinpa kumminkin.

Vierailija
2/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla moralisoija ymmärtääkseen että toisten kotona ei todellakaan pengota eikä tutkita yksityisasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 50 tonnia käteistä kirjahyllyn laatikossa ihan normaalin ja vaatimattoman oloisen naispuolisen tuttuni kotona.

Vierailija
4/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole moralisointia vaan kysymys. Miten mun pitää piilottaa mun lääkkeet, että salapenkojat eivät löydä niitä? Nimittäin vähän ahistaa tuo, jos vaikka joku etäisempi tuttava löytäisi mun pillerit, tekisi niistä omat päätelmänsä ja juoruilisi eteenpäin.

Vierailija
5/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näitä sekopäitä ei ole muita kuin ap.

Vierailija
6/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on satamäärin marmorikuulia sullottuna kylpyhuoneen "lääkekaappiin". Tietääpähän ketä ei tarvitse kutsua kylään uudelleen ;)

Vierailija
7/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin itse teosta tavatulle ap:lle pari litsaria, katkaisisin välit ja antaisin kaikkien tuttujen tietää, minkälainen ihminen on kyseessä.

Vierailija
8/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe noissa "mehevissä löydöissäsi" mitään erikoista.

Vierailija
9/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ehkä se pari on täydellinen juuri siksi että käy terapiassa ja hoitaa suhdettaan. Et voi tietää oliko ne viinat juotu itse vai käytetty esim leivontaan/johonkin juhliin. Ja raitis ei ole sama asia kuin absolutisti. Olisikohan sinunkin syytä hakea jokin lääkitys itsellesi? Yksinasuvallakin voi olla seksielämää, käsitätkö?

Summasumarum: mikä näissä "löydöissäsi" oli niin järisyttävää?

Ja ihan totta, ei ole asiallista eikä ihan tervettä tonkia ja tutkia asioita joita selvästikään ei ole ulkopuolisten silmille tarkoitettu.

Keskity tästedes Salkkareihin tms ettei tarvitse loukata lähimmäisiään. Loukkaavaa se on vaikka he eivät puuhistasi tietäisi - ja mitä jos ovatkin huomanneet, eikö yhtään hävetä? Sinulla on syytä hävetä, ei heillä.

Vierailija
10/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras löytöni on makuuhuoneen verholautaan piilotetun "riistakameran" kuva kaveristani tonkimassa yöpöydän laatikoita ja kaappeja. Kaveri ei tiennyt, että häntä kuvataan ja pari kuukautta myöhemmin esitin videon isomman kaveriporukan illanistujaisissa. Se oli todella hauskaa etenkin kun pari tuttua kertoi, että ovat jo pitempään epäilleet, että tämä kaveri varastaa heiltä.

Ja kyllä, meillä on selkeät tarrat, että asunnossa kameravalvonta. Kaveri ei voinut väittää, että ei tiennyt.

Vierailija
11/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näitä sekopäitä ei ole muita kuin ap.

Ei taida olla, ainakin tästä ketjusta päätellen.

Vierailija
12/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap sinin pitäisi alkaa elämään jotta oppisit että luettelamsi asiat eivät ole mitenkään kutkuttavia vaan ihan tavallisia. Ja jotta pääsisit pakkomielteestäsi elää muiden elämää.

Vierailija
13/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide, järisyttävää! Ap tervetuloa tutkimaan mun kaappeja, siellä on vähän enemmänkin.

Vierailija
14/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on satamäärin marmorikuulia sullottuna kylpyhuoneen "lääkekaappiin". Tietääpähän ketä ei tarvitse kutsua kylään uudelleen ;)

Ai eiks tiedän kaapista saa ottaa aspiriiniä tai laastaria?

Vierailija
15/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanohan vielä jotakin, nyt kun olet nähnyt mitä aloitukseesi on vastattu :)

Vierailija
16/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap menisin hyvin pian näyttämään päätä lääkärissä... Ensinnä, kukaan normaali ihminen ei vaan ole tollanen kyylä joka tonkii roskiksetkin ja toiseks, noi on ihan nornaaleja asioita ihmisten elämässä. Tää kaikki tarkoittanee vahvasti sitä että joku sun pääkopassas on kyllä selkeesti vialla.

Vierailija
17/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tapana olla kylässä noin oma-aloitteinen?

Vierailija
18/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo mutta yleensä kenenkään kaapeille ei mennä ilman lupaa.

Vierailija
19/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tapana olla kylässä noin oma-aloitteinen?

Mulla on aina mukana nuo, mutta jos joku etsis mun lääkekaapista mitä tarvitsee, niin se olis ihan ok.

Vierailija
20/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin påskaa viemäristä <3