Salapenkojat; parhaat löydöksenne? (ei moralisoijille)

Vierailija

Eli kysymys teille, ketkä kuulutte myös tähän porukkaan joka penkoo ja tutkiskelee paikkoja salaa kyläillessä, kertokaa kutkuttavista löydöksistänne? Moralisoijat, tiedän mielipiteenne ei ole tervetullut, kiitos.

Omia löydöksiäni:
Merkintä parisuhdeterapia-käynnistä kalenterissa "täydellisen" parin kotona.
Mielialalääke vessan kaapissa työkaverilla..
Useampi alkon kuitti paperiroskiksessa (halpaa väkevää viinaa!), raitis perhe.
Liukuvoide yksinasuvan naisen yöpöydässä.

Mainitkaa siis löytö ja löytöpaikka.

Sivut

Kommentit (277)

Vierailija

No voi herran kiesus.... En tongi kenenkään roskiksia tai kaappeja, koska minua ei kiinnosta. Toivottavasti et kuulu omaan tuttavapiiriini.  Onko sulla omaa elämää? Ja viis välitän ettei "moralisoijat" saa kirjoittaa ketjuusi, kirjoitinpa kumminkin.

Vierailija

Tämä ei ole moralisointia vaan kysymys. Miten mun pitää piilottaa mun lääkkeet, että salapenkojat eivät löydä niitä? Nimittäin vähän ahistaa tuo, jos vaikka joku etäisempi tuttava löytäisi mun pillerit, tekisi niistä omat päätelmänsä ja juoruilisi eteenpäin.

Vierailija

Minulla on satamäärin marmorikuulia sullottuna kylpyhuoneen "lääkekaappiin". Tietääpähän ketä ei tarvitse kutsua kylään uudelleen ;)

Vierailija

Antaisin itse teosta tavatulle ap:lle pari litsaria, katkaisisin välit ja antaisin kaikkien tuttujen tietää, minkälainen ihminen on kyseessä.

Vierailija

Ap: ehkä se pari on täydellinen juuri siksi että käy terapiassa ja hoitaa suhdettaan. Et voi tietää oliko ne viinat juotu itse vai käytetty esim leivontaan/johonkin juhliin. Ja raitis ei ole sama asia kuin absolutisti. Olisikohan sinunkin syytä hakea jokin lääkitys itsellesi? Yksinasuvallakin voi olla seksielämää, käsitätkö?

Summasumarum: mikä näissä "löydöissäsi" oli niin järisyttävää?

Ja ihan totta, ei ole asiallista eikä ihan tervettä tonkia ja tutkia asioita joita selvästikään ei ole ulkopuolisten silmille tarkoitettu.

Keskity tästedes Salkkareihin tms ettei tarvitse loukata lähimmäisiään. Loukkaavaa se on vaikka he eivät puuhistasi tietäisi - ja mitä jos ovatkin huomanneet, eikö yhtään hävetä? Sinulla on syytä hävetä, ei heillä.

Vierailija

Paras löytöni on makuuhuoneen verholautaan piilotetun "riistakameran" kuva kaveristani tonkimassa yöpöydän laatikoita ja kaappeja. Kaveri ei tiennyt, että häntä kuvataan ja pari kuukautta myöhemmin esitin videon isomman kaveriporukan illanistujaisissa. Se oli todella hauskaa etenkin kun pari tuttua kertoi, että ovat jo pitempään epäilleet, että tämä kaveri varastaa heiltä.

Ja kyllä, meillä on selkeät tarrat, että asunnossa kameravalvonta. Kaveri ei voinut väittää, että ei tiennyt.

Vierailija

Ehkä ap sinin pitäisi alkaa elämään jotta oppisit että luettelamsi asiat eivät ole mitenkään kutkuttavia vaan ihan tavallisia. Ja jotta pääsisit pakkomielteestäsi elää muiden elämää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on satamäärin marmorikuulia sullottuna kylpyhuoneen "lääkekaappiin". Tietääpähän ketä ei tarvitse kutsua kylään uudelleen ;)

Ai eiks tiedän kaapista saa ottaa aspiriiniä tai laastaria?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat