Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys teille, jotka olette saaneet lapsille joululahjoja lahjoitusten kautta!

Vierailija

Esimerkiksi Jouluapua-sivuston, Joulupuu-keräyksen, diakonian tai muun kautta. Kerrotteko lapsille, jos eivät enää usko joulupukkiin, että äiti ja isä ovat ostaneet lahjat? Vai kerrotteko rehellisesti mistä ne ovat tulleet?

Kommentit (7)

Vierailija

Kertoo vanhemmasta aika paljon jos on saanut köyhäinapuna lahjat ja kertoo lapselleen ostaneensa ne. On varmaan muistakin asioista elämässä rehellinen :)

Vierailija

Isompi tiesi että saa lahjan diakoniatyön kautta, kysyin häneltä itseltään lahjatoivetta. Pienempi uskoi joulupukkiin joten hänelle en selittänyt asiaa enempää.

Vierailija

Olen sanonut lapsille että maailmassa on vielä hyväsydämisiä ihmisiä jotka haluavat auttaa:) en ole tosin osannut vastata kun lapsi kysyy mikseivät kaikki auta..

Vierailija

Itse valehtelin ostaneeni. Kun 15v tyttö sai muovisen kissakorun ja korurasian samaa settiä, oli pakko kertoa. Seuraavana vuonna tuli myös keräyksen kautta, tytölle VS-hajuvesi ja korupussi - eihän siinä mitään, mutta kun on henkeen ja vereen poikatyttö ja kammoksuu kaikkia tuollaisia. Ostin sitten itse vanhemmalle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat