Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka olette saaneet lapsille joululahjoja lahjoitusten kautta!

Vierailija
05.12.2015 |

Esimerkiksi Jouluapua-sivuston, Joulupuu-keräyksen, diakonian tai muun kautta. Kerrotteko lapsille, jos eivät enää usko joulupukkiin, että äiti ja isä ovat ostaneet lahjat? Vai kerrotteko rehellisesti mistä ne ovat tulleet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa tämä...

Vierailija
2/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vanhemmasta aika paljon jos on saanut köyhäinapuna lahjat ja kertoo lapselleen ostaneensa ne. On varmaan muistakin asioista elämässä rehellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettu.

Vierailija
4/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi tiesi että saa lahjan diakoniatyön kautta, kysyin häneltä itseltään lahjatoivetta. Pienempi uskoi joulupukkiin joten hänelle en selittänyt asiaa enempää.

Vierailija
5/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut vaan että onpa kiva että seurakunta on myös halunnut antaa lapselle lahjan tmv. Eli totuuden

Vierailija
6/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut lapsille että maailmassa on vielä hyväsydämisiä ihmisiä jotka haluavat auttaa:) en ole tosin osannut vastata kun lapsi kysyy mikseivät kaikki auta..

Vierailija
7/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valehtelin ostaneeni. Kun 15v tyttö sai muovisen kissakorun ja korurasian samaa settiä, oli pakko kertoa. Seuraavana vuonna tuli myös keräyksen kautta, tytölle VS-hajuvesi ja korupussi - eihän siinä mitään, mutta kun on henkeen ja vereen poikatyttö ja kammoksuu kaikkia tuollaisia. Ostin sitten itse vanhemmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi