Nelikymppinen äitini pukeutuu kuin teinit :(

Vierailija

Miten saada kerrottua äidille kauniisti, että alkaisi pukeutumaan ikänsä mukaisesti? Äiti ostelee converseja ja skinnyjä ITSELLEEN, shoppailee nuortenvaateliikkeissä ja pukeutuu nuorekkaammin kuin minä 19 v, äiti kohta 40 v Hävettää!!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Miten hänen tulisi sinun mielestäsi pukeutua? Tätimäisemmin ? Minäkin viisikymppinen pukeudun vapaa-aikanani skinnyihin ja consseijon, tähän aikaan vuodesta nahkanilkkureihin. Töissä saa ihan tarpeeksi jakkupuvuista ja hillityistä mekoista ym.

Vierailija

Ap, olet itse vanhanaikainen, olisit hyvilläsi, että äitisi on nuorekas. Olen 45-vuotias ja pukeudun itsekin kuin äitisi. Meistä ei ikää huomaa. Lisäksi meikkaan ja laitan hiukseni joka ainoa päivä. Hyi, kuka haluaa olla tanttamainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nelikymppisten tulisi pukeutua?

http://www.moda.fi/lookbook-sti/angelika-housut/
mikä kysymys tuo oli :D vaikka esim. näin?? ootko koskaan nähnyt keski-ikäistä naista vaikka pankissa töissä tms.?

Pankissa nuoremmatkin pukeutuvat noin! Töissä pukudutaan työn vaatimalla tavalla, muuten asu tilanteen ja oman tyylin mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, olet itse vanhanaikainen, olisit hyvilläsi, että äitisi on nuorekas. Olen 45-vuotias ja pukeudun itsekin kuin äitisi. Meistä ei ikää huomaa. Lisäksi meikkaan ja laitan hiukseni joka ainoa päivä. Hyi, kuka haluaa olla tanttamainen.

ei ole kyse haluamisesta vaan siitä että tietyn ikäisenä jo ehkä PITÄISI...

t. (ei-ap) joka aikoo vanhana pukeutua iän mukaan eikä leikkiä nuorta

Vierailija

Todella monelle +40v sopii hyvin nuorekas pukeutumistyyli. En ymmärrä miksi pitäisi ruveta pukeutumaan tätimäisiin tantta-asuihin. Olen itse kolmekymppinen ja en todellakaan tule koskaan pukeutumaan tätityyliin.

Vierailija

aiotko itse ap pukeutua nelikymppisenä tuulipukuun ja halpahallien muodottomiin t-paitoihin? lakata meikkaamastakin kenties?

40 v ei ole ikäloppu vaikka teinistä se siltä saattaa tuntuakin !

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat