Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen äitini pukeutuu kuin teinit :(

Vierailija
05.12.2015 |

Miten saada kerrottua äidille kauniisti, että alkaisi pukeutumaan ikänsä mukaisesti? Äiti ostelee converseja ja skinnyjä ITSELLEEN, shoppailee nuortenvaateliikkeissä ja pukeutuu nuorekkaammin kuin minä 19 v, äiti kohta 40 v Hävettää!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Converset ovat kyllä yli 30-vuotiailla nolot. :D Keski-ikäisille paremmat kengät ovat esim. nämä: http://www.klingel.fi/kengaet-waldlaeufer-659142/

Hahaha.... Noita kenkiä voisin käyttää vaikkapa metsälenkillä tai remonttihommissa. En muuten. Ja ap: Jopa mun 25-vuotias tyttärenikin vaikuttaa kypsemmältä kuin sinä. Äitisi saa pukeutua ihan miten itse tahtoo, häpeile sinä vaikka sängyn alla.

N46

Vierailija
22/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pukeutuvat vielä seitsemänkymppisenäkin ties mihin eläinkuosiin, kultaan ja mineihin ja kirkuvanpunaisiin kynsiin. Ihmiset erilaisia.

En lue aloitusta, mutta jos äitisi ei olekaan joku miss universum joka voi nuorekkaasti pukeutua, et voi muuta kuin mainita asiasta ja unohtaa sitten. Murrosiässä tosin kuuluukin nolostua kaikesta, mitä vanhemmat tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet itse vanhanaikainen, olisit hyvilläsi, että äitisi on nuorekas. Olen 45-vuotias ja pukeudun itsekin kuin äitisi. Meistä ei ikää huomaa. Lisäksi meikkaan ja laitan hiukseni joka ainoa päivä. Hyi, kuka haluaa olla tanttamainen.

ei ole kyse haluamisesta vaan siitä että tietyn ikäisenä jo ehkä PITÄISI...

t. (ei-ap) joka aikoo vanhana pukeutua iän mukaan eikä leikkiä nuorta

Mistä katsot ohjeet sille miten nyt pukeudut? Vai pukeudutko ihan vaan sellaisiin vaatteisiin joista itse tykkäät ja jotka ovat sinun tyyliäsi?

Itselleni on ihan karsea ajatus että pukeutumisen olisi pakko noudattaa jotain tiettyä ikäsykliä. Pukeutuminen voi olla tilanteenmukaista (esim. töissä tietynlaiset vaatteet ja jumpassa jotain muuta) ja muuten sitten sen mukan mikä itselle luontevalta tuntuu.

Vierailija
24/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena olemisessa on kivaa juuri se, että saa pukeutua kuten haluaa.

Vierailija
25/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Converset ovat kyllä yli 30-vuotiailla nolot. :D Keski-ikäisille paremmat kengät ovat esim. nämä: http://www.klingel.fi/kengaet-waldlaeufer-659142/

Hahaha.... Noita kenkiä voisin käyttää vaikkapa metsälenkillä tai remonttihommissa. En muuten. Ja ap: Jopa mun 25-vuotias tyttärenikin vaikuttaa kypsemmältä kuin sinä. Äitisi saa pukeutua ihan miten itse tahtoo, häpeile sinä vaikka sängyn alla.

N46

Piti muuten olla 15-v. tyttäreni.... :D :D :D

N46

Vierailija
26/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nelikymppisten tulisi pukeutua?

http://www.moda.fi/lookbook-sti/angelika-housut/

mikä kysymys tuo oli :D vaikka esim. näin?? ootko koskaan nähnyt keski-ikäistä naista vaikka pankissa töissä tms.?

Apua, pitääkö myös vaihtaa ammattia? T. 38 vee, luovalla alalla.

Vierailija
27/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasiko ap kuinka nelikymppisen äiti-ihmisen pitää pukeutua?

Vierailija
28/28 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme