Jos sinulla on itse tehty joulukalenteri muksuille, niin mitä kivaa laitat

kalenterista

yllätykseksi Lucian päivänä eli 13.12?

Itse vain keksi mitään erikoisempaa tuolle päivälle. Sahramipulliahan tuolloin leivotaan, mutta itse en osaa pullaa leipoa.

Kommentit (9)

Vierailija

Meillä on ollut legopaketti hajotettuna pieniin osiin ja joka päivä 1-2 palaa kalenteripussissa + joku karkki tms. Jouluaattona löytyy sitten kokoamisohje --> tekemistä aattoon. Lucian-päivään tämä ei liity kyllä mitenkään

Vierailija

Miten olis seppeleenteko-ohjeet ja teette seppeleet (tai ovikranssit tms) sitten yhdessä :) Voi hyvin askarrella havuista/mustikanvarvuista.

Vierailija

Meidän kalenterissa on karkkia, tarroja, legoukkoja ja kyniä ja kumeja ja jouluaatosta löytyy pienet muistivihot ja karkkia. Kaikki on ikäänkuin sanaa lapsen rakastamaa hahmoteemaa ja kun kalenteri on tyhjä on hänellä vihot, kynät, kumit ja tarroja sekä pari legoukkoa. Eli liittyvät toisiinsa. Noh legoukot on vaan siksi että lapsi niistä tykkää :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut legopaketti hajotettuna pieniin osiin ja joka päivä 1-2 palaa kalenteripussissa + joku karkki tms. Jouluaattona löytyy sitten kokoamisohje --> tekemistä aattoon. Lucian-päivään tämä ei liity kyllä mitenkään

Mitä tekee hajotetuilla legoilla? Eikö se paketti olisi mahtunut kalenteriin kokonaisena? Kaikkea sitä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia peräaukostani

Kiitos nauruista. Niitä saa täällä tosikkojen ihmemaassa harvoin.

Väitätkö että tää oli huumoria?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat