Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa poikaystävän kiinnittyneisyys äitiinsä

Vierailija

Varsinkin kun itsellä ei ole kummoisetkaan välit alkoholisti äitiini. Mua vaan järkyttää miten sokeena poikaystävä on aina äitinsä puolella. Ja kun se on ainoastaan äiti?!? Siis onko tämä edes normaalia vai pitäiskö huolestua?!
Vittu, varsinkin ku se vanha eukko päästää jotain _idioottimaisia_ sammakoita suustaan (nauroi mt-ongelmaisen äitini harhoille <3), niin poikaystävä on täysin sokea tälle! Tulin aluksi erittäin hyvin toimeen anoppi-kokelaani kanssa, mutta poikaystävän kieroutunut suhtautuminen molempien oikeuksiin on mädäntänyt koko homman. Ei kiinnosta nähdä koko perhettään enää.
Olemme siis minä 22, hän 20. Onko tällainen normaalia, ja otanko kaiken väärin? Mielestäni on tärkeää, että hänellä on hyvät välit äitiinsä, mutta pitääkö sen muka tarkoittaa että minä olen ulkopuolinen/vihollinen?
Tuntuu vaan niin väärältä.

Kommentit (3)

Vierailija

"Ja kun se on ainoastaan äiti". Sinä ap olet ainoastaan tyttöystävä, äiti tuntuu olevan todella tärkeä ihminen poikaystäväsi elämässä. Se kertoo siitä, että napanuora ei ole vielä katkennut, mutta se ei nyt olekaan mikään ihme, koska poika on vasta 20v.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat