Puolituttu naapuri pyysi minua tuomaan tamponeja kaupasta

Vierailija

Tervehdimme siis kun rapussa näemme ja juttelemme suunnilleen pelkästään säästä. Mainitsin että olen tässä kauppaan menossa ja hän lykkäsi rahan kouraani ja kysyi että tuotko mulle samalla tamponeja. Ööh

Kommentit (11)

Vierailija

Mitä sitten? Teitkö avauksen ennen vai jälkeen kauppareissun? Toitko naapurille tamponeja? Suhtautuuko hän sinuun yhtä epäluuloisesti ja etäisesti kuin sinä häneen? Millainen ihmisen pitää olla, että sinä häntä auttaisit ihmettelemättä? 

Vierailija

Ja? Oletko mies vai mitä? Minä olen siteitä pyytänyt täyain tuntemattomiltakin, esimerkiksi ravintolassa kun on huomannut että nyt on tapeen niin tarjoilijalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja? Oletko mies vai mitä? Minä olen siteitä pyytänyt täyain tuntemattomiltakin, esimerkiksi ravintolassa kun on huomannut että nyt on tapeen niin tarjoilijalta.

"Ottaisin ceasar-salaatin, jääveden ja paketillisen Alwaysia"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tervehdimme siis kun rapussa näemme ja juttelemme suunnilleen pelkästään säästä. Mainitsin että olen tässä kauppaan menossa ja hän lykkäsi rahan kouraani ja kysyi että tuotko mulle samalla tamponeja. Ööh

Oliko mies vai nainen?

Vierailija

Nainen, mutta jos tällä nyt viitataan siihen että kysyin millaisia tamponeja niin en voi tietää hänen vuotonsa runsautta :D eikö kukaan muu tosiaan olisi hölmistynyt tuollaisesta? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"Ottaisin ceasar-salaatin, jääveden ja paketillisen Alwaysia"

Heh, en ihan noin suoraan kuitenkaan :). Maksettuani kysyin että onko hotellissa (ravintola oli hotellin sisällä) myytävänä siteitä jossain, niin tarjoilija sanoi että oota hetki ja toi yhden omansa. Enkä kysynyt pöydässä vaan vaivihkaa sivummalla kun olimme jo poistumassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat