Oon jonottanut KELAN puhelinpalveluun 25 minsaa, vähän päälle.

Vierailija

Palkkaisivat lisää työntekijöitä. Aikoinaan oon joskus 15- vuotta sitten saanut opintotukea, nyt tarvitstisin apua sairauspäiväraha-asioissa. Pitääkö sinne aina jonottaa näin kauan?? Mulla menee hermot!

Kommentit (7)

Vierailija

Soitin juuri maanantaina Kelaan ja jouduin jonottamaan alle 5 minuuttia. Jos sinun ei ole välttämätöntä selvittää asiaa nyt ennen viikonloppua, niin suosittelen soittamaan uudelleen. Toisaalta, kun olet jo jaksanut jonottaa noin pitkään, niin kuvittelisi sinun vuorosi tulevan hyvin pian. Minulla on periaatteena, että jos jonotusaika ylittää 5 minuuttia ja asia ole kiireellinen, niin yritän uudelleen vähän myöhemmin.

Vierailija

Takaisinsoittopalvelun ongelma on se, että takaisinsoitto saattaa tulla juuri silloin, kun ei pysty vastaamaan puhelimeen. (En ole ap.)

Vierailija

Oli kiireellinen, mun lääkäri pyysi selvittämään yhden asian maanantaiaamuksi. Ja soitin jo aiemmin ja silloin jonotin jonkun alle 10 minsaa mutta ei vastattu ja puhelu katkesi kun menin hissiin. No nyt vastasivat lopulta, jonotin päälle puoli tuntia ja asiaan meni 2 minuuttia :) Ihmettelin vaan et oikeestiko näin kauan pitää jonottaa kun ei oo kokemusta.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole takaisin soittopalvelua?

Ei ollut! Terveyskeskukseen soitin päivällä niin sille pystyi jättää soittopyynnön mutta kelalle ei.

AP

Vierailija

Pitää jonottaa ja pitkään. Olen myös sairauslomalla, ja annoin palautetta Kelan sivuilla juuri jonotusajasta ja heidän palvelustaan. Aivan ala-arvoista. Heidän kanssaan pärjää, kun muistuttaa että laki sitoo myös heitä ja heille kuuluvia tehtäviä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat