En pysty rentoutumaan, ellei ole siistiä!

Vierailija

En vaan osaa olla rennosti ja nauttia tekemättömyydestä jos ei kotona (tai missä kulloinkin olen) ole siistiä. Tai siis ainakin se tila missä oleilen, täytyy olla siistinä. Ärsyttävää. Kontrollifriikkeydelläni taitaa olla osuutta asiaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En vaan osaa olla rennosti ja nauttia tekemättömyydestä jos ei kotona (tai missä kulloinkin olen) ole siistiä. Tai siis ainakin se tila missä oleilen, täytyy olla siistinä. Ärsyttävää. Kontrollifriikkeydelläni taitaa olla osuutta asiaan.

Ei toki. Siisti ihminen haluaa siistin ympäristön. Ei sen kummempaa. En minäkään jätä kotia sekasin kun lähden töihin, nukkumaan tai jonnekin. Paikat kun on kunnossa on kiva tulla kotiin ja olla kotona. En todellakaan viihtyisi missään kaaoksessa.

Vierailija

Sama vika. En vaan pysty olemaan paikallani, ennenkuin paikat on tiptop. Tavallaan häiritsee elämää, koska kävelen mieheni perässä ja keräilen sen vaatteita, romuja ja astioita sitä mukaan kun niitä käsistä tipahtelee sinne tänne. Olen aina onnellinen kun saan vaikka viikonloppuvapaan miehestä ;)

Vierailija

Sama vika, ihan normaalia kai. Epäsiisteys muistuttaa tekemättömistä kotitöistä. Ärsyttävää silloin, jos on vaikka sairaana tai muuten niin ettei oikein pysty/jaksa siivota, eikä sitten pysty kunnolla lepäämäänkään, kun sotku häiritsee.

Vierailija

Sama. Vähä vaikea vaan toteuttaa/ylläpitää kahden lapsen kans asuessa. Välillä haaveilen, että jos olisi mahdollista hommaisin toisen, ihan oman kodin, joka olis vaan mua varten. Kävisin sielä (siistissä kodissa ) välillä ja nauttisin, kun paikat tiptop. Elämä on valintoja , haluan elää perheeni kanssa ja siten siedän epäjärjestystä. Tai sitä, että järjestys ei po vaan sitä mitä minä haluaisin. Tiiä sitten, jos sais lottovoitton niin voisin kyllä harkita sitä toista asuntoa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama. Vähä vaikea vaan toteuttaa/ylläpitää kahden lapsen kans asuessa.

Sepä se, meillä kolme lasta ja vielä mieskin kaupan päälle. Pienin lapsista ei kyllä vielä sotke, mutta noi kaksi isompaa.... Saan oikeasti tehdä töitä itseni kanssa että sietäisin sotkua, sillä en haluaisi olla sellainen natsiäiti joka on koko ajan nillittämässä jostakin. Mutta iltaisin kun isommat lapset menee nukkumaan, ni äkkiä siistin olkkarin/keittiön, jotta voin huokaista.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat