Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oluen käyttö ruoanlaitossa

Vierailija

Käyttääkö täällä kukaan olutta koskaan ruoanlaitossa? Itse koitin taannoin tummaa olutta laittaa naudanlihakastikkeeseen haudutteluvaiheessa ennen suurustamista, tuli hyvää. Ajattelin vain kysellä onko se kuinka yleistäkin käyttää olutta ja myös hyviä ruokaehdotuksia otetaan vastaan. Jos olette olutta tai muita alkoholijuomoa ruoanlaitossa käyttänyt(viini, konjakki, viski ym.), niin kertokaa minkälaisissa ruuissa ja mitä alkoholia.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä käytän tietty merimiespihvissä ja tummaa ei-makeaa olutta Flaamilaisessa lihapadassa. Noi  nyt ainakin

Mitä on merimiespihvi? Siveletkö sen oluella vai uitatko enemmänkin?

Itse en siis ole kovin kummoinen ruoanlaittaja, perusruokia lähinnä teen, mutta olisi kiva kokeilla uusia juttuja.

Mietin että sopisiko olut esim broileriruokiin mausteeksi? Olen opiskelija, enkä mielelläni hukkaisi ruokaa epäonnistuneisiin kokeiluihin. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän tietty merimiespihvissä ja tummaa ei-makeaa olutta Flaamilaisessa lihapadassa. Noi  nyt ainakin

Mitä on merimiespihvi? Siveletkö sen oluella vai uitatko enemmänkin?

Itse en siis ole kovin kummoinen ruoanlaittaja, perusruokia lähinnä teen, mutta olisi kiva kokeilla uusia juttuja.

Mietin että sopisiko olut esim broileriruokiin mausteeksi? Olen opiskelija, enkä mielelläni hukkaisi ruokaa epäonnistuneisiin kokeiluihin. :D

Tämä oli siis ap.

Vierailija

Me leivotaan lettuja joskus oluella. Opiskelijakommuuni.... aina ei oo maitoa, mutta olutta yleensä löytyy....

Vierailija